Heippa kaikille taas pitkästä aikaa. :wave:
Matti myöhäisenä nyt vastailen ja kommentoin...
Nipsulle tooooosi myöhäiset synttäri onnittelut.
Sanuli taisi tuolla muutamia sivuja sitten pohdiskella tuota vauvan omassa huoneessa nukkumista. Mä siirtäisin kyllä heti pojan omaan huoneeseen, jos sellainen vaan ois. Mä oon jo hetken huumassa suunnitellu tekeväni vaatehuoneesta sille yömajan, mut ehken sittenkään. On vaan niin herkkäuninen kaveri, et pienestäkin peiton kahinasta se alkaa sit heti omassa sängyssään möyhimään. Meillä on tosi tärkee tuo nunnurätti nukkumaan mennessä. Mieluiten vielä niin, et se on koko naaman päällä. Mä sit käyn sitä heti siirtelemässä jahka on nukahtanu, mut useimmiten nukkuu nunnu ns. poskella. Tais mennä vähän asian vierestä, mut kummiskin...
Kränä tais olla galluppi kyselyä heittäny ilmaan. Mä teen meillä kaikki lastenhoitoon liittyvät jutut lähes tulkoon ihan yksinäni tai muuten sais lapset olla samoissa vaipoissa pitkine kynsineen ilman suihkua aikas kauan.
Meilläkin on myös tuota hirveetä uhmista ilmassa kuin teilläkin. Ihan yhtäkkiä saattaa neiti pillastua jostain tuntemattomastakin syystä ja silloin kyllä koetellaan äidinkin hermoja. Tavarat saattaa lentää ja äänihuulet on kovalla koetuksella, näin siis tuo kiltti prinsessa ilmasee turhautumistaan. :saint: Ai niin, oot kyllä tosi kivasti saanu painoo pudotettua. :flower: Olispa mullakin täällä joku kaveri ketä veis mua yhtä uutterasti lenkille. Mä, kun en yksin tykkää yhtään käydä.
Vilipillä oli taas ihana kuva pikkusesta. =)
Sanna80 Tervetuloo joukkoon kirjavaan. :wave:
TeeTee: Hyvä, että kaikki oli kunnossa sydänkontrollissa.
Mikkihiiri: Meillä tuo tyttö oli hyvää hyvyyttää vienyt veikalle tyhjän ilmapallon, jolla leikkiä. Kiva idea sinänsä, mut oli sellanen pieni ja kuminen, jota sit poika innoissaan jäyti suussaan. :/ Onneks ei kuiteskaan menny kurkkuun asti ennen kuin huomasin.
Pulleroballerinan ja
Anneten lapsukaiset tuntuu jotenkin paljon vanhemmilta ja osaavilta vaikka just vasta hetki sitten vielä tuhisivat pikkuisina nyytteinä. Heti tulee paljon vanhemman ja tomeramman oloinen, ku alkaa liikkumaan, meillä, kun tuo poika vasta suunnittelee tuota liikkeelle lähtöä.
Pullerob Meillä täällä on vielä kymmenen kuukautis neuvolakin välissä. Teilläkö sit se puuttuu vallan?!
AnniliaMeillä tuo poju on alkanut nyt ihan muutaman päivän sisään istuun "pidempiä" aikoja ilman tukee. Toki vielä pysyttelen lähettyvillä, kun välillä saattaa pientä horjumistakin olla ilmassa.
Hilmuskalle jaksamista ja kärsivällisyyttä ruoka-aineitten kokeilussa. Meillä oli tyttö kaks vuotta tosi allerginen, mut sit kaikki katos yhtäkkiä ja nyt saa syödä jo ihan "oikeeta" ruokaa. On nuo kurjia tuollaset oireilut ja allergiat.
Do diin, olikohan tässä nyt sit kaikki...Toivottavasti kaikki kommentit ja nikit meni oikein. Kirjottelen sit uuteen viestiin omat kuulumiset, etten vaan onnistu nyt hukkaan tätä. Äkkiä siis painamaan vastaa nappia...
Ai niin,
Poiolle piti vielä kirjotella noista syömisistä. Meilläkin on nyt jo puoltoista viikkoo takkuillu tuo syöminen. Hedelmäsoseet ei uppoo ollenkaan ja muut sillai sillon tällöin. Nyt puhkes toissa päivänä ylhäälle eka hammas, joten toivottavasti alkais meilläkin tuo ruoka maistumaan paremmin.
Vielä yks lisäys... Mullakin on
Myyra noita ei-niin-onnistuneita parturireissuja takana päin. On se kerpele, kun ne ei puhetta kuuntele vaan pitää leikellä sieltä täältä oman pään mukaan. |O