Heippa naiset! :wave:
Katon tässä samalla Salkkareiden eilistä jaksoa, kun ei ollut perkule mennyt boksille talteen
Olin itse siis työreissussa eilisaamusta tän päivän aamuun.
Onnittelut jälleen hyvistä ultrakuulumisista ja tyttö- ja poikalupauksista!! =) :heart:
Ostin muuten maanantaina sen
Gracon Travel System -paketin! =) Nyt se odottaa vaunujen kanssa tuolla varastossa
Sopivasti nyt sekä kaukalo että vaunut ovat ruskeat
Pinsuli En miekää oikein osaa vielä hankintoja tehdä. Siis noi isoimmat ja kalleimmat on nyt ostettu, mutta kaikkea pientä pitäisi alkaa myös hankkimaan. No, onhan tässä aikaa, viimeistään mammalomalla sitten juostaan kaupoissa, jos pystytään
Täällä tulee välillä
hengenahdistusta. Jotenkin vatsaa alkaa kirraamaan niin paljon, että se tuntuu vaikuttavan hengitykseenkin. Silloin vaan tarvii ottaa rauhallisemmin ja päästä mahdollisuuksien mukaan pitkällee.
Lynette Hienoa, että otit alakuloisuuden puheeksi neuvolassa :heart: Ei pidä yrittää olla liian vahva. Jo se, että ottaa asian puheeksi, osoittaa huomattavaa henkistä vahvuutta kuin se, että kärsii hiljaa marttyyrimaisesti. Ja toi on tosiaan hyvä, että pystyy edes sanomaan neuvolatädille tollasista asioista. Voimia :heart:
Alakuloisuutta ollut täälläkin raskauden aikana enemmän kuin moneen vuoteen. Mulla masennustausta. Oli lääkitys ja kävin psykologin vastaanotolla muutaman vuoden. Kesällä 2007 sain ns. "terveen paperit". Neuvolassa nyt viimeksi sanoin, että syksy on mulle yleensä pahinta aikaa enkä usko, että nää hormonimyrskut tulee asiaa helpottamaan. Terkkari (, joka oli siis sijainen, jonka kanssa mulla synkkas paremmin) sano, että jos alkaa yhtään tuntumaan liian rankalta, niin sitten asia neuvolassa puheeksi ja järjestetään minut jonnekin juttelemaan.
Pinsuli kyseli, että
miten voidaan olla rohkeita ja varmoja siitä, että vauva syntyy terveenä. Ei sitä voikaan olla 100 prosenttisen varma, mutta peloille ei saa antaa liikaa valtaa. Kuten joku vertasi, niin voit esim. huomenna kuolla liikenneonnettomuudessa, mutta silti pelolle ei saa antaa niin paljon valtaa, että linnottautuisit vain kotiin. Päivä kerrallaan mennään ja yritetään elää mahdollisimman oikein
Ei täälläkään saadaan hirmusti
selkoa liikkeistä En siis osaa sanoa, että miten päin kaveri on ja onko ne käsillä vai jaloilla tehtyjä liikkeitä
Pääasia, että pikkuinen siellä pyörii ja potkii
Mun uus harrastus onkin nykyään, että mahdollisuuksien mukaan makailen selälläni vatsa paljaana ja katselen, kun maha hytkyy :heart:
Nöhveli Minuuki ahistaa
sairaalassa oleminen näin etukäteen. En tosta Kotkan sairaalasta tykkää muutenkaan, saati että joudun siellä jonkun 3-4 päivää hengailemaan ties millasten äitien kanssa... Nimenomaan ahdistaa se, kun ei ole sitä omaa rauhaa, mihin oon kuitenkin tottunut. Toivottavasti siellä olisi tuttuja tästä pinosta, niin helpottaisi vähäsen
Supsu86 kyseli
sokerirasitusarvoista. Ensimmäinen arvo ennen rasituksen alkamista: 5,3 mmol/l, 1 tunnin arvo 10,0 mmol/l ja 2 tunnin arvo 8,6 mmol/l. Mulla oli ekassa rasituksessa 4.8, 7.4 ja 5.8.
Tsemppiä kaikille, jotka rasitukseen ovat menossa! Mulla autto siihen paastoon, kun kiinnitin edellisenä päivänä huomioo syömisiin: mahdollisimman kuitu- ja proteiinipitosia syömisiä. Ei mitään sokeripommeja tai mitään ahmimista.
Mun
verenpaineet olleet 103-129/60-74. Korkein oli nyt viimeks toi 129/74, mutta oli kuulemma hyvä.
Elovena77 Mie olen kiinnostunut
tapaamisesta! Laitan sulle yksityisviestiä jossain vaiheessa
(mies haluaa nyt vallata koneen)
Täällä
mies sai tuntea tiistai-iltana monen monta potkua kättään vasten :heart: Oli toinen kyllä niin onnessaan, kun Möhkö-pieni halusi isällekin näyttää taitojaan
Vatsa ottanut kasvuspurtin ja nyt alkaa tosiaan näkymään
Eräältä naispuoliselta työkaverilta sain kehuja, kun olen tän raskauden suhteen sillai avoin, että puhun tästä raskaudesta tuolla töissä, kerron neuvolakuulumisia ym. Hän arvostaa sitä, että saavat naisten kanssa olla mukana mun odotuksessa
Tämmöstä tänne tällä kertaa
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille leideille ja masuasukeille :heart:
Hennu & tällä hetkellä jumppaava Möhkö 24+2