Moikka!
Kerkee kirjustella tänne vähän kun poika on nukkumassa. Hyvä kun nukkuu nyt kun parin tunnin päästä tulee työkavereita kylään! Meillä alkaa olla yöt ihan ok nyt, on muodostunut jo aika tarkka rytmi ja monta yötä on mennyt nyt niin että poika nukkuu 22-02 tai 02:30 (kuten viime yönä, jee!). Ja sitten 03-05 ja sitten aamulla tyyliin puolen tunnin tai tunnin pätkissä jonnekin kaheksaan tai joskus yheksään. Päivällä nukkuu ehkä yhdet pidemmät (n. 2 tunnin) unet ja muuten joskus puolen tunnin ja tunnin pätkiä. Illalla ei onneks pahemmin nuku eikä annettakaan nukkuu koska muuten yöt ei mene hyvin.
Me käytiin tiistaina siellä lastenlääkärillä ja kaikki oli hyvin. Poju on kasvanut hyvin, oli nyt 4100g ja 53 cm. Ihan keskikäyrillä mennään. Lonkkien ultrausta ei tehtykään samalla kertaa kun ois ollut liikaa stressiä vauvalle ja menen sitten huomenna sinne.
Mä oon ollut välillä aika väsynyt, mutta kummasti sitä aamulla on taas pirteempi vaikka yöt meneekin tietty pätkissä nukkuen. Pitää kattoo jos viikonloppuna saisin nukuttuu vaikka kerran 5-6 tuntia putkeen niin sitten jaksas taas pari kuukautta lyhyemmillä unipätkillä

Mut ei mulla oo mitään valittamista, saan kyllä tarpeeksi unta. Ja elimistö on jo tottunut tuohon rytmiin hyvin. Huomasin että silmänaluset on mennyt kyllä vähän eri näkösiks kuin ennen

Mä aattelin kanssa ottaa sen rota-virus-rokotuksen pojalle. Se ei täällä kuulu rokotusohjelmaan, mutta lääkäri saa sen tilattua jos halutaan.
Täällä on tänään tyyliin -10 astetta pakkasta. Ottaa päähän, haluun kevään. Eilen menin kävelylle ja oli niin liukasta että meinasin pari kertaa könytä. En uskalla kohta lähtee ollenkaan pihalle. Ainakaan vaunujen kanssa. Mut pakkohan se on kun pitää huomenna mennä sinne lääkäriinkin. Viimeks mies lähti mukaan mut huomenna raahaudun sit bussilla sinne, jännittää jo nyt miten matka menee!
Lauantaina lähdetään miehen kanssa illalla kahestaan syömään ja isoäiti tulee hoitamaan poikaa muutamaksi tunniksi. On kyllä kiva päästä miehen kanssa ulos pitkästä aikaa! Mut kun jättää pojan "yksin", tai siis kun lähtee jonnekin ilman häntä niin tuntuu tosi oudolta. Heti tulee ikävä!!!
No niin nyt pitää lähtee taas tekemään jotain kotihommia ennenkuin poika herää ja vieraat tulee!