**Tammivauvat2008**vol.6

meillä Elli sanoo lähinnä ätä,tätä,amppu ja oho..ei nyt hirveesti siis itse puhu mutta sillai koavsti mukana ja ymmärtää hirmuisesti =)
pinsettiote aika hyvä jo, ei ihan tyylipuhdas aina mutta suunniilleen kyllä osaa jo
 
Iidukka: Onko teillä minkalainen pulkka? Itse meinasin ostaa sen vauvapulkan mis on kunnon selkänoja&turvavyö. Siinä kyllä pysyy pienetkin kyydissä! Oi, sulla eka ultrakin kohta, on se jännää kun ei ees tiiä montako niitä vauvoja siellä mahassa on ( :D :D :D )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Iidukka: Onko teillä minkalainen pulkka? Itse meinasin ostaa sen vauvapulkan mis on kunnon selkänoja&turvavyö. Siinä kyllä pysyy pienetkin kyydissä! Oi, sulla eka ultrakin kohta, on se jännää kun ei ees tiiä montako niitä vauvoja siellä mahassa on ( :D :D :D )
KATJA! ei saa pelotella toista :LOL:

Tai mistäs mä tiedän, jos Iidukka vaikka toivoo kolmosia ;)

Nyt mä lähden iltapalalle ja nukkumaan,

Hyvät yöt :wave:

Kide
 
iltoja :wave:

Meillä ei sanoja tule vielä, omaa mölinäänsä pitää :LOL:
Pinsettiote on tullut n 9kk asti.
Me osallistuttiin siihen rokotetutkimukseen ja oma vaivansa siinäkin...toista kertaa en kyllä aio osallistua.
Pojalle on tulossa ylös kolmas hammas, kuultaa jo, mutta puhjennut ei vielä ole.


Muutama kaveri sai just maanantaina ja tiistaina pojat, että nyt kyllä alkaa tännepäin pukkamaan kuume toden teolla... :LOL: Jotenkin olisi kova hinku synnyttää, se oli niin ihanaa!!! :kieh:

Tänään tulikin sitten oikein kunnolla lenkkeiltyä ja muuten näää tiistait on ihan murhia, kun mies menee suoraan töistä pelaan kiekkoa..

G: onnea uuteen kotiin.
I&P: tsemppiä masun kasvatukseen ja mievaalle onnea + :)
Hema: hienoa että yö mennyt paremmin

Nyt nukkumaan..
 
Iidukalle myös jaksuja rikkonaisten äiden kanssa, toivottavasti teillä olisi ensi yö parempi ja saisit nukkua..itsellä nimittäin kaksin verroin pahempi olo väsyneenä. Ihana teillä on jo ultra, meillä tosiaan 3 viikon päästä mutta äkkiä se aika menee, ja sit tosiaan siittä muutaman päivän päästä on veriseula..

Tyttönen: mie kanssa tykkäsin synnyttää, oli sen verran nopeaa toimintaa ja puudutteet kohdillaan, et kaipaan sitäkin puuhaa...mutta katsotaan kun näin sanoo niin seuraava synnytys on jotain aivan muuta..mutta kyllä se palkinto on sen verran arvokas..

Pinsettiote: tuli meillä satunnaisesti 8kk neukassa ja paremmin 9kk neukassa..toki sielläkään ei ihan puhtaasti vielä, eli välillä vei sit vielä helmen nyrkkiin siittä pinsettiotteesta..

Nyt nukkuun, ennen kuin öklötys taas iskee kun väsynyt..hyvää yötä!
 
Töistä kotiuduttu!
Huhhuh, vielä ilttis ja samalla huokasu et voi mennä sitten nukkumaan.
Meillä pinsettiotetta testattiin jo 7kk ikäsenä ja silloin meni kans ''omallatyylillä'' mut 8kk meni sitten jo hyvin. Mä olenkin antanu aina paljon ite napostella pöydältä kaikkee pientä muru suuhu et harjoilua on ollut.
Sanojakin meillon tullut pitkää, löytyy ainakin äiti, kato, anna, isi, tutti, nam nam.. mitähän muuta..ei nyt äkkiseltää tuu mieleen :D Uusin on kaakaa, tarkoittaa vissiinkin et ruokaa.

Meillon kans semmonen vauvapulkka, ja on hyvä. Tietää et poika aikakin kyydissä pysyy ku eskarireissuja tehää. Pulkkamäessä ei kanskaa olla vielä käyty. Mutta hangessa on möyritty. Kovasti Luca maata putsaa lumesta ja kivistä.

Juu, mut nyt ilttistä ja unille!
 
Huomenia! B)

Takana onneksi hyvin nukuttu yö, vähän ennen viittä poitsu heräsi ja pääsi tissille ja nukkuikin sitten siinä vieressä tuonne noin puoli seitsemään saakka. Eli tosi hyvä yö meille! =) Tosiaan tuo aamusyöttö on siinä 5 aikaan, tuntuu että sen tarvitsee vielä, jotta jaksaa nukkua siihen 6-7 saakka. Teki itsellekin hyvää monen valvotun yön jälkeen taas saada hieman levätä ja nyt ihan erilainen olo, kummallisen pirteä ja hyvä mieli. :D

Katja: Meillä on ihan tavallinen pulkka (vauvapulkkaa ei edes ollut tuossa lähi-Prismassa myynnissä ), mutta tosiaan täytyy poitsun vielä tuohon hieman kasvaa. Miehen työkaveri meille lupaili vauvapulkkaa kun omat lapset kasvaneet siitä ulos jo, muistuttelin just miestä että kyselisi sen pulkan perään niin ei tarttis mennä kaupasta ostamaan.

Tänään ois tarkoitus lähteä keskustaan kahville ja asioita hoitamaan. Vähän on yskää ja tukkoisuutta edelleen, mutta eiköhän uskalleta lähteä. Emilillä ainakin virtaa riittää vaikka muille jakaa ja ollaan molemmat jo täysin mökkihöperöidytty tänne kotiin..

Perjantaina oon lähdössä glögille ja mahdollisesti ulos syömään parin kaverin kanssa, ja tosiaan odotan tuota iltaa! B) Jotenkin nyt semmoinen olo, että kaipaa vapaahetkeä ilman lasta ja miestä ja sitä että voi jutella ihan muista asioista. Nää kaverit ei vielä tiedä mun raskaudesta eikä kouluunpääsystä, joten varmaan tarjoan heille lasit skumppaa/glögit tms niin vähän juhlistetaan iloisia uutisia. :heart:

Huomenna tosiaan se ultra vihdoin ja viimein, ihanaa päästä vihdoin näkemään onko tuolla oikeasti jotain elämää! :heart: Ja ei mua haittaa vaikka tulisi kolmoset, pääasia että siellä on kaikki kunnossa. :heart: :LOL: Mutta en tosiaan usko, on tää maha kuitenkin tosi pieni vielä, että eiköhän siellä ole yksi asukki vaan. Huomenna selviää, niin toivon että kaikki olisi kunnossa. :heart:

Synnytys on jo alkanut pyöriä mielessä, mutta johtuu varmaan tuosta opiskeluvalinnastakin. :LOL: Ponnistamisesta on jäänyt vähän pelko, mutta eiköhän se siitä, ehtiihän tässä vielä asiasta jutella neuvolassa ym...Mähän en tosiaan ottanut puudutuksia edellisellä kerralla, ja muuten kaikki meni tosi hyvin, mutta ponnistusvaiheessa kipu tuli tavallaan shokkina ja iski paniikki päälle kun tajusi ettei tästä enää voi peräytyä..Eli en tiedä oliko se kipukaan niin paha sinänsä, mutta kun alkoi pelottaa niin se tuntui varmasti pahemmalta kuin olikaan. No, th mua lohdutteli kun Emil oli vastasyntynyt että seuraava tulee sit helpommin ulos. :LOL: Toivotaan. :D
 
Vauvapulkan ostin Citymarketista pari päivää sitten. On kunnon selkänoja ja vyöt, ja sen verran leävkin ettei ihan heti kaadu. Roosa tykkää kyllä tosi paljon kun pulkkaa vetää, varsinkin jos äiti lähtee juoksemaan sen kanssa ja pääsee lujempaa =) . Maksoi 19,90?, ja väreinä oli pinkki, turkoosi ja sähkönsininen.

Iidukka tulehan sitten kertomaan mitä ultrassa kuulit. Toivottavasti on hyviä uutisia =) . Ja onnittelut opiselupaikasta. Oliko sulla jo joku aikaisempi tutkinto suoritettuna?

Pinsettiote tulee meilläkin jo aika hyvin. Ja harjoittelua kyllä on saanut kun kaikki pienet murutkin pitää pöydältä ja lattialta noukkia :LOL:

Tänään olis tarkoitus käydä vähän kaupoissa. Kaveri sai pari viikkoa sitten pojan, ja jotain olisi kiva lähettää heille. Itse on pitänyt katsella viime päivinä kuvia Roosasta vauvana, kun tuntuu ettei hän ole koskaan ollutkaan niin pieni. No, eihän meillä tosiaan mitään pientä nyyttiä ole koskaan ollutkaan, mutta vähän pienempi joka tapauksessa =) . Kasvonpiirteet on muuttuneet ihan älyttömästi, hyvä että enää edes tunnistaa kun kuvia katselee. Itse en edes kunnolla muista (ilman kuvia siis) että miltä meidän tyttö näytti ihan pienenä. Onko muilla vastaavaa?

Afu
 
Moi!
Täällä yö meni melkein yhtä hyvin kun edellinen mutta Elli 2 kertaa heräili ja vesihuikan jälkeen jatkoi unia ilman huutoa =) 6 aikaan otti maitoo ja sit siitä yli 7 nukkui.
Esikoinen H on tänään hoidossa ja mulla siivous ja lakana urakka täällä menossa.

Meillä on Hamaxin vauvapulkka jossa Elli istuu hyvin ilman remmejä ja pulkka on siitä hyvä että liukuu hyvin.H:n entinen pulkka on kamala vetää perässä kun on niin raskas jotenkin,ilmeisesti se leveys tekee sen ettei liu kunnolla.

Mutta nyt taas jatkamaan lakanaurakkaa

:wave:
 
Täällähän on ollut hiljainen päivä, aamusta vaan käyny ihmiset kirjoittelemassa, ja sitten hävinneet päiväksi puuhastelemaaan kaikenlaista(?)

Miulla tuli semmoine kakka-juttu mieleen, että oon pannut merkille sen, että nyt kun on tavallista maitoa juotu vähän aikaa, niin kakka on ollu paljon löysempää (ei siis mitään ripulia kuitenkaan) mutta kun tuossa välillä tuntui että sitä kakkaa sai pungertaa ja ähistä, ja sit tuli kovia papanoita vaan, niin nyt ei oo ollu sitä ongelmaa, ja kakka tulee ainakin 3 kertaa päivässä.

Me oltiin kerhoilemassa tänään, iltapäivästä pyörähdettiin vaan kaupassa. Oli semmoinen lumituisku taas, ettei kehdattu ulkoilemaan jäädä. Tekasin tuossa just puolukkapuuron iltapalaksi, se on nyt takapihalla hangessa jäähtymässä.

Ihanaa, me meinattiin kaverin kanssa ensi viikon perjantaina vähän vaihtaa vapaalle, odotan sitä kuin kuuta nousevaa :D Rahat ollu aika kortilla tässä, mut onneks tulee vähän veronpalautuksia joulukuun alusta.

Mukavaa illan jatkoa :wave:
 
Heipä heiiii!!! :wave:

Tässä kaikkee taas mukamas ollu ja välillä ihan kiireeks laittaa :eek: No juu eipä mitään, ulkoiltu on paljon ja vähän sairastettu, pojulle kuumetta nosti eilen, mutta luulen että hampaasta, että 38.4 oli.. Tänään ollu kyllä aika itkunen ja unet ollu mitä on eikä ruokakaan maittanu, nyt vähän tuolla syö, porkkanapaloja ja leipää ja taitaa iskä saada muutaman lusikallisen ruokaakin uppoon. Me oltiin tuossa maanantaina eka kerran pph:lla sisällä leikkimässä ja seuraavaks poika jääkin yksin noin kahdeksi tunniksi, kääks! Hän on niin reipas ja sosiaalinen että oon varma että menee tosi hyvin kyllä :)

Pinsettiote meillä tulee ihan hyvin kyllä, on kans niin paljon saanut raejuustoo ja porkkanakuutiotia ymsyms noukkia pöydältä että harjotusta tullut :LOL:

En mitenkään muista onnittelinko jo mievaata plussasta mutta jos en ni onnee :flower:

Iidukalle onnittelut opiskelupaikasta ja jaksuja kovasti sinne, toivotaan että yöt teilläkin alkais sujuun :hug: samoin hemalle, eiköhän ne siitä ala sujumaan, hyvältä nyt näyttäs :hug:

Katja oli kirjottanu siitä aamuyön syötöstä, ni ihan sama homma oli meillä joku aika sitten ja se jäi ihan itestään sit ykskaks pois, jospa teilläkin sit ku Aape on valmis =) Nyt ei oo tarvinnu maitoo, toisinaan heräilee, mutta ihan tassutuksella nukahtaa onneksi uudestaa.

Vauvakuvista, kyllä mä sanoisin että meillä poika on kyllä ian tunnistettavissa :LOL: Ei kun on siis oikeestri niin samannäkönen varsinkin nukkuessaa ettei voi erehtyä, tietysti on kasvanut isomman pojan näköiseksi mutta kuiteskii.. Ja kyllä meillä on ollut pieni vaikka 4.7 kg olikin syntyessään :heart:

Mitähän muuta tässä oli... Kai se ois lähettävä ruoanlaittoon ja ois tossa vähän pyykkiäkin vielä..

Nii pulkasta piti sanoo että ihan tavan selkänojallinen meinattiin ostaa ku 7 e näytti maksavan.

Ja Katja, meilläkin on löystyny ehkä vähän ja määrällisesti lisäänty :eek: Mistähän sekin sitten johtuu tai siis miten toi maito nyt sellasta tekee?? Meillä voi hampaatkin olla asialla tosin.. Ja siis lähes ollaan täysin tavan rasvattomalla, hyla-maitoo tarttis maistatella juur jos sitten reissussa antas sitä.

Nyt menoks :wave:

-c-
 
Musta tuntuu kyllä että lapsesta unohtaa aika paljon asioita kun ne kasvaa,myös sen miltä ne näytti vauvana ym.
En minäkään tarkkaan muista Ellin "näköä" vauvana mutta kuvista voi palauttaa mielee.Sen vaan osaan katsoo kuinka paljon samoja ilmeitä ja juttuja niillä on H:n kanssa.Ovat kun kaks marjaa välillä.Mutta nyt jo luonne-eroja näkyvissä ja muutenkin siinä mikä kiinnostaa =)

iidukalle ym jaksuja!
 
Cattie: Siis en tiiä että johtuuko maidosta se että kakkaa tulee enemmän/useammin ja se on löysempää. Päättelin vaan että siitä vois johtua, kun samaan aikaan tämä muutos tapahtui, kun alettiin juomaan tavallista maitoa.
Kääk, mun piti kans ostaa tuota hyla-maitoa kaupasta tänään että voitais treenata pillillä juomistakin siinä sit samalla, mut en tietenkään muistanu.
Paranemisia pikkuiselle sinne :hug:

Nyt vatkaamaan sitä marjapuuroa :wave:
 
Cattie & Katja: meille terkka sanoi 10kk neukassa, että kun aloittaa maitotuotteet, niin vatsa yleensä menee löysälle ja on siis ihan normaalia. Meilläkin pojalla vatsa pikkasen löysällä noiden maitotuotteiden aloituksen jälkeen. Niin ja kehoittivat antamaan ihan rasvatonta maitoa..

Mä täällä meinasin nauruun kuolla, kun se meijän kaveri sai sen pojan ja tuli tänään meseen.. Kysyin sitten että joko ootte kotona, sanoi että ei kun ollaan sairaalassa..
Voi luoja, eikö nyt sen aikaa pysty olemaan ilman nettiä, kun on pikkuisen kanssa sairaalassa :eek: Tai siis itselle ei kyllä olisi mielenkään tullut pyytää miestä tuomaan läppäriä sairaalaan...Kyllähän siellä muutenkin saa ajan kulumaan...

Tänään oli taas tuo pt-tapaaminen ja olihan se rasva% tippunut taas, paino samassa kuin viikko sitten, mutta pääasia että lihasta oli tullut lisää ja rasvaa lähtenyt ...:)
Tästä on sitten hyvä jatkaa taas..

Mutta juu... töllölle...
 
Hei vaan!
Hyviä uutisia, mamma leikattiin uudelleen ja nyt näyttäisi siltä, että alkaa toipumaan! :D Kiitos kaikille tuesta! :hug:
Meillä on tytöt olleet vauvasta asti ihan kun kaksoset, niin samannäköiset ettei meinaa vauvakuvista tietää kumpi on kumpi. :heart:
Oltiin koko ilta srk: järjestämässä enkelirasti illassa, kyllä oli ihanaa! :heart:
Nyt menen laittaan iltakukkujat maate! ;)
 
Afu: Ei oo muita tutkintoja kuin yo-paperit ja kesken oleva merkonomi-tutkinto, jonka tosin myös suunnittelin että kävisin sopimassa, että jos saisin jotenkin fiksusti suoritettua loppuun kun on ihan vähästä kiinni. Mutta kyllä mua hirvittää ja jännittää kauheasti jo tammikuu, mutta toisaalta eipä ne muutkaan ole mitään ammattilaisia, että eiköhän siellä koulussa sitten opi. :saint:

Neamma: Hienoa että siellä hyviä uutisia! :hug:

Tänään ollut tosi ihana ja pirteä päivä, heti huomaa eron kun on saanut yöllä nukkua. =) Toivottavasti pikkuhiljaa näitä öitä ois yhä enempi. Kaupungilla oltiin treffeillä ja sai Stockalla kuusenkoristeet leikkinurkkauksessa kyytiä kun pikkuhirviöt pääsi vauhtiin. :LOL: Tosi kiva päivä takana, nyt taas kummasti jaksaa.
 
tyttönen se vaan kuihtuu koko ajan. Varmasti ihanaa kun häätkin on ihan pian ja sukulaisille pääsee näyttämään uudistunutta ulkomuotoaan :D .

Iidukka: koulussa kyllä tulee oppimaan paljon, tai itse asiassa harjoitteluissa. Itse olen siis sairaanhoitaja, ja hyvin olen viihtynyt ammatissa. Jos oikein muistan niin sulla tulee olemaan 90 viikkoa harjoittelua (eli oisko se noin 135 opintopistettä?) koulun aikana, eli ihan oikeita potilaita pääset paljon hoitelemaan. Itse hain lukion jälkeen kätilöksi, en silloin sinne päässyt, mutta nyt on välillä käynyt mielessä että josko sitä lukis vielä vähän lisää sh-tutkinnon päälle.

Sairaala&netti: itse asiassa mä kävin myös sairaalassa oloaikana netissä. Taysin käytävillä on ainakin 2 konetta, ja sieltä kävin kirjoittelemassa pikaisia kuulumisia (me kun oltiin yhteensä 9 päivää sairaalassa) :whistle:

Neamman mammalle pikaista paranemista.

Kakkaa tulee meilläkin useammin kuin aikaisemmin. Voi tulla jopa 5 kertraa päivässä :eek: , mutta aika usein 2-3x kun aikaisemmin tuli melkein vain aamulla. Ja vähän löysempää on myös. Mun mielestä alkoi tuo "tiheän kakkaamisen kausi" sen jälkeen kun aloitettiin antamaan hapanmaitotuotteita.

Nyt sohvalle jalkahierontaan :)
 
Huomenta!

Kuulkaas, keilläs sitä enterorokkoo on nyt sitten ollu ja minkälaisena?
Meillä kun pojalla ollu parina päivänä vähäsen kuumetta, nyt ois naamassa punasia näppyjä suun ympätillä ja nenässä, ja sitten pari toisessa polvessa ja yhdessä sormessa on yks.. mitähän tääkin nyt sitten ois..Enää ei ainakaan oo sitä lämpöö ellei iltaa kohden nouse. Syömisen kans tapellaan mut vähän menee alas ja maitoo juo kyllä. Ja suun sisään en oo nähny..

Jahas, nyt kaatuu lamppu joten :wave:

-c-
 
Cattie:meillä Ellillä oli entero silloin syys vai lokakuussa.Pientä lämpöä eka eli just tuollai 38 ja risat ja sit nielussa ja suupielissä rakkuloita.yleensä niitä tulee vartalollekin,kämmeniin ja jalkapohjiin.meillä oli lievempi versio mut syöminen oli tuskaa just niiden nielurakkuloiden takia.
kipulääkettä vaan niin sillä onnistuu syöminen ehkä.
yleisin kesto on viikko meillä meni 3-4 päivää.

Meillä Ellillä taas nuha alkamassa.Nyt on taas pari viikkoo ollu enemmän tai vähemmän.Mut ei onnekis vaikuta mihinkään.
Kovaa vauhtia menee taaperokärryllä ja yhdellä kädellä taluttaen haluaa paljon kävellä.Taitaa olla niin että neiti meinaa jouluksi oppia kävelemään =)
Mutta nyt taas hommeleiden pariin :wave:
 
Hyvä huomen!

Kämppä imuroitu ja mopattu, jes :)

Meillä poika heräs varttia vaille kahdeksan aamulla ja meni aamupäikkäreille vartin yli yhdeksän :eek:
On siis nukkunut nyt jo tunnin. Meillä taitaa olla joku uusi rytmi hakusessa, kun tuntuu, että päivät vaihtelee nyt just ihan hirveesti noiden unien suhteen. Josko nuo yöunet alkais meilläkin vähän vielä pitenemään, tai ainakin päiväunein määrä yhteensä lyhenemään. Saas nähdä.

Olipas ihana likea, että Neamman mamman paremmista uutisista :heart:

Cattie: Mun mielestä toi sun kuvaus kuulosti kyllä hyvin paljon enterorokolta. Vesirokkoa on kans ihan hirveesti täällä päin kuulemma liikenteessä. Mutta vesirokossahan ne "näppylät" on semmosia vesikellukoita, joten tuskin tuo nyt sitä on. KOvasti vaan paranemisia teidän pojalle :hug:

Ja tuohon kakkakeskusteluun voin sanoa, että meillä on ihan samoin käynyt. Lisääntynyt on ja löystynyt. Pottaan poika ne yleensä vääntää, mutta enää siis ei tarvi niin kovin vääntää :D
Tais olla mandariini, josta pojan masu meni vähän sekaisin. Kovasti on pojan herkkua, mutta täytyypä antaa vähän pienempiä määriä niin, että masu tottuisi.

Ai niin ja joku laittoi, että reajuustoon syöminen on hyvää pinsettiotteen harjoittelua. Meillä poika liiskaa raejuuston pöytään, jos laittaa sen eteen paloja :kieh: Syö kyllä jos laittaa suoraan suuhun, mutta pöydältä ei sitä jostain syystä hiffaa laittaa suuhun.

Musta tuntuu kans Afu, että en oikein muista sitä minkälainen meidän poika oli ihan vauvana. Nyt olen just herkistellyt täällä noiden valokuvien parissa, kun ajateltiin antaa isovanhemmille ja isomummulle semmoinen kalenteri joululahjaksi, jossa pojan kuvia.

Nyt sähköpostien kimppuun :wave:

Kide
 
Moi!
Albert meni eilen nukkumaan jo klo.18.50. Yöllä heräsin joskus yhden aikaan ja säikähdin että missä Albert on. (Nukutaan perhepedissä ) Kamala hätä, ei näy jätkää missään. Pomppaan sängystä ylös ja menen olohuoneeseen, jätkä siellä unissaan konttaa pitkin olohuonetta :eek: Takaisin sit sänkyyn, ja makkarin ovi kiinni ettei pääse karkailemaan :LOL: Sit nukuttiin viiteen asti ja Albert heräsi maidolle. Sit unta riitti vielä kahdeksaan.
MLL:n perhekahvilassa oltiin aamupäivästä, ja Albert rupesi tänään nukkumaan vasta klo.12.45 päiväunille.

Neamma: Hieno juttu, että mamma on toipumaan päin :flower: :hug:

Taidan lähteä katsomaan eilisen BB:n nauhalta :wave:
 
Tyttöselle onnea kaventumisesta.

Sairaala ja netti. SatKsissa ei mitään nettiä ollut. Olisin sitä kaivannutkin, jotta olisin päässyt teille valittamaan :LOL: :ashamed: 7 päivää siellä kökötin, kun eivät halunneet päästää mua kotiin. Lopulta hysteerisen itkukohtauksen jälkeen päästivät pitkin hampain meidät kotiin :whistle: Sairalaassa olo oli ahdistavaa ja tylsää sekä imetys ahdisti, se oli semmosta kellon kyttäystä "onks mun pakko taas kohta imettää, älä vaan herää tissinperään.. voi ei, kohta on taas aika" yms. Kyllä siinä olisi kaivattu foorumin tukea :snotty:

Kakasta. Rakenne ei ole muuttunut, mutta haju meinaa viedä tajun :x Aivan järkyttävä katku! Sampolle ei taida sopia tavismaito lainkaan. Posket on ihan täynnä punasta näppyä. Hapanmaitotuotteista ei tullut mitään, mut maidosta tulee :/ Oon nyt antanyt laktoositonta maitoa ja piimää eilisehtoosta lähtien ja näppylät on alkaneet häviämään. Täytyy kokeilla viellä hyla-maidolla mikä vaikutus sillä on.

Sampo on nyt muutaman kerran mennyt itse makuulta istumaan. Eilen siellä kestopeppujen pikkujouluissa lähti yhtäkkiä konttaamaan :eek: Vanhan äitimuorin leuka meinasi tipahtaa lattialle, kun yhtäkkiä vaan ampaisi siitä lujaa konttamaan. Pienen matkan vaan meni, mutta kuitenkin. Ollaan täällä mun äitin tykönä oltu yötä ja täälläkin on pari kertaa kontannut. Taitaa tää meidän hitaasti lämpeeväkin päästä vihdoin kunnolla liikkeelle :D Viime päivät on ryöminyt luokse repimään puntuista syliin pääsyä..
 
Katja:hui,onko teillä korkea sänky?jäbä lähti katselemaan kämppää keskellä yötä :LOL:

Kide:meillä myös Elli hakee uutta päiväunirytmiä.3 päivä jo vähän outoa menoa.Eilen nukkui yhdet unet vaan ja illalla otti tissitorkut.Tänään nukkunut yhdet unet ja äsken yritin laittaa toisille unille mutta ei onnistunut.nyt sit huutaa tossa vieressä....

ihan mahdoron päivä ollut kun Elli koko aika nyhjää sylissä tai tissillä.aika rasittavaa.mitään ei saa tehtyä ja nytkin se tuossa paidassa roikkuu ja ei anna mun olla tässä koneella eli :wave:
 

Yhteistyössä