Moikka
Kyllä minäkin taidan kallistua sen rokotteen puolelle, meillä se tosin annetaan vasta 9.11. Saas nähä ehtiikö ees vaikuttaa.
Mullakin on joku ihmeen
pesänrakennusvietti meneillään. Ahdistaa kun tekis mieli rempata nyt ja heti joka paikka, mut kun ei oo sitä rahhoo.. :| Joka paikka tulee kuitenkin puunattua ja laitettua. Jos ei kaapissa ole kaikki järjestyksessä niin järki menee ja kaikki turha tulee heitettyä menemään ja vietyä kierrätykseen. Mikä on tietysti hyvä, voi kun näitä fiiliksiä tulis useemminkin!
Jouluinto on kans aika mieletön. Tekis mieli koko ajan laittaa jo kotiin joulukoristeet. Olen korvannut tätä jouluhulluutta sytyttelemällä kynttilöitä joka nurkkaan. Nytkin on niin kaunista kun on vaan kynttilän valoa ja niin romanttinen tietsikanvalo.
Näin muuten jonkun auton katolla tänään ekan joulukuusenkin! Teinpä tänään sitten karjalanpaistia ja nyt se tuoksuu uunissa. Sit jääkaapissa on jemmassa porkkanalaatikkoa, taidan vetästä tunnin päästä mukavan "iltapalan".
Mul on
rinnat, nännit ja n.pihat kasvaneet ihan järjettömästi. Ja toinen lapsi siis tulossa, kyllä mulla ainakin ekasta pieneni aika hyvin. Tästä toivottavasti kans, kauheet kannut!! Noi odotus ja äitiysliivit näytti kyl tosi kivoilta ja mukavilta. Kerro vaan
Sero mistä noita voi tilata ilman toimitusmaksua.
Vauvanvaatteista, mulla on kaikki 56-68 cm pesty ja pinottu valmiiks kaappeihin jo varmaan kuukausi sitten. Vielä kun kaikki lakanat pesisi valmiiksi.
Mä oon ollut jotenkin tosi onnellinen ja oikein hehkun omastakin mielestä (naama ei oo kyllä kovin hehkeä). Mun isäkin sanoi, että näytän todella onnelliselta. Välillä tietty väsyttää ja murehdin sitä kun oon ilman miestä, mutta esikoinen on ollut niin ihana etten voisi olla onnellisempi!
Ripaus iloa, haleja ja jaksamista kaikille kanssasisarilleni. :hug:
Minävaa ja vaaveli 31+1