Huomenta!
Juu, hyvä on joka pvä käydä lukemassa jutut, muuten meinaan on melkoinen homma saada ketjua kiinni
Johjo: Meillä se esitietolomake annettiin melkoisen alussa, olikohan jo eka tai toka käynnillä. Mä oonkin sen jo antanu Oysiin samalla reissulla kun siellä käytiin.
Tuohon
Galluppiin et tekisinkö jotain eritavalla en osaa vastata... Ei ainakaan tuu mieleen mitään mikä hirveesti muuttuis. Ainoo mikä muuttui esikoisen ja kakkosen välillä oli se, et en laitoksella alkanu kakkosta imettää heti koko aikaa, siis kun siellä hoitajat/kätilöt koko ajan painosti imettämään, niin esikoisen kans imetin sit sillä seurauksella et nännit oli rasvoista huolimatta verillä, enkä sit voinu alkuun imettää ollenkaan ja maito pakkautui rintoihin ja sehän oli melkoisen ikävä homma! Kakkosen kans imetin muutaman kerran pvässä, loput annoin lisämaitoa. Oli sit paljon helpompi olla kun pystyi imettää kun kotiin päästiin ja sain pumpattuaki maitoa!
Meillä
neuvola on edelleen kuukauden välein. sit varmaaan alkaa oleen niin et kahden vkon välein ravataan siellä...
Janttu672 meillä on sama homma eteisen kans. Hillitön järjestely ja siivous pitäis sinne tehdä ennen vauvan syntymää, jotta saan vaunutkin mahtuu sinne! Meillä on toi koko eteis alue kaaoksessa kun siellä on viel kaikkea varastoon menevää tavaraa levällään! Jos tänään sais autoa lainaan anopilta (oma rikki) niin kävisin laatikoita hakemassa jotta saisin alkaa siivoilee tuota "eteläsiipeä"
Mimssu82: Mä en ole käyny hammaslääkärissä ollenkaan, en uskalla :ashamed: kammoan niin neuloja et mun täytyy saada kerätä eka rohkeutta melkoisesti et pääsen sinne... Oon ajatellu et kunhan vauva on syntyny niin sit meen, vaikka paikattavaa olis kyl ennen sitäki
Miten muuten,
meneekö puudutusaine maitoon jos imettää??
NullPoints: Teille tosiaan tulee mukava joulu :xmas: Aika hölmösti kuitenkin ettei ne vois välipäivinä sektiota tehdä...
mammaa: Mä oon kans stressannu mun painon noususta, 10kg on tullu lähtöön!! Nyt päätin et herkut jää ja liikunta lisääntyy!! Ainoo vaan et mulla on ihan hillittömät liitoskivut, kävelylenkin jälkeen särkee jopa paikallaan ollessa!! Periks en silti anna
mörtsykkä: Meillä ei ainakaan vauva ole vielä laskeutunu, RT se on tuolla ollu, vaikka oon ihan varma et eilen neiti oli poikittain kääntyny kun potkut ja pylly tuntui oikealla sivulla ja melko alhaalla!
Ristiäisten järjestämisestä on meilläkin ollu miehen kans puhetta, kun meillä on nyt toi ADHD-koira... Mietittiin siis et järkätäänkö ne kotona vai seurakuntatalolla. Tuo koira kun on niin yli-innokas kaikkien ihmisten ja lasten kans, niin kotona ei voida ristiäisiä juhlia jos koira on täällä, eikä sille ole oikein muuta paikkaa missä olla...
Sit kiva kun vauva syntyy, saadaan ensin synttärit järjestää isosiskolle, ja sit parin vkon päästä olis ristiäiset! Haluan ne mahd. pian alta pois...
Imetyksen aikaisesta ruokailusta oli puhetta. Mä meinaan kyl kattoa silloinkin mitä suuhuni laitan! Ei mulla ainakaan kilot ole sen myötä kadonneet! Helposti olen päässy ylimääräisestä eroon, mutta ei se imetyksestä ole johtunu!
Kirppunen: Onnittelut tätiytymisestä :flower: Ja sitten,
mistä tilasit ton suojan vaunuun?? Mä tarviin just tollasen!! Ja miten se kiinnitetään? Onko se siis joihinkin tiettyihin vaunuihin tarkoitettu vai passaisko mihin vaan?
Nyt syömään!
Mrs O & Nti Eelis rv?