O
olen rahaton
Vieras
jäin 26 vuotta sitten kotiin hoitamaan poikaani koska hän oli arka ja halusi että hoidan häntä. Halusin myös että hänestä tulee terve tasapainoinen lapsi, kun saa kasvaa poissa massapäivä ""koti"" ryhmistä missä lastani olisi voitu kiusata. Useat päiväkotilapsethan joutuvat mielenterveyshoitoon kun äiti vain ajattelee uraansa eikä hoida lastaan, syöttää heidät sairaiksi eollisuusruuilla. Minä olen tehnyt aina kaiken itse, yhtäkään einestä ei ole poikani saanut vaan aitoa sydämellä valmsitettua kotiruokaa. Olen tehnyt myös pojan vaatteet, psessyt, silittänyt paidat jopa kalsarit. Pojalla on aina nytkin puhtoiset vaatteeet odottamassa tuolilla saunan jälkeen ja aamulla. Minulla on ollut aikaa tehdä kouluesitelmät hänen kanssaan, kuulustella sanat ja läksyt, olen todella panostanut häneen. Ja hänestä onkin tullut naapurustun lapsia (joiden äidit on työssä) tasapainoisempi. äitiään arvostava, hyvä poika. En vaan tiedä mistä löytyy tarpeeksi hyvä vaimo, kun han on tottunut hyvä palveluun.
MUTTA ongelma on se ,että valtio ei tue kotiäitiyttä paitsi kun lapsi on alle kouluikäinen ja jos niitä on kauhean monta. Minust ameidän kotiäitine pitäsi saad akorvaus yhteiskunnan jäsenten kasvattamisesta.
MUTTA ongelma on se ,että valtio ei tue kotiäitiyttä paitsi kun lapsi on alle kouluikäinen ja jos niitä on kauhean monta. Minust ameidän kotiäitine pitäsi saad akorvaus yhteiskunnan jäsenten kasvattamisesta.