Heissan kaikille!
Olin eilen kavereiden kanssa viettämässä jokilaivapäivää Turussa ja olipa meillä kyllä hauskaa! Kaveritkin oikein antoi mulle kunniamaininnan kun jaksoin olla niiden hiprakkaisessa seurassa alkoholittomien voimalla
Mutta eipä ne nyt niin hiprakassa ees ollu. Kun päästiin yhden jälkeen yöllä majapaikkaan niin olin niiiin totaalisen väsynyt, että kuulostin puhuessa ihan siltä kun oisin vetänyt useammankin jallushotin
Jomi: Miust teidän ultrakuva on ihan huikean ihana ja selvä! Mua vähän harmittaa, kun meillä on osittain sellainen suttu vaikka kyllä siitä nyt pään ja vartalon erottaa, mutta kun se on edestä (tai saattaa olla takaapäinkin, en oikein saanut selville, miten päin Syllikki oli
), niin ei erota esim kasvojen profiilia. Mutta ihana sekin on silti :heart:
Niiiiskuneiti: Onnea ultrakuulumisista! Nyt on edessä se ihana aika kun voi antaa vaavin vaan kasvaa ja ei tarvi jännittää enää =)
Pavunvarsi: Ihana kuva teidän Napista ja Nepparista!
Nijan: Missä kävitte kattelemassa vaunuja? Mää oon aika vannoutunut nyt Emmaljungiin, mutta jos joltain muulta merkiltä löytyy yhtä käytännölliset niin saatan harkita
Hammaslääkäristä oli ollut puhetta. Pitäisköhän miehelle vinkata että vois käydä. Ite oon ravannu koko kevään tuolla opiskeluterveydenhuollon puolella hammaslääkärissä ja nyt pitäis olla kaluston kunnossa
Ens keväälle jäi vielä juurihoidon loppuröntgenet ja lopullinen pintapaikka, kun hammaslääkäri sanoi, että ei rupee ottaan raskaana olevalta röntgeniä ku ei oo ihan pakko. Pärjään kuulemma näillä paikoilla ja leegoilla vaikka pari vuotta
Makuuhuone-elämä on meillä kokenut ihan uuden syntymisen, mutta siihen tietty vaikuttaa sekin, että ollaan nyt joka päivä samalla paikkakunnalla. Tuo kevään 2/pv viikossa yhdessä ei ihan aina houkuttanut harrastamaan. Mutta seksiä on siis enemmän ja se tuntuu aivan järkyttävän hyvältä! Syksyllä lienee edessä taas vähän kuivemmat ajat :/
Tänään käytiin ekassa vakuutusyhtiössä kyselemässä
lapsivakuutusasiaa. Vakuutusmyyjäkin kysyi, että saadaanko sponsoria vakuutukselle ja täytyy kyllä sanoa, että ei olis pahitteeksi. Oli ihana saada kattava selostus niistä vakuutusehdoista ja siitä, mitä se vakuutus oikeesti korvaa, kun ne paperit on välillä niin mystistä luettavaa!
Mulla oli tällä viikolla tän huuli-suulakihalkioasian takia ihan kauhee meltdown-hetki. Olin menossa pankissa käymään ja samalla piti kysyä sitä vakuutusasiaa. Sit meille tuli miehen kanssa kotona joku ihan käsittämätön kina (mun hormoonit tai jotkut siinäkin taas oli asialla) ja se sanoi, ettei lähde mukaan. Mä sit otin roskiksen ja lähin vähän ovet paukkuen. Kävin heittään roskat ja tulin takas rappuun et kävelen rapun läpi tonne kadulle niin siel se mies mua sit odotti ja oli lähdössä mukaan. Sit kohta mä jo istuinkin rappusissa ja itkin silmiä päästäni. Mies ei tienny mitä se tekis tai sanois ja en mä tiiä oisko sen mitään tarvinnukaan tehdä/sanoa. Kuhan sit lopuks halas. Mutta tuntuu että siinä itkussa lähti pois kaikki se pelko minkä kasasin sisään, kun rupesin näitä vakuutuksia katteleen tän asian takia. Sen jälkeen ei olekaan enää ollut yhtään paniikkia.
(.) Oireista on jäljellä huippaus ja aivan jäätävä ruokahalu
Sit en kuitenkaan pysty syömään ihan mitä vaan ja lisäksi maha ei vedä niin paljon kuin nälkä vaatis :kieh: syön KOKO AJAN. Muru sanoo, että mulla näkyy jo masu ja tuntuukin, mutta itte en kyllä oo sitä huomannu. Sit ku se käski mu kokeilla ja sanoi, että
kato ny täs tuntuu tämmöinen kiinteempi niin jouduin tuottaan sille pettymyksen ja sanomaan että se on läskin alla piilossa olevaa luuta
Mies parka... Mut kyl mä sen oon huomannu, että nuo löllyt on siirtyny jotenkin ylöspäin. Painoa ei onneksi ole tullut vieläkään yhtään ja siitä olen kyl iloinen. Siihen kyl vaikuttaa varmaan sekin, että oikein mikään ei maistu ja mahaan ei mahdu. Kahden viikon päästä on lääkärineuvola ja sillon saa tietää verikokeitten tuloksetkin. Täytyypi toivoa, että sokerit on kunnossa!
Nyt unille, kun on niin ihanan viileä!
Anskutin ja Syllikki 12+6
ps
Jomi: Mulla ois kierron mukaan tuo 12+6, mutta neuvolassa ne sai jollain kaavalla sen, että ny ois 12+5 ja sit ultran mukaan on jo 13+0
Ota näistä selvää! Joten pysyn tossa 12+6 omassa kaavassani niin pysyn kärryillä ku perjantaina vaihtuu viikko