HUomenta päivää!
Häihin pitäisi tänään mennä ja vettä tulee kaatamalla. Ei muuten haittaa, sisätiloissahan juhlat on, mutta laitoin yöksi rullat kiharoiden toivossa. Vesikampaus ois voinut toimia paremmin
Käytiin mekin eilen aamulla rakenneultrassa! Jihuu, viimeinkin!
Kaikki oli ihan ok, mutta siellä köllittiin taas sellaisessa asennossa, että oli vaikeuksia saada kaikkia suonia näkyviin. Sama hommahan se oli silloin alkuraskauden ultrassakin, mahaa paineltiin niin kovaa sillä anturilla, että piti ottaa särkylääke sen jälkeen, siellä kun oltiin niin piilossa. Kahden viikon päähän laitettiin uusi aika, lääkäri tekee sen ultran. Mutta tosiaan siis mitään huolestuttavaa sieltä ei löytynyt, mutta varmistetaan vain, että lääkäri löytää ne samat mitkä kätilökin. Ai joo, olin samaa laittamassa kuin
Tossu-89, että todella vahva poikaolo vaihtui ilmeisesti tytön odotukseen :heart: Kätilö sanoi kyllä, että tytöstä voi vielä muuttua pojaksi, mutta pojasta harvoin tytöksi nämä arvaukset. Että varmaa ei ollut, mutta onnitteli kuitenkin tytöstä
Istukka on edessä hyvissä asemissa synnytystä ajatellen. Ja ilmankos olen ollut huolissani, ettei niitä
liikkeitä tunnu kovin paljon. Osassa ultrakuvista näkee ihan selvästi kun typy siellä veteli kädet suoriksi suoraan istukkaan. Ei tuntunut mitään, vielä. Voi olla, että loppuajasta toivoisin turvatyynyn olevan yhtä hyvän
Linea Negraa ei minulle tule ollenkaan. Olen kai niin vaalea. Äidilleni tuli kyllä pojista, mutta ei meistä tytöistä. Joten en siis odota sitä tälläkään kertaa.
Ensisänkyä olen netissä katsellut, mutta ne pari mihin olen silmäni iskenyt on jo menneet. Ilmoitukset on vain unohtuneet poistaa. Toki se on sellainen, mitä ei ole pakko ostaa, kun päätettiin ottaa se
äitiyspakkaus. Ja on meillä olemassa sellainen rottinkikori, jossa on vauvan patja ja ihanat röyhelöpehmusteet. Mutta se on lähinnä anopin hankinta, ja mulla on aina vähän periaatekysymys, että otanko vastaan anopin hankkimia tavaroita. Hänen mielessä asia menee sitten jossain vaiheessa niin, että hänen pitää kustantaa meidän lapset. Joopa joo, ensin hankitaan kysymättä ja sitten vielä haukutaan perään. Nooh, monen vuoden kokemus on asiasta ja osaan jo sanoa napakammin, että et osta mitään. Ei edes vaippoja.
Perhevalmennuksesta mulla ei ole hajuakaan. Mutta mietin kyllä, että kävisin laitoksella tutustumassa kun siihen on sitten lähemmin mahdollisuus. Lks:ä on remontoitu kovasti ja synnärikin on siirretty yläkertaan kuudenteen kerrokseen, ennen se oli päivystyksen kanssa samassa kerroksessa, lähellä leikkaussaleja. Ja sinne on kuulemma laitettu kattoon ledit, kuin tähdet tuikkimaan. Ja paljon muutakin on ilmeisesti muuttunut. Paljon ehtii tapahtua kuudessa vuodessa
Mutta ei kait se auta kuin alkaa paketoimaan hääparin lahjaa, toivottavasti löytyisi edes jotain ihanaa paperia kun ei millään jaksaisi lähteä kauppaan enää. Tosin mulla taitaa olla sukkahousutkin kaikki rikki. Onneksi se yksi nimeltä mainitsematon on lähellä
Vilipi 21+1