***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

Myy-88 En nyt saanut kirjoituksestasi selvää, milloin ihottumasi tuli... Mutta mulle tuli possurokotteen jälkeen näppyläistä ihottumaa käteen. Hävisi ihan itsekseen, eikä edes ollu kuitiavaa...
 
Rv 31 alkoi tänään :heart: Uskomatonta olla jo näin pitkällä. Enää 3 viikkoa töitä ja sitten mammalomalle!! Mä vein tiistaina kelaan äitiyspäiväraha hakemukset. Saa nähdä kauan kestää että saan päätöksen.

Patu kasvaa ja potkii jo eritäin kipeästi tuonne alas. Mutta rupean kyllä olemaan valmis synnyttymään.. Maha on iso,kävely hankalaa ja yölliset heräämiset vessaan vaivaavat. :/ Mutta vauva saa pysyä masussa ainakin sinne viikolle 37 asti että olisi edes täysiaikainen! :)

Nyt jatkamaan siivousta,menen iltaan töihin. Ja sitten on 4 vapaata!! :D

Sannis ja patu rv 31
 
Saatiinhan sitä Hesaankin lunta. =) Saa nähdä kuinka monta päivää ne pysyy tuolla maassa.

Meillä on kisut ihan ihmeissään, kun oon kotona. Eiköhän ne totu siihen piakkoin.

minävaan Mulle sanottiin neuvolassa ettei välttämättä ehdi se rokote vaikuttamaan enää. Koska täällä etelä-suomessa on jo epidemia päällä. Tulee nyt sitten jos on tullakseen.

Mitäs hyvää meinaatte leipoa isäinpäiväksi?

millis ja liinu 31+5
 
Isänpäivän leipomukset ajattelin tehdä kinuski-lakkakakkua ja jotain suolaista :p

Eilisessä neuvolassa kaikki ok, täti ei oikein osannut sanoa miten päin masussa ollaan. Mut epäili RT. Vesiripuli alkaa helpottamaan :whistle:
 
Isänpäivälahja ideoita otetaan vastaan... Mulla on niiiiiin huono mielikuvitus kaikkien lahjojen kans et te joilla on ennestään lapsukaisia ni auttakaa meitä Lauran kans.. :xmas: *jos ei viime tippoja olisi ni mtn ei tulisi tehtyä...*

--väpä ja Pikku Mies 29+4--
 
Doddi.. nyt sit on possut häädetty meikäläisestä. Mitään oireita ei VIELÄ ole. :D

Mua ennen oli huimat yksi odottaja ja koko reissuun meni se 20min. Luulin jo et joudun odottamaan pari tuntii :D

pippur1 ja masumuru 33+0
 
Mulla on muuten vieläkin semmoonen laiskanmoinen käsivarsi siitä rokotteesta, joka laitettiin tiistai-iltana. Mutta eipä tuo sinänsä haittaa. Mieskin kuulemma saa rokotteen "jo" ens kuun alussa opinahjossaan.
Eilen käytiin miehen kanssa kattelemassa mitä kaikkea tullaan ens kuussa ostelemaan ipanalle. Saatiin niin hyvää asiakaspalvelua ja paljon katalogeja mukaan, vaikkei vielä oltu lompakko ojossa. Täytynee kyllä sieltä oikeesti mennä tavaroita hakemaan (en usko että muualla on sen halvempaa tms.) Osa kannattaisi ostaa tässä kuussa s-paikoista, koska on tuplabonus aikaa.. kun nyt kerran muutoinkin pitää ostaa niin otan kaikki hyödyt :)
 
Tica Eilen illalla oli ilmestynyt..Ei ollut ollenkaan kutinut napa, mutta kun otin paidan pois ja vahingossa raapasin niin se yksi näppylä aukesi ja siitä alkoi ihan hirveä kutina ja jatkuu edelleen :| Illalla laitoin sitten hydrokortisonia siihen, mutta se kirveli haava kun siinä on...

Myy-88 ja minityyppi 27+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Enie Äläs säikyttele tollalailla, luulin jo sun aikas tulleen :D Tännehän pitää ilmoittautua tunnin välein :D :whistle:
Onko sulla sitä ponnistamisen tarvetta ollu enää?
No, pitää koittaa pysyä hereillä :LOL:

Ei ole ollut nyt enää ponnistus haluja, silloin vaan oli kun oli ne tosi hyvät supparit päällä ja sen jälkeen sitten. Mutta tilanteen rauhoituttua niin ne hävisi.

 
Nyt meinas mennä aamukahvit väärään kurkkuun: lehdessä oli juttu, että sikapiikin ottanut nainen oli saanut halvausoireita. Selvinnyt, että naisella oli veren hyytymistä estävä lääkitys. No arvatkaapa kellä on sama lääkitys...... :headwall: Sikapiikistä on nyt kuitenkin 20 tuntia, hyytymistä estävän piikin laitoin tunti sitten. Ehkei tästä nyt ongelmaa koidu kuitenkaan?!

Sikapiikkikäsi on kosketusarka ja turvoksissa, ei mustelmaa tai muuta vaivaa.

mamma ja Kirppu 32+1
 
Zuh Sovitaanko niin, et mä voin tulla teille remppaan jos tän ongelman sais sillä ratkaistua. Mulla kun ei oo rahaa, mut haluisin tehdä kaikkee. :LOL: Tosin sit varmaan pitäis muuttaakin teille, kun ei se omaa kotia mitenkään muuta. Hauskinta tässä on se, että oon koko ajan tehnyt maalauksia ja muita remontointeja. Keittiön kaapit on vanhat ja mietin niiden maalaamista, mut kun olis niin kiva tehdä ihan uusi.

prinsessa-06 Ainakin siinä 45 minuuttia ohjelmassa, jossa ne vastaili kysymyksiin niin sanoivat että on epätodennäköistä että edes tulee 2 tai 3 aaltoa. En muista sanasta sanaan, mut jotenkin noin se meni. Itsekin tosiaan mietin, että onko siitä rokotteesta enää siinä vaiheessa mitään hyötyä kun epidemia on päällä ja suojaan menee n. 2vkoa.

Lili78 synttärionnittelut :flower:

(.) Täällä kaikki ihan niin kuin ennenkin, tosin olen huomannut että jos istun niin tekee kipeää kumartua eteenpäin. Mietin että onkohan vauva vähän laskeutunut vai mistäköhän mahtaa johtua. Potkii kyllä kylkiluille ja palleaan, eli kääntynyt kyllä on. Sit välillä kun nukkuu ja herää vessaan niin maha on jotenkin kipeä / arka. Ihan kuin se tulis siitä kipeeksi kun "nukkuu sen päällä", vaikka kyljelläni nukunkin.

Minävaa ja vaaveli 31+3
 
Ullis82 tarkoitatko tätä Kys:ssä olevaa naista? Savon sanomien sivuilla oli tästä juttua, naiselle oli asennettu sydämeen keinoläppä eikä halvaus siis johtunut tuosta rokotteesta. Tässä vielä linkki http://www.savonsanomat.fi/uutiset/sikainfluenssa/kys-sikainfluenssarokote-ei-aiheuta-halvausta/499484

Pörri no hitto! Kyllä minäkin sitten ne ikkunat pesen vielä :LOL: Nyt tosin on vähän pakkasta, joten ehkä ei vielä tänään :D

Täällä meni viime yö valvoessa sen takia, että eilen muistin jonkun asian mikä on Lilliputille vielä hankkimatta ja sitten unohdin sen :headwall: Koko illan ja yön yritin miettiä mikä ihme se oli, mutta en saa sitä millään päähäni! Ärsyttävää :D Ehkä se palautuu mieleen sitten joskus myöhemmin, harmittaa vaan kun muistan vain sen että se olisi ollut jotain tärkeää :whistle:

Lumi ja Lilliputti 31+3
 
piikki lihassa täälläkin B)

Väpä: mä tilasin isänpäivä lahjaksi sellaisen mukin missä oli lasten kuva. :) eikä ollut hinnalla pilattu muistaakseni 7.99 :D saa hörppiä aamukaffet ihan omasta mukista :)

täällä ei uutta edelleenkään. possupiikistä vähän kättä juilii..

samariini ja O 28+1
 
Lumi- Jes, muillakin on noita muisti-ongelmia :). Muistan yleensä kaikenlaisia asioita mitä pitää tehdä, ostaa tai yleensä muistaa. Nyt raskauden aikana muisti on älyttömästi huonontunut :). En ole enää se, joka muistuttaa miestä asioissa, koska en itsekään muista :). Yksi hyvä esimerkki on kun tulin suihkusta niin mietin pesinkö hoitoaineet pois vai en. Sitten aina autoilun jälkeen pohdin laitoinko auton ovet lukkoon :D - jos meen painaan uudelleen "lukitus"-nappulaa niin alkaa varashälyttimet soimaan. Jepajee :)
 
Tinzus ja Lumi: muisti pätkii täälläkin! :D se on jo yleinen vitsin aihe tää mun huono muisti. :xmas: lasten nimet menee koko ajan sekaisin.. ennen en ole niissäkään sekoillut näin pahasti! :D
mut mulla on ollut joka raskaudessa huomattavaa muistin huononemista
 
kaneli87 mulla tuli eka kertaa eilen illalla keltasta ja kirkasta "eritettä" toisesta rinnasta. En olis itse huomannut mitään, mutta mies hoksasi pläsin paidassa ja ihmetteli olenko tiputtanut ruokaa siihen vai mitä :LOL: noh, sen jälkeen ei ole ainakaan vielä tihkunut mitään (siinäköhän se sitte oli :LOL: )

Mahtavaa, kun täällä kirjoitellaan näin paljon! Ihanaa lueskella, että muillakin on samoja ajatuksia ja tilanteita :D

Me käytiin pohjosen reissussa viime viikon torstaista sunnuntaihin - ihan hyvin meni reissu vaikka autossa istumista tulikin n. 14 tuntia yhteensä. Maanantaina töissä tehty matka alkoi tuntumaan: selkä oli kipeenä ja väsytti ihan hirveesti...

Väsymyksestä tulikin mieleen: jäin vielä miettimään [/b]D-vitamiini lisää, joku siitä aikasemmin kans kyseli en vaan muista enää mitä puhetta siitä oli... Olisko jollain joku hyvä merkki suositella?

Muisti on näköjään mullakin TODELLA huonontunut :) Aika usein tulee tunne, ettei enää yhtään muista mitä oli menossa tekemään. No samapa tuo loppujen lopuksi on mitä milloinkin tekee, kunhan tekee ;)

Oli ihana kävellä töihin aamulla, kun oli lunta maassa! Maisema oli niin valoisa ja ihanan talvinen... toivottavasti ei sulaisi heti pois.

Lumiterkuin
kevätesikoinen ja poju 28+4

 
Zuh
Kevätesikoinen: Säkö vielä voit kävellä töihin! Oih niitä aikoja..

Minävaa: Tervetuloa vaan hommiin. Viikonloppuna ohjelmassa 2 kaapin rakennus, sitten pitäisi listoittaa koko keskikerros ja asentaa yksi pariovi. Nämä ainakin vielä ennen h-hetkeä tiedossa :) Mutta sinä varmasti ymmärrät tosi hyvin paljonko mua ärsyttää kun on tarpeet ja rahat sekä mieletön into tehdä mutkun ei VOI :headwall:

Muisti: Täällä myös heikentynytmuistinen.. Normaalisti mulla on sensaatiomainen kyky muistaa mitä ihmeellisimpiä asioita, tyyliin 2 vuotta muuttamisen jälkeen muistan että joku tavara on siellä ja siellä laatikossa, jota ei ole avattu sen muuton jälkeen kertaakaan. Arvatkaa löytääkö meiltä nyt kotoa kukaan enää mitään kun en muista missä tavarat on! Ja tänä aamuna tämä hömelö meinasi laittaa hajuvetensä jääkaappiin, pikkasenko pätkii :whistle:

~Zuh & Naatti 27+6
 

Yhteistyössä