K
kukka-maaria
Vieras
Meillä ei lapsi ole aikaisemmin ollut hoidossa ja olen nyt aloittamassa työt..Miten, meneekö omasta lapsesta kunnan hoitomaksu jos menen perheeseen hoitaan lapsia ja oma on mukana?? Eli itse olen siis hoitajana ns.perhepvä hoitaja periaatteella.