Heipä hei :wave:
Meillä on mennyt tää viikonloppu ihan näissä asunto asioiden hoitamisessa, nyt on sitten vihdoin kaupat selvät (kauppakirjat tehtiin pe ) =) eli nyt voi huokaista ja rentoutua täällä uudessa asunnossa. Olipas hetken rikas olo kun tilillä oli rahnaa, mut, mut sit ne joku velkooja vei :'(
Miehen kanssa ollaan viimosia juttuja värkätty täällä kotona ja käytiin ostaan uus tiskari ja arkkupakastin
tulihan tossa jo pari viikkoa käsin tiskattuakin
no ei, mut kyl se on kun siihen tiskariin tottuu niin...
No mitä sitä muuta Jasu kasvaa ja musta tuntuu et on hurjasti pulskistunut tässä lähi aikoina eilen kaytettiin vaa`alla niin 7kg näytti, mut kyllä siittä varmaan saa jotain vähentää
(viime neukassa oli 13.8 6,4kg ) Kovasti menee ja tutkii paikkoja, silmät saa olla selässäkin. Hampaita ei edelleenkään näy..
tammiäitikö se kyseli et ryömiikö kaikki..no meillä Jasu lähti kk sit ryömiin eteenpäin, ja 6kk "ryömi" taaksepäin. Mut siis ei kaikki ryömi / lähtee sit omaan tahtiin, ja kyllähän sä sen tiedätkin. Mun yhdellä tutulla vauva lähti päivää vaille 9kk ryömimään, et kerkee sitä myöhemminkin
Gothaurilla on ollut hauskan kuuloinen ilta, mulla myöskin noita noloja tilanteita tanssipaikoista johon olen "vahingossa" eksynyt...No mut kerkeehän tota vielä humppakursseille, niin eiköhän mekin opittas
Villivatulle :hug: kylläpäs teilläkin nyt on levottomuutta...
Carla Meillä Jasu syö 4 ateriaa päivässä, mut annan silti 2 lämmintä, meilä syödään 8-9 aamupuuro, 12-13 lounas, 17 päivällinen, 19.30 iltapuuro, maitoa annan noin puoltuntia ennen ruokaa, et varmasti saadaan meneen sitäkin. Mut meillähän ukko on "hieman" pikkuisempi niin toki ruuantarvekkin varmaan vähän vähäisempi. Vaikkakin kuluttaa kyllä hurjasti kun koko hereillä olon ajan liikkeellä
Oon määkin välillä miettinyt et josko antais sen välipalankin, mut tuntuu et heti vähentää maidon juontia, ja kuitenkun on tooosii tyytyväinen poika. Annan sit kyllä puurojen joukossa vielä marja/hedelmäsoseita. No pitää ens neukassa jutskata tosta vielä. MUOKS..Niin unohtu se että annan sit niinkuin kuiten välipalaksi klo.15 maitoa 100-120 ml...
Pitäsikin tilata Jasulle aika uuteen neukkaan, et päästäs taas kattoon uudet mitat :heart:
Katjalle voimia huomiseen, ettekös te huomenna menneet sinne maitoaltistukseen? Miekin olen pitänyt Jasulla jo välikausi pukua, alle oon laittanut vaan bodyn ja housut, ja päähän mun tekemän pipon (miekin väänsin Jasulle tosta ihanasta palmalangasta söden limenvihreän pipan , välikausi pukukin on saman värinen. Ja edelleen työn alla myöskin neulepaita ukolle, josko sen jouluksi malttais tehdä, mulla sama ongelma kun
Gothaurilla tekee mieli aloittaa uus työ alle ennen kuin entinen on valmis..
HeMakohan se oli ollut kylpylälomalla? Harmi et teillä oli mennyt vähän pipariksi kaksin keskinen irtiotto
No nyt pakkelin laittoon..täällä sitä isketään joookaaa päivä :ashamed:
Piku ja Jasu