K
kukka-maaria
Vieras
Laiton tänne jo tuossa vähän aikaa sitten kysymystä,mutta jäi asia vielä vaivaan...
Elikkäs kerroin jo että alan tekemään työtä perhepäivähoitajan periaatteella, jossa menen hoitamaan perheeseen lapsia,mutta myös oma lapseni tulee mukaan (alle 3-v). Eli hoidan itse myös omaa lasta ja perheen lapsia, mutta EN omassa kodissani.
Meneekö omasta lapsestani hoitomaksu, koska hoidan itse häntä?
Onko mahdollista saada kotihoidontukea edelleen??
Enkä siis hoida omassa kodissani.
Elikkäs kerroin jo että alan tekemään työtä perhepäivähoitajan periaatteella, jossa menen hoitamaan perheeseen lapsia,mutta myös oma lapseni tulee mukaan (alle 3-v). Eli hoidan itse myös omaa lasta ja perheen lapsia, mutta EN omassa kodissani.
Meneekö omasta lapsestani hoitomaksu, koska hoidan itse häntä?
Onko mahdollista saada kotihoidontukea edelleen??
Enkä siis hoida omassa kodissani.