****Tammivauvat2008****vol.4

Katja. Ehkä mun onkin aika tuta nahoissani vauvan mahti :LOL: Johan tässä onkin jo nukuttu

No mut nyt mun tarttee jo oikeesti alkaa valmistautumaan. Tulee muuten taas kiire. :wave:

*muoks. Tuppasi jotain ylimääräistä mukaan viestiin :D
 
Päivää!

Se iski sitten joku taudin pirulainen minulle, kaikki paikat jomottaa ja särkee ja nenu valuu ja nielu kipee yms pientä :(

Gothaur: Sä voit tehdä mulle laukun jos kerta tykkäät tehdä eikä paikkaa :D Mä niin tahtosin jonkun ihanan itsetehdyn laukun kivoilla syysväreillä, mutta pahus, kuten oon jo kirjotellukin niin paree on että ite en ala yhtään mitää tekee :LOL:

Me on tänään käyty ulkoilemassa ja kaupoilla, vähän tuli siivottuakin aamusti.. tarttis mennä ruokaa vääntään mut ei jaksais nyt millään.. Yölläkin vähän heräiltiin oli poika vähän levoton :|

Mitäs tässä muuta oikein, viikonloppu menee kotosalla ollessa vaan ja koitan neuloo tota haalaria, nyt sain käsiini viä siis helpomman ohjeen, jos koittas silläkin viä :LOL:

-c-
 
MOIKKA

meillä on nyt yöt´viikon verran olleet tosi levottomia rupes jo ottaan aivoon kun Iida heräilee jatkuvasti tai ainakin rymistelee sängyn laitoja ja kitisee ( on tu väsymys sitten ikävää) nyt ollaan miehen kanssa kavereitten "mökillä" viettämässä viikon loppua ja muksut siroteltiin tampereelle ja lempäälään....

sairastin tuossa vatsataudin ja nyt on flussa tulossa......

ÄÄÄhhh piti onnitella + saanutta mut en nimee muista :ashamed: ite tein testin tuossa eilen ja onnex oli nega kun täti rupes tuleen 2 viikon välein kylään niin ol pakko lopettaa pilsut... :attn:


gothaur Anna sampon nukkua kyllä lääkäri sitten neuvolassa kertoo jos jotain ylimäärästä kuuluu älä ennen aikaan murehdi... meillä oli syntymän jälkeen sivu ääni joka ol onnex harmiton ja neuvolassa ei lääkäri sitten enään kuullut sitä....

saaru ihania nuo tekemäsi pipot/hatut

katja Aapeen masuvaivojen kannssa
 
Mukavaa iltaa Gothaurille! Juuri piti sanoman munki, että nyt vaan laukun kuva tänne ketjuun, ni eiköhän kauppa rupea käymään. Pipot Saarulta ja laukut Gothaurilta. Mitäs muilta löytys? ;)

Meillä onki tänään ollu varsinainen vauhtipäivä. Toiveikkaana laitettiinki Lauralle nyt jo yökkäri päälle, jos kohta kävis puuron jälkeen nukkumaan. Aamu aloitettiin vauvauinnilla, missä meillä oli mukana Lauran kummitäti, kun mun äiti ei päässyt tälläkertaa tulemaan. Uinnista sännättiinki sitte suoraan Linnanmäelle.

Laura pääsi jo ekoihin laitteisiin, satukaruselliin, hepparadalle ja Kotkot-junaan. Kivaa oli! Käytiin myös SeaLifessa kaloja katsomassa. Hienoja olivat, Laurakin ihan innoissaan huitoi, hihkui ja touhotti. Piraijat ainakin oli suosikkilistan kärjessä :D

Nyt käytiin sitten saunassa. Laura istui alkuun sitterissä pesuhuoneessa, mutta kun ei siinä viihtynyt laitettiin ämpäriin vettä ja tyttö siihen istumaan. Siinä sitten vettä loiskutteli. Nostettiin palju myös saunan lattialle, siinä ei kuuma päässyt tulemaan kun löylyä ei heitetty. Mukavaa oli roiskutella. Pikkasen paljon siis kylpemistä tällepäivälle, toivotaan että nyt nukuttaa.
 
Mie tässä just mietiskelen sitä sairaalareissua, kun se on tiistaina sinne osastolle meno, niin mitä sinne tarvii mukaan??? :eek: Albertille ei kait mitään?! Kun eikös osaston puolesta saa kaiken tarvittavan. Mut mitäs mie itelle tarviisin?? Sehän ei siis oo ihan sata-varmaa että sinne joudutaan yöks jäämään, kun jos oireet tulee tosi selvästi jo ekana päivänä, niin päästään yöks kotiin.. Eli mie aattelin, etten ainakaan ota valmiiks itelle yöpymiskamppeita, kun meiltä on sairaalalle matkaa vaan 2km, ja mies kuitenkin tulee illalla käymään sairaalalla mikäli sinne joudutaan yöks jäämään, niin saanhan sitten haettua itelle yöpymisvermeet miehen kyydillä jos on tarvis.. Mut siis jokatapauksessa itelle varmaan jotain eväitä mukaan päiväksi, ja vaihtovaatteet taidan varalta ottaa itelle, jos se Albert vaikka oksentaa mun päälle.. Ja sit Albertin se pissatulehduksen estolääke annetaan illtaisin, niin se sit varmaan pitää ottaa mukaan jos yöks jää.. Hmm, neuvoja??
 
Iltaa kaikki!
Laivalla tuli käytyä ja oli mukavaa, Nyt vaan väsyttää niin vietävästi! |O |O |O
Jaksuja yövalvottajien äideille ja paranemisia kipeille! :hug:
Tää oli pikainen käynti, luin vaan teidän jutut! Nyt maate!
Neamma
 
Nyt jos koskaan on pinna kireellä! |O Nanu päätti 4 aikaan aamulla,että hän ei enää nuku!Seiskalta luovutin ja noustiin sängystä ylös.Jumalauta.Ihan tajuton kitinä ja ulina koko helvetin aamuyön!Mikään ei kelvannnu.
Laitoin äsken sitten ulos nukkumaan.Ja näköjään nyt kuuluu vaunusta kitinää,mies menee nukuttamaan.Mikähän siinä on,että ei voi nukkua jos väsyttää!!Ton tunnin mikä oltiin tässä ylhäällä niin koko ajan kauhee valitus ja kitinä.Sen hetken oli tyyväinen kun annoin puuron.
Toivottavasti nukkuu ainakin pari tuntia.
Pakko mennä nyt itekin nukkumaan.

VÄSYNYT Vattu.
 
Täälläki ollaa 6 persiissä noustu ku esikko heräsi. Samaa syssyyn sitten Luca. Lucalla meni taas yö ulissessa :kieh: alkaa jo pikkusen risoon ku sata kertaa pitää mennä silitteleen ja tutittaa. Maitoa meni 2 kertaa. Mut taitaa se toinen ylähammas vaivata, aikasemmin se sieltä jo näky, mut nyt vasta puskee kunnolla läpi. Joten pitää olla armelias, kuhan ei ota tavaksi :saint:

Täällä moni on viettäny kivaa viikonloppua :heart: Neammalla risteily, onko se se meri-ilma mikä väsyttää? Ja Hema on siellä kylpylässä. *en mä yhtää kateellinen oo* |O Mullakin ois häppeninkiä ens lauantaina, mutta mutta..mies lähtee serkkunsa häihin ja ketään en oikee vissiin saa likkomaan noita mukeloita, eli jälleen kerran MULLA jää väliin riennot :'( Kun mies jo ilmoittelee seuraavista kekkereistää!

Villivattu, se tyttö oli hiukan vanhempi näitä meidän vekaroita. OIsko ollu suunalleen siin 1v paikkeilla. :D
Meillä siis ihan normiviikonloppu, paitsi esikoinen kävi eilen kummisetä/enon kaa elokusvissa. Sai hältä(+perheeltä) syndelahjaksi elokuvapvä:n Ja on ollu onnellista miestä, mäkkärissäki olivat vielä käyneet leffan jälkeen.

Katja, ota itelle jotain tekemistä/lukemista mukaan. Ja ne eväät kannattaa olla ettei tarvihe maksaa tai ostaa mitää ihanaa automaattileipää. Mut niin lähellähän asutta et varmaa saa sitten haettua jos jotain puuttuu. Aikas hyvin kuiten siellä on sitä tavaraa mitä saa lainata. MInä ainakin kun olen ollut poikien kanssa yötä (astman takia tai ihottuman) niin kyllä ne aamupalan antoi ihan ilmaseksi.

Maija toi on kätevä toi ämpäri/vati tai meillä on ollu tollanen ortexin leluloota kylpyhuoneessa joskus (näin ku vauvauinnissa mammat kulettin niissä lapsia ja istutti oman suihkun aikaa)

Tänään lähtäänkin kokeilemaan sitä periksellä ajamista. Saas nähä millasta menoa on :LOL:

Mutta nyt sukkia kaivelee, varpaat jäätyy
|O
 
Huomenta mammat :) Täällä taitaa kaikki olla väsyneitä |O minä myös. En tiiä mikä likalle yöllä tuli, 02 aikoihin heräs, siinä kiemurteli hetken ja koitti nukahtaa uudestaan. Sit yht´äkkiä tuli hirmunen itku :( Kyyneleet valu pitkin poskia, eikä meinannu äidin lohdutukset auttaa. No, kyl se siitä sit rauhottui hetken päästä. Meinasin hakee maitoa lohdukkeeksi, mut ei sit tarvittukkaan sitä. Kohta sit jo nukahdettiin. Oiskohan se nyt niin, että meillä vaivaa nuo hampaat kans. Ikenet pullottaa siihen malliin, että kyllä kohta puskee hamput läpi. 8 ollaan noustu ylös, että ihan hyvin sit nukutti kuitenkin.

Vatulle voimahaleja, kyllä se Nanu nyt koettelee :hug:

Saarulle mukavaa pyöräretkee :) Vois kyl itekkin jo laittaa pyörän perään sen istuimen ja alkaa likan kans vähän pyöräileen.

Hei, annattekos te muksuillenne 2 lämmintä ruokaa päivässä? Mä en oo antanut, kun en oikein tiä mihin väliin sen mahduttais...Ja ihan tyytyväinen tuo likka on vaik kerran päiväss 12 aikaan saa lämmintä ruokaa. Likka tykkäs muutes kovasti PILTTI-valmisruoasta, kasviksia ja broileria. Ihan hyvä, että valmiit sapuskat taas kelpaa, kiva välillä niitäkin antaa, jos ei ite jaksa tehdä :)

Mukavaa sunnuntai-päivää kaikille :wave:
 
Sunnuntai-iltapäivää kaikille!

Villivadelma: Sie kuulostat nyt ihan minulta :saint: Vauvat käyt välillä hermoille tosi lujaa. Koita saada itekin vähän nukuttua, jos se on mahdollista nyt kun on sunnuntai (ja miehelläsikin kait vapaapäivä?) Itekin aina viikonloppuisin otan päiväunia, mies ja Aape lähtee siksi aikaa pihalle, niin saan nukkua :)

Saarulle myös jaksuja kovasti :hug:

Meillä nukuttiin suht hyvin viimeyönä onneksi, kun alkoi olla taas monta huonoa yötä takana.

carla: Meillä syödään koko perhe 5 ruokaa päivässä: Aamupala, lämminruoka, välipala, lämmin ruoka, iltapala. Ja Aape syö yleensä meidän/mun kans samaan aikaan ruokapöydässä. Eli aamupalaa siinä 8 aikoihin, lämminruoka klo 11, välipala klo 14, lämmin ruoka klo 17, iltapala klo 20. Nää on semmoisia noin aikoja, saattaa heitellä jonkin verran riippuen mihin aikaan aamulla herätään jne..

Jaahas, pitäis lähteä kohta ulkoilemaan koko perheen voimin. Leikkipuistossa jos kävis, saa kyllä laittaa Aapelle aikalailla vaatetta päälle, mittari näyttää +4..
 
no täällä kotiuduttu kylpylästä.
ruoka oli hyvää ja puitteet mahtavat mutta kyllä tuo kahdenkeskinen aika jäi vähiin..Esikoinen vähän järkkäs taas :kieh:
Illalla päästiin hieman istuksiin kahestaan oluselle mutta tunnin päästä jo anoppi soitti että tää huutaa täällä :whistle: että se ilta oli sit siinä.
Edelleen jään odottelemaan sit "lapsetonta" lomaa.Uimaankin Henna halus mukaan ja sit järjesti siellä kohtauksen kun hän pelkääkin vettä ja ei huvita ja ei haluu ja mää mää mää.Arvatkaa ottaako tuollainen päähän??Mieskin tais tajuta että anoppi ei selviä noiden kahden neidin kanssa....

Mutta piristävää oli käydä katsomassa paikka ja tietää ainakin että kivaa siellä kahdestaan olisi kyllä.Ehkä ensi vuonna :D

Ellillä pukkaa toista ylähammasta ja ulinaa riittää.Puurot ja hedelmät menee mutta ei ruoka.Yölläkin heräillään usein mutta kyllä se taas rauhoittuu kun hampaat puhkee kunnolla.
Meillä kanssa syödään tuo 5 ateriaa päivässä ja hyvin uppoo yleensä.

Vattu:koitahan jaksaa, täällä on muitakin valvojia.Meillä on jo kohta 2kk valvottu milloin mistäkin ja se ottaa koville.
Meilläkin Elli välillä herää aamuyöllä muka virkeenä mut sit otan viereen ja hetken saatan jutustaa niin hän nukahtaa taas.periaatteessa yöllä ei kannata jutustaa mutta välillä on pakko poiketa säännöistä.tää on kai tällainen levoton ikä mutta rauhoittuu ne ajan kanssa ;)

ei vaan nyt sohvalle rötköttämään kun ukko on viemässä anoppia kotiin ja elli nukkuu. :wave:
 
Ja kovasti jaksamisia kaikille valvoneille ja väsyneille äideille! :hug:

Meilleppä ei tänne ihmeempiä kuulu... kotona ollaan ja kerhoillaan ja nähhään kavereita... Viola ei oo vieläkään lähtenyt ryömimään... saas nähä, että jättääkö koko ryömintä vaiheen kokonaan väliin ja alkaa konttaan suoraan...
Onko täällä enää ketään 7 kk vauvelia, joka EI ryömi ta muutenkaan mene eteenpäin? Vai onko meijän neiti ainut?!? Taaksepäin kuitenniin pakittaa ja pyörii navan ympäri ja muutenkin ympäri. Mutta: eteenpäin ei näytä olevan innostusta.

Ja nyt neitille iski MAHOTON nälkä, joten :wave:

Tammiäiti ja Viola-neiti 7 kk :heart:
 
Tammiäiti: meidän tyttö (3. päivä tasan 8kk) ei ryömi tai kontaa, eikä edes yritä kokeilla moista. Kierimällä menee tällä hetkellä lattialla eteenpäin...
Ehkä meidän neidit kohta ottaa kunnon spurtit ja päättää alkaa kontaamaan :D
 
Tammiäiti. Sampokaan ei vielä ryömi tai konttaa. Ikää on reilun viikon päästä 8kk. Pyörii ympyrää ja välillä saattaa pakittaa 20cm.

Carla. Meillä syödään kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Meillä on nyt rytmi ihan sekaisin, joten syötöt menee nyt miten sattuu.

Maija. Kuvia ilmestyy sinne mun blogiin myöhemmin.. Laukku on vielä puolitiessä, kun en oikein osannut päättää mimmosseen siitä tekisin niin sitä on purettu ja tehty uusiksi :LOL: Teen sitten toisen laukun, vähän prameemman myöhemmin. Tota laukkua on joutunut vähän muuttelemaan muutenkin, kun ei ole kuin kaksi kerää vaan sitä lankaa ja sitä ei enää valmisteta..

...ja sitten eilisestä :D Voi lehemä mikä reissu!
Oon mä vaan niin älyttömän naisellinen nainen, ei mulla ole pikkulaukkuakaan, tartti ottaa kämänen olkalaukku mukaan. Piti mun kammata naamakin, mut mun pakkelit oli hukassa. Meikkilaukku löytyi joo, mut ei sisältöä :LOL: Viime vuonna viimeksi oon tosiaan meikkiä viimeksi käyttänyt. Tosi harvoin on tällinkiä laittanut. Viime vuonna oli pakko käyttää puuteria, kun naama kukki niin pahasti alkuraskaudessa. Olin sen meikkilaukun sisällön tyhjentänyt johonkin, kun tarttin sitä laukkua sillon sairaalaan. En sitten muistanut mihin ne olin kaatanut :LOL: Meikkivoide ja puuteri löytyi helposti, huulihiilto löytyi siivouskomerosta :whistle: Luomiväri oli hukkunut johonkin. Näin naisellinen mie siis oon!
Vajaan tunnin kestäneen meikinmetsästyksen jälkeen lähdettiin sitten lopulta sinne Sieravuoreen joskus ennen kahdeksaa. Se laitos oli kuin joku navetta jossain ryteikössä. Reetulla oli entinen ambulanssi keikkabussina :xmas: Kummassakin salissa oli joku yksityistilaisuus, jossa jotkut söivät ja lapset juoksenteli. Mummot kävelivät keppiensä kanssa vessaan. Oltiin siinä sitten, että häh?! Netissä ei ollut mitään mainintaa, koska se keikka alkaa niin oltiin sitten tultu "sopivan ajoissa". Kysyin siltä baarimikolta koska se keikka alkaa ja se sanoi sen alkavan klo 00.00!!! :eek: |O Soitin sitten ukolle, et heti hakemaan meidät pois sieltä. Se pulju menee kiinni klo 01 eli keikka olis ollut max. 1h. Käly sitten sanoi, et Valasrannassa olis joku Jean S. soittamassa niin mentäiskö sitten sinne. No mentiin sitten sinne :D Heh, siellä olikin Tomi Markkola ja Markku Aro. En ois ikinä uskonut eksyväni tanssikeikalle :LOL:
Koitin siellä oli ku mikäkin seinäruusu, vajota jonnekin muiden naisten taakse ettei vaan ketään hae tanssimaan :LOL: Ei siinä muuten mitään, mut en osaa tanssia mitenkään :ashamed: Pari miestä mua kyl haki siellä tanssimaan, mahtoi nassu mennä ihan puolukaksi :snotty: Kieltäydyin sitten, varsinkin eräs vanhempi mies taisi vähän loukkaantua kieltäytymisestä. Mun on siis aika hakeutua kädettömille tumpeloille tarkoitetulle tanssikurssille :ashamed: Huomenna kun on Sampon muskari niin kysyn samalla josko niillä on humppakursseja aloittelijoille. Ei tarttis enää joutua noin vaivaannuttaviin hetkiin.
Frederik jäi sitten näkemättä ja pikkarit säästyi. Mut Reetu tulee Poriin keikalle lokakuussa joten sinne me mennään. Ois se sääli jos ei Reetu saisi näitä luxuspikkareita :LOL:
 
Tammiäiti:meillä pakitetaan mutta ei ryömitä.elli ei myöskään kääntyile vaikka yksi päivä näytti kerran että osaa :D
Tänään just äsken alkoi yhtäkkiä nostaa itseään karhukävelyasentoon ja kannatteli kroppaansa miesten punnerrusasennossa.elo kohta kontataan...kai ;)
 
Hei vaan!
No, nyt alkaa jo helpottaa kun nukkui yön ja päikkärit, jos vielä toisille päiväunille pääsis! :whistle: Siis en tajua kuinka toi laivareissu noin väsytti! :LOL:
Emman kanssa meni tosi hyvin laivalla, söi hyvin ja innoissaan katseli ihmisiä ja paikkoja. Vaipanvaihto oli vaan vähän hankalaa kun ei ollut mitään lastenhoito huonetta Isabella-laivalla. Naistenvessassa oli sellanen hoitoalusta vaan. Ja sekin tosi huonossa paikassa. Ja tissiä piti antaa jossain suht rauhallisissa nurkissa, oli aina aika työ hakea sellainen... Mutta siis kaikenkaikkiaan meni tosi kivasti! :heart: Esikoinen painoi kaverinsa kanssa pallomeressä koko päiväristeilyn ajan! :whistle: En tajua kuinka jaksoi! :LOL: Mutta hänkin oli tosi kiltti tyttö laivalla.
HeMa: harmi kun loma ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Mutta pääsitte sentään käymään jossain! =)
Saarulle jaksuja! :hug:
Gorthaur: Sullapa oli mielenkiintoinen ilta! :LOL: :LOL: :LOL:
Villivatulle myös jaksuja! :hug:
no, toi neiti hermostu, pitänee mennä :wave:
 
Gothaur: Olipa lystin kyylonen reissu :LOL: täytyy tarkkailla sitä sun blogia :D

Meilläkin syödään tää perus 5 ateriaa, ja mä kovasti yritän itekin pitää niin säännöllisenä omat ruoat, mutta pahati ne tossa iltapäivällä rupee viimestään heittään eli monesti tulee ootettua ku poitsu käy unille ni sit syödään vasta rauhassa päivällinen meillä... Kyllähän se täytys kyl vääntäytyä siihen rytmiin, ni olis se kaikille mukava, eikä poika oppis pahoille tavoille.. :whistle:

Haalari valmistuu lujaa :D

Täytynee mennä nyt leikittään kissaa :wave:

-c-
 
HeMa: meidänhän pitää pitää tammimammojen tapaaminen hotellilla, seuraavan kerran ku Jean S. on siellä, kuuluu meinaan mun ehdottomiin suosikkeihin kans!

Meillä sunnuntita vietetty ihan kotosalla, kohta pitäs koittaa jos Lauralle maistus iltapuuro ja sais sen unille.
 
Hei, millanen teillä jotka annatte muksuille 5 ateriaa, on ruokailurytmi päivässä?
Oliko vähän hankalasti kysytty.... :D ja teettekö ite ruuat vai annatteko kaupan valmiita ruokia? Kai meijänkin tarvis ottaa toinen lämmin ruoka kuvioihin...vaik kyllä ihan hyvin pärjätään tälläkin ruokarytmillä ja määrällä...

:wave:
 
Hooment heei!
Eilen peris laitettu ja testattu. Kyl kunto nousee ku sen kaa pyöräilee :D No, ei liian raskas kuitenkaa, mut toki painavempaa ajella kärri perässä ja mukelo siellä. Mutta olihan keskimmäinen törstinä, ku tällä hetkellä hää on ainut kärrin käyttäjä.

Ja niin upeetaaaaaaah, mä pääsenkin rientoihin laukkina. Hiukana pitää vielä säätää et aamupvä:stä pääsis talkoisiin ja illalla juhliin, mut onnistuu onnistuu. :heart:

Carla, meillä syödään toi 5 ateriaa. Aamusta 8-9 syödään puuro, 11 lämmin ruoka, 14 välipala, 17 lämmin ruoka ja 19 puuro. Meillä syödään nykyään myös kaupan sapuskaakin.

Olipa kyl Gorthaur:lla hupasan kuulonen reissu. Pääasiahan on et hauskaa ois, oli sitten missä tahansa. :LOL:

Joo, mut nyt vaatettaa kahteleen mukeloille ja puurolle.. Tausta kuulu heti et "eeeeei, puuurooooo, YÄK! *huoh* et semmosta..

Hema, noo..ens vuonna uus yritys :heart: Tätä tää on, *sitä itse kans odotellessa* :headwall:
 
Carla: meillä syödään aamupuuro ennen 8 ja lounas klo 10.30-11 ja sit välipala 14-15 ja päivällinen klo 17 ja iltapuuro 19-20.
Meillä syö sekä kaupan että omatekosii soseita.

Maija:Ilman muuta.tammimammat bailaamaan! :D

Mä nyt täällä kovasti odottelen koska tuo Elli konttaa kun nyt on oikein totiset elkeet sillä.Ja viime yönä huudettiin taas hampaita :kieh: Koskahan sitä sais nukkua?

Mutta nyt taas hommiin!Hauskaa päivää
 
Huomenta!

Kurjaa HeMa, että teil meni reissu vähän penkin alle, mut jospa ne sitten joskus lapset ovat sen verran isoja, että pääsee johonkin ihan kunnolla kahdestaan.. (voi sitten kaihoisasti muistella yhdessä miehen kanssa niitä aikoja kun lapset oli vielä pieniä ) :LOL:
Vai on teillä taas valvottu :hug: Aikas jännä, kun ei Aapellekaan oo niitä ylähampaita vieläkään tullut, vaikka lääkäri sanoi silloin pari vkoa sitten, että ihan just ovat puhkeamassa :eek:

Gorthaur: Voi jestas sentään mikä reissu :LOL: :LOL: :LOL:

carla: Mie tuolla jo kirjoitinkin että miten meil on nuo ruokailut rytmitetty.. Meillä Albert syö aika paljon samaa ruokaa kuin me itekin (erottelen siis ennen suolan lisäystä/muutenkin vähän tuunaan) Eli Albertille teen oman version jauhelihakeitosta, kalakeitosta, jauhelihakastikkeesta, makaronilaatikosta, kanarisotosta, jne... Ja välillä sit syödään valmisruokia.

Neammalla oli kyl muavan kuuloinen tuo laiva-reissu ollut, voi kun itekin pääsis joskus :)

Ulkona on +2 astetta. Kuinka kylmää teil on?? Ja mitä laitatte muksuille ulos päälle? :attn:

Albert hersäsi kerran yöllä syömään (viideltä ) ja jatkoi unia kahdeksaan, oi jokos me voitais pästä taas tähän rytmiin takas..

K & A ylihuomenna 8kk
 

Yhteistyössä