Heippa kaikille!
Päivittelin eilen omaakin masukuvaa profiiliin, kun tänne on ilmestynyt niin ihania masukuvia :heart:
Suhteen kestosta Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 2,5 vuotta ja tammikuussa ois 2v. hääpäivä. Eli aika nopeeta toimintaa täälläkin

Ensimmäinen yhteinen lapsi on siis tulossa, mutta miehellä on ennestään 12- ja 3,5-vuotiaat tytöt.
Unelmasynnytyksestä Mä en ensisynnyttäjänä osaa tässä vaiheessa ainakaan vielä jännittää, en tiedä sitten tuleeko se jännitys siinä loppumetreillä. Unelma ois tietysti, että kaikki kävis nopeasti ja mahdollisimman kivuttomasti (kivulta tietty ei voi välttyä

) ja lapsi syntyisi terveenä. Synnytysvalmennukseen luultavasti menen ja perhevalmennuksessakin taisi seuraavalla kerralla olla jotain juttua synnytyksestä, että osaa sitten vähän varautua tulevaan.
Mun siskolla synnytys oli helppo; aamulla kotona tuli lapsivedet, sisko kävi kotona rauhassa suihkussa jonka jälkeen lähti sairaalaan, oli sairaalassa perillä puoli yhdeksän aikaan ja tais olla noin 10.20 kun tyttö syntyi. Eli kaikki tapahtui muutamassa tunnissa ja päivällä sisko kävi jo omatoimisesti sairaalan kahviossa kahvilla jne, eli toipuikin nopeasti. Toi olisi aika unelma, ettei tarvisi mitään käynnistystä ja ei tarvisi sairaalassa tuntikausia odotella ennen kuin synnytys lähtee kunnolla käyntiin.
Äitiyspakkausta täälläkin kovasti odotellaan. Melkein kuukausi sitten laitoin kelaan hakemuksen ja maanantaina tuli ilmoitus, että kahden viikon sisällä pitäisi pakkauksen olla postissa. Eli ensi viikolla pitäisi vihdoinkin tulla

Ei millään malta odottaa että pääsee hypistelemään niitä vaatteita

Äitiyspäivärahastakin tuli päätös, ja se olikin positiivisena yllätyksenä enemmän kuin odotin

Luulin, että ne laskee tän vuoden mukaan, ja tänä vuonna en siis ole tammikuun jälkeen ollut töissä, kun kävin puolen vuoden kurssin aikuiskoulutuksena. Odotin saavani saman verran kuin saan työttömyyspäivärahaa, mutta ne olikin laskeneet 2006 vuoden tulojen mukaan, jolloin olin koko vuoden kokopäivätyössä. Joskus on hyvä olla pihalla tälläisistä jutuista, niin voi jopa kelasta tulla positiivisia yllätyksiä
Fistik ja PikkuPrinssi 26+0