Uusia viikkoja mammoille jälleen!
Vaateväreistä oli puhetta - meillä mennään aika neutraaleilla ja perusväreillä. Anoppi eilen kyseli miehen kautta mun lempiväriä, kerroin omani ja yritin kovasti huudella että se harmaa ei sitten sovi lapselle ollenkaan vaikka oma lempparini onkin
Ruskeaa, muotiväri limenvihreä on myös in ja perusvalkea. Vielä kun tulisi tarvetta ostaa jotakin?!?
lili78: Kela käyttää tuota vuoden 2007 verotusta. En tiedä vaikuttaako siihen se, ettei esim. mun verotusta ole lopullisesti vielä vahvistettu, hain kotitalousvähennyksiä yms.
Vessassa pitää ehkä juosta vähän useammin, tosin luin jostain että lapsivesi uusiutuisi kolmen tunnin välein? Kuulostaa hurjalle tahdille, mutta osaltaan varmaan selittäisi vessajuoksuja, jostakin kai sen nesteen on poiskin tultava.
Kipujen kritisoinnista - mulla ehkä eniten vaikuttaa se huoli että pitäisi olla varma että MOLEMMILLA on kaikki kunnossa. Itsellään jos normaalisti koskee mahaan niin voi vaan viimeiseen asti kitkuttaa huoletta, kun tietää että itse selviää. Nyt kun koskee ja vihloo ja tekee vaikka sun hemmettiä niin ei voikaan olla varma että paikat pysyy kiinni ja Naatti siellä minne vielä kuuluu. Kyllähän minä pärjäisin kipujen kanssa, siksi nuo Panadol-kommentit niin nostavatkin sappea!
Kipuja on kuulosteltu viikonlopun ajan ja kyllähän mua supistelee, vähän väliä. Ovat oikeasti niin toistuvia ettei niitä perussuppareita normaalisssa elämässä huomaa. Kovat tietysti jäävät pelottamaan. Aina kun tekee jotain niin pahenee. Sinänsä helpottaa että monella muullakin on tällaisia kipuja, toisaalta suurin osa teistä taitaa olla pitkällä saikulla ja minä töissä
Noh, ei minulla ole fyysisesti raskas työkään, ei varmasti tulisi nosteluista tms. yhtään mitään. Puolen tunnin päästä lääkärintarkastus, kaikki skenaariot väliltä kaikki hyvin - makaan iltapäivällä pää alaspäin sairaalassa, on käyty läpi, myös unissa. Ja julkisestihan minua ei sinänsä edes huolestuta, alitajuntaisesti näköjään vähän enemmän.. Mutta ikuisena positiivistina luotan siihen että kaikki on hyvin ja uusi neuvolalääkäri on ihana ihminen
~Zuh & Naatti 23+3