*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

Alkuperäinen kirjoittaja Karhuntassu:




Sunnuntaina sain hädintuskin näkyvät viivat tällaisiin liuskoihin, tämä kuva sitten keskiviikolta, ei juuri jätä arvailunvaraa :heart:

Ja vieläkään ei meinaa uskoa, vaikka kahdella kotimaisella kielellä asia mulle ilmoitettu :D

Tämmöistä :D
Miten ihmeessä sait noista digitaalisista nuin selvät kuvat, kun me yritettiin vaikka millä...ensin miehen kännyllä ja sitten miun ja sitten viel digikameralla ja noin epäselvä tuli mikä edellä...:( HÖH...
'


 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Alkuperäinen kirjoittaja Karhuntassu:




Sunnuntaina sain hädintuskin näkyvät viivat tällaisiin liuskoihin, tämä kuva sitten keskiviikolta, ei juuri jätä arvailunvaraa :heart:

Ja vieläkään ei meinaa uskoa, vaikka kahdella kotimaisella kielellä asia mulle ilmoitettu :D

Tämmöistä :D
Miten ihmeessä sait noista digitaalisista nuin selvät kuvat, kun me yritettiin vaikka millä...ensin miehen kännyllä ja sitten miun ja sitten viel digikameralla ja noin epäselvä tuli mikä edellä...:( HÖH...
'
No mie vaan otin sellaisen etäisyyden, että tuli selkeä kun kamera tarkensi, otin ilman salamaa ja hyvässä valossa (liesituulettimen alla). Toi on otettu kamerakännykällä (jotain 3 megapikseliä). Hyvät kyllä tuli minunkin mielestäni!

 
Voi plääh.... Kaveriperhe tulossa kohta saunomaan ja jääkiekkoa katsomaan. Mäpä ostin kaupasta alkoholittoman siiderin ja kaivoin kaapista tyhjän siideripullon ja kaadoin sinne sen alkoholittoman ;) Mä en halua tästä vielä kellekään mitään kertoa. Ei ne kyllä todellakaan alkaisi mitään epäillä vaikken mitään joisikaan, mutta en halua hankalia tilanteita.

Muistin myös että 19.5. mulla onkin töissä sellainen päivä, etten pääsekään ultraan, joten täytyi vaihtaa 20.5. se aika. Olen terveystaloon tampereelle ajan varannut. Olen miettinyt ovumiaa ja muitakin, mutta kai se sama on missä käy. JOS sinne päästään ja joku tuolla asuisi, aion mennä varmaan kyllä 9. ja 11. viikollakin sinne. Niihin seulontoihinhan täytyisi se verikoe ottaa silloin 9.rvk ja np-uä 11....... taitaa tulla konkurssi. Tekeekö kätilö missään yksityisessä äitiysneuvolassa ultria (siis ajattelin että silloin 9.rvk ennenkuin ne verikokeet otattaisi).... JOS noin pitkälle pääsisi, niin menisin neuvolaan vasta myöhemmin. Meillä on pieni kunta ja juorut alkais heti liikkua jos menisin neuvolaan.

vappupommi 5+2
 
mä en varmaan mee mihinkään yksityiselle ultraan. meen vaan niihin rv 12 ja 19 mitkä kuuluu tohon systeemiin.. vai millä viikoilla ne nykyään on?
ehkä sit 4d ultraan kun viikkoja enemmän jos sinne asti siis päästään.

miisuliisa 5+0


 
Itse olen varannut sen varhaisultran yksityiseltä (2.6.) silloin kp 8+3, koska tiedän että seuraavalla viikolla on sellainen tilanne, että omalle äidille on kerrottava ja haluan varmistaa, että ne sydänäänet kuuluu. Siitä kolmen viikon päästä pitäis ollakin neuvolan ultra. On tää vaikeeta, siis tää salailu. :)
 
Miisuliisa voi kun hyviä uutisia!! :hug: Mulla on tältä päivältä ilokseni vähän samanlaisia uutisia: sitä perhanan tuhrua ei oo tullu tänään :wave: Toivottavasti myös pysyy poissa meiltä molemmilta!

Tänään oltiin miehen sukulaisen juhlissa ja voi jösses tota mun mahaa, kun se vaan kerää ilmaa, mutta mikään ei tuu ulos. Koko päivän melkein istunu paikoillaan (autossa ja juhlissa) niin masu oli kun ilmapallo, kun pääsin kotiin... Ja tänään ohjelmassa myös ekaa kertaa pahaa oloa :x Hirmu nälkä kun päästiin kotiin ja sen seurauksena sellanen kuvottava tunne, että kohta tulee oksu, jos ei saa jotain syömistä. Kumma tunne, kun hirveä nälkä, mutta mitään ei kuitenkaan tee mieli...

Mulla ei toi tupakka oo ongelma, kun en polta. Mutta sitäkin enemmän oon ollu karkki- ja varsinkin suklaariippuvainen. Mutta nyt ei oo tehny mieli oikein kumpaakaan. Sais jäädä pysyväksi olotilaksi tää namihaluttomuus =) Paljon zemppausta teille tupakan lopettajille!

En vieläkään oo varannu sitä varhaisultraa, mutta aattelin, että kahen viikon päähän torstaille tai perjantaille varaisin. Torstaina olis tasan 7+0. Mitä luulette, onko se liian aikaisin vai pitäisikö malttaa seuraavaan maanantaihin, jolloin ois 7+4?

Huomenna pääsee katsomaan veljen 6 päivän ikäistä tuhisijaa :heart: Jee!

Sanmar + pikkupapu 5+2
 
Niin kuin moni muu on jo kirjoittanut, niin tämä on kyllä niin loistavaa seuraa jakaa näitä tunteita, ei näitä juttuja jaksa sellaset päivitellä jotka ei samassa tilanteessa ole... :LOL:

Karhuntassu: Meillä esikoinen täyttää 5v 11.5. =) Huh kun aika menee nopsaan, onneksi ei ite vanhene samaa tahtia... :D

miisuliisa: peukut on pystyssä. :) Kyllä mä jännitän jokaista vessareissua, että mitä sihen paperiin oikein jää... :ashamed:

pikkutoive: Mä tein samaisen testin aamulla, ja mulle tuli myös tuo 1-2. Eli siis se aika on hedelmöitymisestä ja lääkärin laskema raskauden kesto on silloin se rv3-4. Mies nauroi että kauanko aion joka aamu testailla... :LOL: Nooh, huomen sit enää kun sitten ei kotona enää noita testejä ole. :D Tai no, ovistesteihinkin paukahtaa kaks viivaa raskaana ollessa, et ne sitten voi vielä käyttää vahvistaakseen tätä ihmettä. :LOL:

Vappupommi: Ovelaa. :D Täytyykin muistaa tuo jos tässä tulee tilanteita jossa juomattomuus herättää epäilyksiä. :D

Marde: Tosiaan salailu on hankalaa. Tekis mieli kertoa kaikille (ja harmittaa kun ei maha jo näy...) mut järkevämpää olla viel hiljaa... :)

Aloitettiin tänään äitienpäiväilyt mun vanhemmilla. Mulla on kahvin juonti vähentynyt huomattavasti nyt vähäisenä odotusaikana, ja tänään oli mun äidillä metka ilme kun tarjosi kahvia enkä ottanut mukillista enempää. Totesin vaan että en jaksa kun on tullut syötyä ja kahviakin juotua jo aika paljon tälle päivälle... Mutta ei kysynyt mitään. Odotin että olisi jotenkin kommentoinut, kun aikaisemmin on aina kysynyt heti plussaamisen jälkeen, kun sen kuulemma näkee selän asennosta.. :eek: Tai sitten kun ollaan raskaudesta kerrottu niin on todennut jo tietävänsä. :D

Mun kovasti tekisi mieli mennä yksityiselle sinne varhaisultraan, mutta en ole vielä "uskaltanut" miehelle edes ehdottaa kyseistä asiaa.. En ole ihan varma onko tuo vielä niinkään hyvin sisäistänyt tätä asiaa kuin mä olen.. :D Tosin sekin vaikuttaa kun tästä ei voi lasten kuullen vielä puhua, kun nehän olisivat ihan innoissaan ja laulaisi heti kaikille. :heart:

Ai niin. :heart: Ystävä kävi tänään miehensä kanssa pikavisiitillä, ja meitä pyydettiin heidän syntyvän lapsensa kummeiksi. :heart: Eihän tuollaisesta kunniasta voi kieltäytyä. :heart: Mies nauroi heidän lähdettyään, että oisko pitänyt heittää että tullaan kummeiksi jos hekin sitten tulevat... :LOL:

Shamandalie ja TouhuTumppi 4+1 (mennään nyt näillä kunnes jotain muuta sanotaan. :D )
 
Jahas, äitienpäivä kakut syöty ja kahvit juotu ja kortin sain esikoiselta jonka hän oli väkertänyt kerhossa :heart: lahja oli oma maksamani mut tytön valitsema minni hiiri yöpaituli, juu ei tuo mies oikeen osaa mitää ostaa :LOL: (lasten puolesta siis, onneksi esikoinen alkaa olemaan jo iso et ens vuonna varmaan muistaa muistuttaa iskää et mentäis kauppaan ostoksille) :xmas:

tännepä muuten ei kummepia omassa navassa, mulla ei siis sitä vanhaa verta tullut kuin sen yhden kerran, toivottavasti ei enempää tulekaan samoin kuin miisuliisalle eikä sanmarille :hug:

Mutzilla ja tirriäinen 5+1 ( siitä on jo puolitoista viikkoa kun plussasin :eek: )
 
vappupommin idea oli juu aika hyvä... mun täytyis kyl varmaan täyttää ainaki 6 pulloo et menis läpi :LOL:

Äitienpäivä alkoi ihanasti :heart: lahja, aamupala ja tyttöni 2v tekemä kortti tuotiin vuoteeseen.... tosin leivät oli homeessa :LOL: no mies teki äkkiä uudet :D

tänään mennään syömän molempien porukoille ja tässä mietin että kertoisinko äitille päivän kunniaksi mikä tilanne on... hän tietää meidän yrityksestä kyllä..... no saas kattoo saako suutaan auki =)

Hyvä että muilla tuhruttelut loppunut =)

memmu 5+6 tai 6+6
 
Mahtavaa äitien päivää äideille ja tuleville äideille! :flower:

Onpas täällä paljon tekstiä :heart: Oltiin eilen kaverilla tupareissa ja voi, että kun alko väsyttää iltaa pitkin paljon.. Muut lähti baariin niin jäätiin sitten miehen kanssa nukkumaan :) Ei kyllä varmaan kovin monia ryyppäjäisiä jaksa katsella tässä :)

Testeistä Tein kanssa tänä keskiviikkona ton cb digitaalisen ja viikkonäytöllisen, johon tuli raskaana 1-2 :) Tekisi mieli vielä tehdä yksi liuska ja laittaa talteen :)

Oon alkanut kirjottaa ns. kirjasta odotuksen aikana, nyt olne vain laittanut, mitä oireita ollut ja vau.fi sivuilta sen, mitä ns. pitäisi tapahtua milloinkin :) Ihan muisto sitten joskus antaa lapselle ja seuraavia raskauksia varten, kun ei varmaan muista enää toista yrittäessä :)


Meillä äitienpäivä vasta aluillaan, just tultiin kotio ja suihkun kautta lähdetään kierrokselle ympäri sukulaisia :) Ja illalla sitten kotio taas nukkumaan ja huomenna töihin.

Varhaisultrasta Varaan huomenna utra-ajan sillain, että viikkoja olis joku 7+, haluan nähdä, että kaikki kunnossa ja siitä on sitten ihan katsella pienokaista masuasukkia :heart:

piupula ja paupula 4+4
 
Täälläkin pikaisesti äitienpäivän juhlinnan keskeltä. Tervetuloa myös minun puolesta kaikki uudet tammikuisten odottajat!!! :flower:

Myös meillä tuotiin lahjat heti aamulla sänkyyn. Eskarilainen oli tehnyt aivan ihana taulun ja kaikki kolme miestä olivat vääntäneet yhdessä croisantit aamupalalle ja päällystänneet ja koristelleet kakun (sen oli näköinenkin - puolet koristekarkeista taisi sujahtaa kuopuksen suuhun :LOL: )

Me kerrottiin mummoille uudesta toivottavasti tulevasta perheenlisäyksestä äitienpäivälahjana, kun olivat tietoisia yrityksestä ja jos kesken menisi niin kuitenkin senkin kertoisin :D Tosi kivasti ottivat tiedon uudesta tulokkaasta ja toinen hyvä ettei alkanut jo pikkuisia sukkia kutomaan :D

miisuliisa hyvältä kuulostaa, jospa pääsisit rentoutumaan ja nauttimaan raskaudesta ja tiputtelu pysyisi poissa!

Meillä ei olla edes puhutu varhaisultrasta. Esikoisen aikaan käytiin, kun asuttiin Oulussa. Nyt pitäisi ensin ajaa yli sata kilsaa ultraan - ottaa töistä palkatonta sen takia ja sit vielä maksaa. Eli kyllä meillä mennään ihan sillä tiedolla, et jos jotain on pielessä niin alkaa jossain vaiheessa oireilla. Käydään sit nuo perusultrat (nt ja rakenne). Eipä tässä loppujen lopuksi mitenkään mahdottoman montaa viikkoa sit edes mene tuohon ekaan ultraan, ku on viikolla 12. Eka raskaudessa tuntui hillittömän hitaalta, toka meni jo jotenkin nopeammin ja nyt tuntuu että hiisi kun ei ehdi mitään... Miten sit jos olis viides tulossa? (meillä haaveena viisi lasta).

mussu 5+6 ja järjetön väsymys!!!
 
Heij :heart:

Äippienpäiviä vaan kaikille vanhoille ja tulokkaille :heart:

Väsyttääääää....otan ihan pokkana tuon 8kk likan kanssa päikkärit joka päivä, muuten ei vaan jaksaisi...kuuluu vissiinkin taudinkuvaan :LOL: Illalla kun yrittää ajoissa käydä nukkumaan, niin ekaks saa ravata pissalla ainaskin sen seittemän kertaa yön aikana ja sitten minua vaivaa jonkinsorttinen kutinakohtaus vällyjen alla...on vissiin tullut ostettua väärän sorttista pyykinhuuhteluainetta, tms...justiinsa kun on nukahtamaisillaan, joko kutittaa jostakin päin kroppaa tai sitten saapi nousta pissalle... :eek: OMAA napaa nyt pistin... :x

Alotin eilen nuo raskauajan monivitamiinipillerit, kun niissä on rautaa ja sitä kuuluisaa foolihappoa, mitä kuulemma pieni toukka tarvitsee kehittyäkseen...Aikas tyyris oli tuo 80 kpl purkki...yli 17 ? ja niitä voi ottaa kaksikin kappaletta per pv...eli ei tuo purnukka nyt ihan kamalan kauan kestä... :whistle:

Varhaisultrasta on puhuttu paljon...kertokaapas nyt vanhalle kävylle, että miksi sinne pitäisi mennä...plussat ja miinukset... :)

Kuullaan taasen :hug:

Pikkutoive 4+6 :heart:
 
täällä äitienpäivää vietetty vain kotona.aamulla sain valmiin aamupalan jota en voinut kunnolla enkä kokonaan syödä kun pahoinvointi alko.kivoja lahjojakin tuli:)
pihalla ollaan oltu(minä enimmäkseen sisällä) kauheen huono olo kokoajan ja sellanen outo olo mahassa. mulla on pitkän aikaa ollut maha huonossa kunnossa ja tutkimuksetkin sen tiimoilta vähän kesken. nyt ylämäha kipeä ja röyhtäyttää ja sellanen kumma paineentunne kurkunpäässä. mietinkin tossa että saakohan mitään "happo" lääkkeitä syödä raskaana tai onko mulle tulut kaikesta stressistä vatsahaava!!

mä alotin kans ööh olikohan toissapäivänä nuo raskaus vitamiinit..ajattelin et jos on kohdun ulkopuolinen niin eipä nuo vitamiiinit pahaksi ole kuitenkaan.

hmm..olisi vissiin pitänyt hillitä himot aamusella ja jätää seksin harrastaminen väliin koska sen jälkeen taas muutama tippa tullut verta :ashamed:

miisuliisa 5+1
 
varhaisultrasta.....

Ei sinne todellakaan ole pakko mennä, mutta itsellä vaan on sen keskenmenon jälkeen sellainen olo, että "odottamaan" ei voi ryhtyä ennen kuin tietäis että siellä jotain on. Aivan hulluahan se on maksaa 100 euroa x1 (x2....x3...) koska eihän sekään mitään takaa, keskenmeno voi tulla het seuraavana päivänä. En halua ketään masentaa tai pelotella, mut mulle se on pakko juttu. Ja varsinkin nyt kun koko päivänä ei taas ole olut oireen oiretta!!!!!!

vappupommi 5+3
 
Hyvää äitien päivää kaikille! :)

Pikkutoive: Mulla on montakin hyvää syytä mennä varhaisultraan, mutta ne johtuu pitkälti mun keskenmeno taustasta. Mulla on taustalla yksi tuulimuna, joka huomattiin viikolla 7 ja tyhjennettiin viikolla 9. Jos en olisi silloin ultrassa käynyt, olisi raskaus saattanut jatkua vielä sinne np-ultraan asti ja sit vasta karu totuus tullut naamalle. Eli pointti se, että mielummin haluan ajoissa tietää, onko kaikki hyvin, kuin, että yli kuukaudenkin hihkun onnesta ja sit tulee pommi taivaalta. Jos sattuisi olemaan kohdunulkoinen, huomattaisiin todennäköisemmin ajoissa.

Ennen kaikkea syy miksi menen on se, että jos kaikki on hyvin, stressi, pelko, ahdistus, itkuisuus jne... jota nyt koen sattaa vähentyä huomattavasti. Ja lisäksi mä halua osallistua siihen veriseula/ultra kromosomikartoitukseen ja mulla on erittäin epäsäännöllinen kierto, niin saadanpahan sekin ajoitettua paremmin oikeeseen ajankohtaan.

Tässä muutama hyvä syy! En keksi oikeestaan yhtään huonoa syytä, muuta kuin hinta ja lopputulos sama, joko kaikki on hyvin tai sitten ei! :)

Tänään sitten äitienpäivän kunniaksi alkoi pöntön kanssa halailu... Mulla on ollut nyt pari päivää ihan 24/7 kuvottava olo ja tänään piti antaa periks oksentamiselle...

Nyt meen lepäilemään ku mies ja poika lähti mummukierrokselle ja mä sain luvan jäädä kotiin! :)

Minky 6+1
 
Kiitoksii varhaisultraan menijöiden kommenteista :)

Täytyy vielä harkita tuota... :|

Voi Miisuliisa eikös se tiputtelu vois nyt jo loppua... :hug:

Onkos kaikilla järestään huono olo tai kuvotus...?? Mä pelkään ihan sikana et alkaa se kuvotus taas...olen tosi huono kestämänn mtn negatiivista, esim kipua tai muuta tuntemusta...olen vissiinkin todella ärsykeherkkä ja kipukynnykseni on todella alhainen... :ashamed: Että jos luoja sois..ettei tällä kertaa edes alkais...viikot tulee näyttämään :attn:

Mulla on yksi tuttu joka koko raskauden ajan halaili pönttöä ja heti kun poika syntyi, niin loppui suurinpiirtein kuin seinään se yökötys...niillä menee kuulemma suvussa...hänen äitinsä ja mummunsa ollut samanlaisia yökkääjiä :/

Pt 4+6 :heart:
 
Teillä on täällä myös vilkas pino :) Käyn paljon lukemassa täällä teidän juttujanne, vaikka olen joulukuisissa, mutta la on 30.12. joten olen melkein "tammikuinen". Tuntuu näin alussa nuo erot alku- ja loppukuisten olojen välillä tosi suurilta, kun meilläkin osa jo 10 viikolla ja itse vasta 6+3 =) Voimia kaikille odotukseenne ja käyn jatkossakin täällä varmasti vakoilemassa :D
 
Viulu tokihan täällä vakoilla saapi...mä olin ekaksi vähän niinku tyrkyllä teitin pinoon...mutta sain omasta mielestäni varhaisen keskenmenon...ihan selkeet oireet oli ja ennen verenvuodon alkamista todella kipeät supistusmaiset kivut ja sitten tuli niitä hyytymiäki...tämänkin takia mä niiiiiiin hartaasti toivon että pysyisin tässä pinossa :heart:

 
Viulu Tänne vaan meidän kanssa :)

närästyksestä Äiti on antanut siskolle erittäin hyvän vinkin, 2rkl perunajauhoa vesilasiin liuotettuna ja joudaan :) ja auttaa oikeasti! Samariinia olen kanssa juonut :) ei pitäisi olla mitään, mikä aiheuttaisi mitään ongelmia. :)

(.) Täällä ei muuta kuin turvotusta. Piti tehdä ihan testi taas ja kyllä siihen kaksi viivaa tuli :heart: Tissit on ehkä vähän kasvanut, tietyllä tavalla tässä odottelen, että jotain alkaisi tulemaan krampien lisäksi, että tietäisi olevansa raskaana :ashamed:

ultrasta Haluan mennä sinne oman mielenrauhan takia, Tää aika tuntuu vaan matelevan, kun odottaa :) Sitten kun sen pienoisen siellä näkee, niin voi sitä sitten katsella ja olla rauhallisin mielin, että siellä se rakas pienoinen on :heart:

piupula ja paupula 4+4
 
Kävästiin anoppilassa tuossa ja sain viimeinkin sen anopin testin, jonka hän oli ostanu kun oli vaihdevuosien takia menkat hiipuneet :LOL: ja päiväys oli menny syyskuussa 2009, mut sanoin et kokeilen kuitenkin, eipähän tolla muutenkaan mitään tee muuten :LOL: ei oo yhtään himotusta testailla, aiemmissa raskauksissa(3kpl) se yksi testi on riittänyt, nyt olen tainnu tehdä 2 puikko mallista, 2 liuskaa ja 2 ovista :LOL: :LOL: ja nyt vielä tuo 3 puikko :ashamed: oireita kun ei pahemmin ole niin epäilen et onkohan sitä mitään, ei taas muista vaikka edellisesti raskautumisesta on 7kuukautta :|

anoppi ja anopin mies onnittelivat todella innoissaan minua, he sitä ovat aina yhtä ihania, mun äiti vaan tokas et taasko sä oot raskaana :/ juu enköhän minä ole taas raskaana jos yritystä on tullut ja vauvakaipuu niin mahdoton, kun kaksi murua on mullan alla :'( kesäkuun 4 ois ollu laskettu aika, 36+2 pitäis nyt olla viikot :'(

varhaisultraan pääsen minä juuri tuon myöhäisen keskenmenon takia (rv18) ja varmaan halutessani pääsen täällä omassa neuvolassakin usein ultraan ja sit rakenteen jälkeen pääsen muutaman viikon välein myös Kysiin tarkistukseen, mieluiten tietty oisin kaksospojat ottanu syliini, mutta se mahdollisuus repäistiin pois joten toivotaan et saamme nyt sen kaivatun nyytin syliin hellittäväksi, niin olisi isoveljeä ja -siskoa täällä odottamassa pikkusisarusta

mulla on muuten tunne et tyttö o tulossa nyt, hiivaoireita ei ole ollenkaan :wave: kaksospojista ensimmäinen hiiva tuli jo ennen plussaa ja kierrehän oli siihen saakka kunnes pojat synnytin, samoin esikoispojasta oli hiivaa useamman kerran, ja tytöstä ei taas ollenkaan joten tyttöveikkaus ois täällä :wave:

Mutzilla ja tirriäinen 5+1
 
Hyvää äitienpäivä iltaa kaikille :flower:

Meidän äitienpäivä alkoi aamulla varhain klo 5.53, kun lapset 9v ja 6v tuli tuomaan mulle lahjojaan, koska isä oli eilen sanonut että heti kun heräätte saatte viedä lahjat äidille JEE!, mä olikin aivan riemuissani kun he siihen aikaan tulivat, no otettiin uusinta parin tunnin kuluttua :LOL:

Meillä tänään molempien vanhemmat syömässä ja kahvilla, meidän äiti kysyi kahvipöydässä että sähän juot teetä, mikäs suo vaivaa..ootko raskaana? sanoin että joo, ei kyllä uskonut, sanoi että täytyy kyllä nyt sulatella vähän aikaa. Olen joskus vannonut etten enää yhtään lasta hanki... Jätettiin asia sulattelu asteelle toistaiseksi. Miehen äidillä kyllä kyynel vierähti poskelle :heart:
Nyt olen aivan väsynyt kokopäivän hulinasta vaikka mies hoitikin ruuan/kahvit ym. tarjoilut :heart:

Pimpula 5+0

tulikin tuosta mutzillan tekstistä mieleen toi hiiva oire, joka on jo todellakin alkanut, pitääkin huomenna hoitaa se pois. Edellisissä raskauksissa olikin niin hankala hoitaa, ettei meinannut mikään lääkitys tehota ja kaksi poikaa meilläkin, onkohan tää samaa lajia? Tyttönen olisi kyllä mukava väripilkku poikien sekaan, mutta iloisia ollaan vauvasta oli sitten kumpaa sukupuolta tahansa :heart:
 
Niin Mutzillahan se oli, joka on kokenut kovia... :( :ashamed: Pahoittelut menetyksistänne :hug: :heart: :heart:

Miten voi olla kun jstiinsa meinasin kirjoittaa että saakos tota Canestenia käyttää alkuraskaudessa, kun ois vähän niinkun hiivan oireita...niin eiköhän täällä jo joku ole ehtinyt kyseisestä aiheesta kirjoittamaan... :LOL: :LOL: Vai meinaa sitten tuo hiiva vallan poikalasta Ans kattoo ny sitte... :D
Määkin oon kyl tosi tyytyväinen ihan kummasta vaan...likalle olis kyl jo nimikin valmiina, mut pojalle ei... ;)

Pt ja toukka 4+6 :heart:
 
mulla pojista ollu aika oireeton raskaus ja nyt naama täys finnejä,oksettaa 24/7 tekee suolasta mieli kun taas pojista en mitään suolasta oo pystyny syömään ja makee uponnu senkin edestä. joten tyttö veikkaus täälä :D hyvähän se on tässävaiheessa veikkailla kun ei edes tiedä onko tuolla masussa edes elämää :'(

tuhruttelevamiisuliisa rv 5+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:
mulla pojista ollu aika oireeton raskaus ja nyt naama täys finnejä,oksettaa 24/7 tekee suolasta mieli kun taas pojista en mitään suolasta oo pystyny syömään ja makee uponnu senkin edestä. joten tyttö veikkaus täälä :D hyvähän se on tässävaiheessa veikkailla kun ei edes tiedä onko tuolla masussa edes elämää :'(

tuhruttelevamiisuliisa rv 5+1
niin pojista, mites tytöistä ;)
 

Yhteistyössä