LeenaT Onnea digituloksesta!
Meinasin kanssa, et pitäiskö iteki vielä ostaa semmonen ja viimeistään viikonloppuna testata, jolloin oviksesta se 3 viikkoa
Elämäntapamuutokset plussan myötä. Miehän olen D-vitamiinii syöny vuoden päivät (voi kuulemma auttaa monirakkulaisiin munasarjoihin) ja MultiVitan Raskaus ja Imetys -vitamiinit alotin jo silloin, kun alettii yrittämään.
Nyt plussan myötä tullut se, että välipaloja tarvitsee useammin päivän aikana (aiemmin en tarvinnut välipaloja aterioiden välillä), joten yritän valita kevyitä vaihtoehtoja; hedelmiä ym., ettei paino lähtisi nousemaan ennen aikojaan.
Tupakointi. Ai jai jai. Syyllistäkää vain, olen siihen jo tottunut. Tupakointi olisi pitänyt lopettaa jo yrittäessä, tiedetään. No, nyt kuitenkin jo vähentynyt huimasti enkä mikään himopolttaja ollutkaan (paitsi ehkä lomilla, kun oli enemmän omaa aikaa. Töissähän en polta ollenkaan). Tarkoitus lopettaa kokonaan ennen varhaisultraa.
No tietysti alkoholi jäi kokonaan pois
Säännöllisen liikunnan aloitin pari kk sitten ja aion nyt jatkaa niin pitkälle kuin raskaus sitten antaa myöten. Mitä paremmassa kunnossa äiti on henkisesti ja fyysisesti, sitä paremmin pienikin voi
Millasia tunteita ootte nyt käyneet läpi?
Mie en vieläkään anna itelleni lupaa nauttia siitä, että mie oon R-A-S-K-A-A-N-A!! Takana 1,5 vuotta yritystä, jonka aikana käytii välillä pohjalla ja sit taas jostain löytyi sitä toivoa ja sisua. Nyt sitten pelkään, että tämä onni viedään meiltä, kun ollaan se vihdoin saavutettu.
Tunteet on pinnassa, pienetkin asiat saa itkemään, tai ainakin kyyneleet silmiin. Pelottaa. Ja oikeasti nyt v*tuttaa, että se neuvola on niin aikasin. Taidan yrittää sitä vielä siirtää myöhemmäksi... Tässä tuntee ittesä niin typerän innokkaaksi, toisaalta.