Täälläkin
istukka edessä, mutta kohdun suulle matkaa noin 2 cm, joten ultraaja ei nähnyt sitä ongelmana
Myös
liikkeet tuntuu hyvin eteenkin, tosin vähän vaimeina joskus
millimolli Hienoa, että oot elävien kirjoissa, vaikka sulla noita vaivoja tuntuu riittävän : / Inhottavaa, että joillekin raskauden aikana tulee vaikka mitä vaivoja.
Onneksi
närästyksestä ei tartte yksin kärsiä
Isäntä sano toissailtana, et mie syön Renniee ku karkkia, et kannattais varmaan vauvan takia vähentää. Totesin siinä, että jos otan ennen nukkumaan menoa KAKSI Renniee, että saan nukuttua ja tosiaan en päivän aikana muuten sitä syö, niin mun mielestä toi ei ole paljon. Närästys on kuitenkin aika kovaa välillä.
Lissu123 Kauanpa ne jakso sinuu ultrata
Mut onnittelut varovaisesta tyttölupauksesta
millamau Onneksi kaikki oli noin muuten hyvin ultrassa
Mieki sain jo melkein heti plussauksen jälkeen kaverilta Vauva-, KaksPlus- ja Meidän Perhe -lehtiä vinon pinon. Oon nyt varsinkin niitä Vauva-lehtiä lukenut ihan vasta viime viikkoina.
Eilen sain kaverilta kasan pienen pieniä
vaatteita lainaan
Ne menee just sen ensimmäisen kuukauden ajan
Yhtiä
vaunuja meen tänään kattomaan ja lisäksi sain työkaverilta tarjouksen toisista vaunuista
Emmaljungia molemmat ja yhellä lapsella ollu molemmat käytössä.
alexsandria Onnea poikalupauksesta!
influenssarokotteesta En miekää oo sitä ikinä ottanu, ku oon tosiaan perusterve, hyvän vastustuskyvyn omaava ihminen, mutta pikkusella se suoja ei ole ihan samanlainen...
Mikähän
Nöhvelillä, kun sinuu tollain heikottaa? : / Tossahan voi käydä huonosti.
Täällä heräiltiin tänään Möhkön kanssa samoihin aikoihin. Kunnon potkushown taas järjesti heti aamusta :heart:
Hennu & Möhkö 22+6