Zuh Sovitaanko niin, et mä voin tulla teille remppaan jos tän ongelman sais sillä ratkaistua. Mulla kun ei oo rahaa, mut haluisin tehdä kaikkee.
Tosin sit varmaan pitäis muuttaakin teille, kun ei se omaa kotia mitenkään muuta. Hauskinta tässä on se, että oon koko ajan tehnyt maalauksia ja muita remontointeja. Keittiön kaapit on vanhat ja mietin niiden maalaamista, mut kun olis niin kiva tehdä ihan uusi.
prinsessa-06 Ainakin siinä 45 minuuttia ohjelmassa, jossa ne vastaili kysymyksiin niin sanoivat että on epätodennäköistä että edes tulee 2 tai 3 aaltoa. En muista sanasta sanaan, mut jotenkin noin se meni. Itsekin tosiaan mietin, että onko siitä rokotteesta enää siinä vaiheessa mitään hyötyä kun epidemia on päällä ja suojaan menee n. 2vkoa.
Lili78 synttärionnittelut :flower:
(.) Täällä kaikki ihan niin kuin ennenkin, tosin olen huomannut että jos istun niin tekee kipeää kumartua eteenpäin. Mietin että onkohan vauva vähän laskeutunut vai mistäköhän mahtaa johtua. Potkii kyllä kylkiluille ja palleaan, eli kääntynyt kyllä on. Sit välillä kun nukkuu ja herää vessaan niin maha on jotenkin kipeä / arka. Ihan kuin se tulis siitä kipeeksi kun "nukkuu sen päällä", vaikka kyljelläni nukunkin.
Minävaa ja vaaveli 31+3