*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

Hiivasta Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa hiivat kiusanneet joten olen sen sataan kertaan varmistanut lääkäreiltä, että kaikkia käsikauppalääkkeitä voipi käyttää! Mutta ei ole poikaa tiennyt, 3 lähes kroonista raskaushiivaa ja 3 kaunista tyttöä syntynyt :attn:

Sukupuolitoive on tällä kertaa poika. Aina tietty kelpaa mitä annetaan, mutta jotenkin olisi kolmen tytön jälkeen ihana saada se poika, tuntuisi ehkä uudemmaltakin homma. Meillä kaikkien nimet alkaa A:lla, joten mies heti sanoikin että nyt tehdään se Alpo. Siitä työnimi. Onko muilla mistä peräisin työnimet? Tosin nyt kun pitää puhua niin, ettei muksut ymmärrä niin puhutaan enimmäkseen että "jos nyt sit jouluna" niin sitä sun tätä :D

Vieläkään ei juuri oireita ole. Tisut menee ikäänkuin kananlihalle ehkä vähän useammin, ruoka ei myöskään maistu ajoittain. Mutta se on mulle aika tavallista aina.

Onko muita ylipainoisia odottajia? Sain ennen raskautta 10kg pois mutta bmi on edelleen sitä luokkaa, että varmaan rekkapuntarissa pitää punnita :'( Olisin halunnut saada enemmänkin pois, mutta en ehtinyt (toi 10kg lähti 6 viikossa). Mitenköhän neuvolassa suhtaudutaan, nyt on painoa 10kg enemmän kuin edellisissä... aikaisemmin olen saanut vaan kannustusta. Tavoite olisi syödä niin niukalti ja terveellisesti kun voin, jospa painoa ei tulisi yhtään!? Onko siinä kukaan onnistunut? En tajua miksi se nyt mua surrettaa... olisin vaan halunnut näyttää nätiltä, nyt tuskin vauvamahaa edes näkyy ennenkuin rv34, jos sinne pääsen...

Viulu kurki vaan... minullakin vielä on la 25.12 mutta tulin tähän pinoon sillä ajatuksella, että sen viikon verran siirtyy ultrassa eteenpäin. En halua olla ihan hännillä, nyt sitten pääsen kivasti pinon alkuun heh

On ollut aika kurja äitienpäivä, minulla hormonit pinnassa ja mies lopettanut tupakinpolton... kauhea yhdistelmä :whistle:

Nyt on pakko koittaa syldä jotain... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:
mulla pojista ollu aika oireeton raskaus ja nyt naama täys finnejä,oksettaa 24/7 tekee suolasta mieli kun taas pojista en mitään suolasta oo pystyny syömään ja makee uponnu senkin edestä. joten tyttö veikkaus täälä :D hyvähän se on tässävaiheessa veikkailla kun ei edes tiedä onko tuolla masussa edes elämää :'(

tuhruttelevamiisuliisa rv 5+1
niin pojista, mites tytöistä ;)


tytöistä ei kokemusta :LOL:
 
kyl väsyttää |O ja pahaa tekee heti jos alkaa huikoon... tai siis oire jos ei syö tunnin sisällä mitään... tänään kävin vaakalla ja oli 1kg pudonnu??? syön ku hevonen... no käyn vie ti ku vakio punnituspaino.... Raskauden alussa päätin että en liho 10kg enempää ja koitan syödä vaan terveellisesti, mut aika heikosti menee...

olis kiva listata tänne joku lista missä olis veikkauksia et kumpi tule :D

nää itselle tulee mieleen :
vatsa leviää --> tyttö
vatsa on edessä ja "pystyssä" --> poika
Finnejä ns. "rumentaa" --> tyttö

memmu 5+6 tai 6+7
 
Karhuntassu: :wave: Täällä toinen rekkapuntarilainen. :LOL: Tänään just ajattelin, et miten voi tuntua farkut pahalle, kun farkkujen vyötärö on niin iso et housut saa pois nappia avaamatta ja massaakin on niin ei pitäis ees painaa mahaan... :| Mutta pahalle ne vaan tuntuu, taitaa olla verkkarikausi siis alkamassa... :whistle:

Oireista: Mulla ensimmäiset raskaudet (3kpl, joista yksi meni loppuun ja yksi loppui alkutaipaleella ja yksi rv12) ollut täysin oireettomia. Neljäs olikin kamala. :x Pahoin vointia melkein rv 20 asti ja sitten alkoikin jatkuva närästys ja turvottelu... Ja kaks tyttöä meillä on, että ei ne erilaiset oireetkaan siihen sit vaikuttanut... Ja kuopuksen loppuodotuksesta tuli raskausmyrkytys, vaikka sen piti olla lähes mahdotonta koska on kuitenkin sama mies edelleen... :whistle:

Nyt mulla on alkanut rintojen nipistelyt todella, koko ajan kipristelee ja aremmaksi ovat tulleet. Ja pahoinvointia on myös, eteenkin iltaisin. Onko jollain kokemusta sellaisista magneettirannekkeista joiden pitäis lievittää pahoinvointia? Ei vielä haluttais paljastua raskauden suhteen, mutta ei sitä sit peitelläkään voi jos alkaa samalla tavoin taas voimaan pahoin kuin viimeksi... :/

Sukupuolesta: Vielä ei ole tyttö- eikä poikaoloa, mutta toisaalta poika olisi tervetullut (mies saisi tasoitusta ettei olisi ihan alakynnessä :LOL: ). Ja joskus lapsiennustajalle laitoin postia niin ennusti meille vielä yhtä lasta, poikaa tälle vuodelle. Ei tuo tammikuu paljon väärin menisi. :LOL:

Mutta nyt menen sohvalle voimaan pahoin. :x
 
Hyvää äitienpäivää kaikille:)

Ja tervetuloa uusille :flower:

Te ootte ihanan aktiivisia kirjoittajia. Meillä tuo esikoinen pitää kiireisenä, eikä nettiaikaa meinaa löytyä. Luin pikaisesti kirjoituksia ja toivottavasti pysyin kärryillä :ashamed: Miisuliisalle ja muille vuodoista kärsiville jaksamista epätietoisuuteen:hug:

Oireista Vähän on vatsaa nippaillut ja rinnat aristaa, mutta pahoinvointia ei vielä ole. Joku teistä mainitsi hiivasta, mulla oli kanssa ekan raskauden aikana useampi hiivatulehdus.

Ultraan meen vasta neuvolan kautta, täytyy yrittää malttaa. Esikisen aikana käytiin neuvolan tarjoama ultra rv 12 ja omakustainteisesti rakenneultra rv 19.

Neuvola-ajan sain 1.6, vielä 3vkoa!! Mutta eipä siellä ekalla kerralla taida mitään ihmeellistä tapahtua.

Hurjan moni on saanut aikaisemmin keskenmenon:( Toivotaan, että kaikilla pysyisi nyytti kyydissä loppuun asti.

Nyt täytyy mennä nukkumaan, väsyttää hurjasti.

Lauraliina 6+2?

 
Lueskelin tuossa tuota memmun listausta - tuliskohan meille nyt sit tyttö, kun mun naama räjähti käsiin. Toki mulla on ollu vähän ongelmia sen kanssa ennenkin, mutta nyt on kyllä aivan kamalassa kunnossa. Niin ja mikä vielä vakuuttavampaa niin kiinalaisen horoskoopin mukaan tulis tyttö :LOL: Mä olen vaan aika varma että meille tulee kaiken kaikkiaa viis poikaa ku niin on kerta sanottu mulle vauvana :D

Mullakin pahoinvointi on onneksi pysytellyt vielä pois - pysyis vaan kokonaan!

Joku kyseli närästyksestä; mulla käytössä Rennie, toimii mulle hyvin. Närästys on ollu joka kerta tosi voimakasta ja melkein jokapäiväistä...

Jees Lauraliinaa peesailen ja painun nukkumaan... taas. Nukahdin jo anoppilassakin sohvalle keskellä päivää :LOL:

mussu ja ? 5+6
 
Täällä oireettomuus pistää vaan silmään :) Kait ne kaikki oireet sieltä vielä hyökkää nenille, tänään menkkajomotuksetkin vähentyneet, tai ei ainakaan niin tiuhaan ole tullut, josko se kohtu olisi sopeutunut tilanteseen.. :p Onkos teillä muilla muuten iho kuiva? Itestä tuntuu, että saa kokoajan olla rasvaamassa. :kieh:

sukupuolesta oon jotenkin ihan varma, että meille tulee poika, en tiedä miksi, mutta sellanen fiilis tässä on ollut kokoajan.. :whistle: Saas sitten nähdä kumpi tulee :)
 
Huomenta! :heart:

Miulla kans jotenkin tosi vahva poikaolo...enpä tiedä mistä johtuu... :p

Täällä ilmoittautuu :x kanssa yksi ylipainoinen odottaja...miulla hurja 3 numeroinen luku painossa...ihmettelinkin osittain siksikin että mites tuo nyt noin tärppäs ja toisella yrittämällä :p kaip sitä on vaan sitten niin hedelmällinen tai jotain... :)
Likkaa kun odotin painoin jo ekassa neuvolassa 107kg ja koko raskauden aikan ei painoa tullut kuin 6 kg..tais likka "syödä" äitiään välillä...mullahan oli luonnollisesti raskausajan diabetes ja keskiraskaudesta rupesin syömään tosi terveellisesti ja paino rupesi vallan tippumaan...sitä sitten neukkulassa päiviteltiin :eek:

Tänään tytön 8kk neukkulalääkäri ja samalla tilailen itselle sitten sitä aikaa... :wave:

Kuullaan B)

Pt ja toukka 5+0 POKS* :heart:
 
kiinalainen horoskooppi povas poikaa :saint: mitä tässä nyt sitten uskoo, 9kk päästä tulos näky parhaiten, sinne malta odottaan, kuopuksesta ei selville otettu eikä ois näkynykään, piilotteli itseään :LOL:

Mutzilla ja tirriäinen 5+2 :heart: (2 viikkoa ultraan)
 
Huomenta kaikille! :)

Hiivasta kärsitään täälläkin. Nyt ei vielä ole näyttäytynyt, mutta kyllä sekin rumba jossain vaiheessa alkaa!

Närästää iltaisin ja Rennie ja maito apuna. Tehoo ihan hyvin. Poikaa odottaessa mulla meni viikossa parissa se Rennie-pakkaus. Mua närästi ihan kokoajan...

Täällä kans ylipainoinen odottaja. Oon jojotellut painon kans viimeset 10 vuotta ja nyt mulla on vajaa 10 liikaa ja ahistaa. Lihoin edellisessä raskaudessa 20 kiloa ja en todellakaan haluaisi samaa taakkaa taas. Täytyy kyl alkaa tarkkailla ruokavaliota viimeistään ku pahoinvointi on ohi ja pystyy taas valitsee ruoat järkevämmin...

Poikaolo on täälläkin. Mä oon jotenkin varma, et mä en koskaan saa tyttöä, ja siksi vahva poikaolo heti alussa täälläkin! :)

Huomenna ois ultra ja arrghhh kun ahistaa ja jännittää pirusti... :attn:

Minky 6+2
 
IIIIIIIIK, lievä aamukuvotus iski tänään, toivottavasti ei muutu ajan kanssa kunnon ykäilyksi :x Toisaalta, aina jonkunlainen oire on mukava, siitä saa todentuntua raskauteen. Mutta kun olen pärjännyt kivasti raskaudet ilmankin oireita, niin en nyt tota pahoinvointia kaipaisi juurikaan :xmas:

Mun on vaikea arvioida tota sukupuolta, kolmen tytön jälkeen se jotenkin tuntuu tytöltä, mutta varmaan ihan vaan kokemuksen takia. Ennen olen vahvasti tiennyt, että tyttö tulee. Nyt ei tunnu varmalta. Aikooko moni ottaa sukupuolesta selvän, jos siihen tilaisuus tulee? Me ollaan kaikki 3 edellistä selvitetty, ihan varta vasten sitä olen mennyt yksityiselle kysymään, kolmannessa kävin helsingissä 3/4D ultrassa. Nyt olen jotenkin ajatellut, että jospa ei ottaisikaan selvää. Yllättyisi sitten synnytyksessä!?

Nimiä olen jo alkanut myös miettiä :D Meillä on aina ollut nimi valmiina hyvissä ajoin, ja sitten kun vauva on syntynyt niin ollaan heti alettu kutsua nimeltä. Ja tekstarissa ilmoitettukin ihmisille nimen kanssa kuka on pullahtanut maailmaan. Nyt kun meillä on ollut tietty kaava nimissä, on seuraavan valintakin paljon helpompaa. Ja mies ei edes harkitse salassapitoa, se ilmoitti heti että hänhän kutsuu omaa lastaan sen omalla nimellä heti kun se ulos tulee. Ja samaa mieltä olen itsekin, mutten ihan noin voimakkaasti :p

Karhuntassu ja "Alpo" 7+2 (tai jotain sinnepäin :) )
 
Huomenta kaikille! :flower:

Muutamaan päivään en oo päässyt koneelle ja kyllä oli lukemista! Ihanaa kun on näin aktiivinen pino ja saa lueskella toisten kokemuksista. :heart:

Täällä kans yks ylipainoinen. Toisin sain ennen plussaamista painon lähes normaalin rajalle, 12kg tippui, mutta nyt en oo edes uskaltanu puntarille kun tuntuu että varmaan puolet tullu jo takasin. :ashamed: Nyt jo ressaa neuvolassa puntarilla käynti. Onneksi saatiin sama neuvolatäti kuin tytön raskauden aikana ja hän onkin ihana. Painosta ei koskaan sanonut rumasti ja oli tosi asiallinen. Mutta sitten on asia erikseen neuvolalääkäri (joka hänkin muuten tosi ihana ihminen mutta jotenkin saa mulle tosta painoasiasta aina tosi surkeen olon) ja rakenneultrassa kun viimeksi käytiin oli mieslääkäri tosi tiukkana siitä että mun paino ei saa nousta yli 10kg raskauden aikana (pikkasen yli tais kuitenkin mennä) ! Tokaskin sitte että niillä roskaruuilla ja muulla mätöllä ne joulukinkutki lihotetaan :D Onko muita jokka ressaa puntaria? Ite en koskaan neuvola aamusin juo tai syö mitään ennen ku on käyty puntarilla. :ashamed: typerää tiedän..

Pipula kyseli kuivasta ihosta. Itelle ehkä erilainen tilanne koska mulla on atooppinen iho mutta viime raskauden aikana kuten myös nyt on iho aivan järkyttävässä kunnossa. Ei auta vaikka kuinka rasvailee niin kuitenkin iho hilseilee. Ja kutisee aivan älyttömästi. Naama on sekä kuiva että näppyjä täynnä. Jos siis noita enteitä uskoo niin varma tyttö on tulossa, sen verran rupsahtaneita ollaan täällä jo tässä vaiheessa :LOL:

sukupuolesta kun viimeksi saatiin tuo ihana tytöntylleröinen olisi poika nyt ihana. Tietysti kumman vain otan ilolla vastaan! :heart: Mies toisin on täysin varma että 3 ensimmäistä lasta tulee meillä olemaan tyttöjä, saapi nähdä. :)

oireista täällä tulee välillä tosi kipeitä repäseviä kipuja alavatsaan. Taitaapi olla normaaleja liittymiskipuja mutta silti aina tulee pelko pahimmasta. Sen ja ihon huonon kunnon lisäksi ei oikeestaan muita oireita ole. Jotenki sitä välillä toivois että olis sitä pahoinvointia yms että olis jotain varmuutta tästä asiasta. Hulluahan se vaan on toivoa huonoa oloa itselleen.. :)

ultrasta edellisessä raskaudessa mentiin vain niihin neuvolaohjelmaan kuuluviin ultriin. Toisin np-ultra oli vain perus ultraus koska emme miehen kanssa halunneet niitä tuloksia. 4d olis kiinnostanut kovasti mutta päätettiin jättää menemättä kun on niin kovin arvokas. Nyt ollaan lauantaina menossa varhaisultraan koska tytön jäljiltä ei kuukautiset kerennyt alkaa ennen plussausta joten ei tiedetä millä viikoilla mennään. Tein kyllä viikkonäytöllisen testin mutta haluaisin tarkemman ajan, kun siinähän näkyy 2vkon tarkuudella (esim2-3).

Itsekin kannustan viikkojen merkkaamista loppuun mutta itse jätän sen vielä väliin ja merkkailen vasta lauantain jälkeen :)

jutt (työnimi vielä keksimättä :D )
 
Tervetuloa ja onnea :flower: uusille!

Viulu: Tänne vaan! Jos ehdit niin palstailet molemmissa :)

Sukupuolesta: Ei ole oikeastaan toivetta. Meillä on jo molemmat, niin kumpi vaan on oikein hyvä vaihtoehto =). Tähän mennessä oireet olleet enemmän samanlaiset kun poikaa odottaessa, että voisi siis olla poika. Tytöstä mulla oli paha olo viikolle 22 asti ja oksuakin vielä tuli viikolla 14. Eikä tehnyt mieli syödä ku mandariineja. Nyt on nälkä koko ajan ja edelleen vaan ällötystä, eikä kunnon pahoinvointia mitä ei pojan kanssa ollut myöskään. Poikaa kun odotin niin säärikarvat kasvoi tosi nopeesti ja oli tummempia ja paksumpia...nyt en ole tuommoista vielä ainakaan huomannut. Sit taas kahvi. Sitä en pystynyt juomaan ku odotin poikaa, mutta pystyin ku odotin tyttöä. Nyt pystyn, et niin...enpä tiiä. En kyllä niin paljoa voi juoda ku aiemmin. Siis ennen raskautta, rupee tökkimään.

).( Eilen oltiin mun vanhemmilla kylässä, mutta ei kerrottu niille vielä. Vähän teki mieli kertoa, mut ei sit kuitenkaan. Haluisin kuitenkin käydä ultrassa, ennen ku kerron. Äitienpäivä sujui ihanasti (aamupala sänkyyn ja onnittelulaulu ) ja sain lapsilta ihanat lahjat. Poika oli koulussa tehnyt savesta kaksi ihanaa astiaa, joissa voi säilyttää koruja, ihanan kortin ja kirjoittanut itse runonkin. Tyttö taas päiväkodissa oli askarrellut ihanan valokuvakehyksen, jossa oli mun kuva. Mun mies oli siis valinnut kuvan ja se oli viety päiväkotiin.

BellaMarie 5+4
 
täälä levolacia otettu ku vatsa niin kovalla että oikein nipistää... yhdet liivit menny rikki ku rinnat niin turvonnu et napsahti kaarituki poikki :/ vatsa ihan turvoksissa että jos se ei pian laske niin kaikki arvaa. Normaaleis vaatteis on ihan mahdotonta olla, tekis mieli ottaa jo äitiyshousut käyttöön ja varmaan ekan neuvolan jälkeen otanki jos sydän äänet kuuluu ja kaikki hyvin.. nyt siis verkkareissa.... :p

minulle joskus ennustettu etä tulis tyttö, poika ja tyttö joten nyt olis pojan vuoro, myös kiinalainen horoskooppi meinas poikaa..... saas nähdä mitä tuleman pitää :p

Äitilleni eilen jo kerroin et toinen tulossa, ilonen oli ja lupas olla hiljaa.... siihen en kyl luota ihan 100 prosenttisesti...

Jännä juttu ku paino oli pudonnu pual kiloo viikos vaikka syön ku hevonen....
 
Painoasiasta vielä ... mulla ylipainoa siis huimasti, yli 20kg sais tippua ja taitaisin tuhti olla edelleen. Olen kuin Jabba the Hut :( Toisaaltahan asiaa on turha nyt surra, kun tiputin jo sen 10kg ja enempään en nyt pysty. Mutta kuinka sen painon saisi pidettyä kurissa nyt raskausaikana. Mulla oli viimeksi myös raskausdiabetes, sitä en uudelleen haluaisi. Mutta kyllä se vaatii tällaiselta ruokaholistilta ihan kauheesti ponnisteluja, että pysyy kurissa. Joten kaikki vinkit otan ilolla vastaan. :|
 
Ylipainosta... Itsellä kanssa taas "huomaamatta" kertynyt tuota painoa. Kolme edellistä raskautta olen aina ollut samassa alkupainossa, mutta nyt alkupainoni on sama kuin noissa raskauksissa synnyttämän lähtiessä!!! Minulla myös raskausajan diabetes ja nyt vakaa yritykseni on jättää sokerit, rasvat ja suolat. Toivottavasti ei nyt tulisi ihan kauheasti niitä kiloja. Ikinä en ole kärsinyt raskauspahoinvoinnista että senkin puolesta pystyn syömään AINA!! :LOL:

Sukupuolesta... Tosiaan minulla on kolme tyttöä ja taas on kyllä ihan tyttömäinen olo =) Erilaisia ovat olleet tietyiltä osin kaikki raskaudet, vaikka ovatkin kaikki tyttöjä. Aina ollaan kysytty ultrassa ja esikosta tehty lapsivesipunktio, jossa katsottiin myös kromosomeista sukupuoli. Tälläkin kertaa haluan tietää etukäteen :heart:

Oireista... Ei sitten kertakaikkiaan mitääääääään oireita. Sais nyt mielenrauhan takia vähän jotain tulla :)

Kiitos vastaanotostanne myös täällä palstalla :flower:

Viulu Vakooja joulukuisista 6+4
 
Onpas tänne kertynyt taas hurjasti viestejä! Kivaa =) Ja paljon onnea kaikille äideille näin päivän jäljessä :flower:

Voi Miisuliisa voin taas yhtyä suhun tossa tuhrujutussa. Ehdin jo iloita siitä, että koko lauantai oli "tuhruvapaata", mutta eikös sitten taas eilen tullu mullakin paperiin muutaman kerran sitä ruskeaa vuotoa!! TAAS! En kestä :/ Kerroin äidille eilen tulevasta vauvasta. Mietin vielä, että viitsinkö kertoa, mutta kerroin sitten kuitenkin. Ja eikös siitä mennyt kun pari tuntia ja tota tuhrua tuli taas. Ihan kun se ruskea pläntti siinä vessapaprussa olisi nauranut mulle päin naamaa, että "mitäs menit kertomaan, ei tää niin varmaa ole ollenkaan!". Anteeksi taas tämä omanapaisuus :ashamed:

Sukupuolesta Mies haluaisi poikaa, itselle ei niin väliä. Mitään "oloja" ei ole vielä kumpaankaan suuntaan. Naurattaa vaan, että voiko meidän sukuun tyttöjä tullakaan. Mulla on tasan yksi tyttöserkku, muut on poikia. Tällä tyttöserkulla on 2 lasta, joista molemmat poikia. Mulla on yksi sisarus, veli, ja silläkin on nyt 2 lasta, ja niistäkin molemmat poikia. Myös miehellä on vain veli. Tuskinpa nuo mitään merkkaavat, mutta huvittaa vaan =)

memmu86 Mullakin tippunut tässä 1,5 viikon aikana 1kg painosta, vaikka tuntuu, että syön koko ajan...

Oireista täälä on ollu ton tuhrun lisäksi taas aika oireetonta. Tunteet vaan tuntuu olevan aika pinnassa. En yleensä ole mikään tunneitkijä, mutta eilen kun kerroin äidille raskaudesta, niin aloin ihan väkisin itkemään. hämmentävää :eek: Ja tänään...myöhästyin junasta, niin itkeä pillitin siinä laiturilla sitä, että myöhästyin! Mies sattui soittamaan juuri silloin ja saikin niskaansa ihan kaiken " VR on ihan paska...NIISK..." eikä se raukka tajunnut ollenkaan mikä mua vaivaa ;)

Sanmar + pikkupapu 5+4
 
juu tein tuon anopin antaman 8kk sitten vanhentuneen testin ja kyllä siihen plussa piirtyi, hieman hailakampana kuin normaalisti mut selvä plussa ja olihan sitä pakko sit kastaa ovistestikin samaan purkkiin :ashamed: ja siihen piirtyi heti vahva viiva kun se kastui, edes se kontrolliviiva ei ole niin vahva siinä :LOL: hulluksihan tässä tulee kun koko ajan testejä tekee, on se vaan niin mukavaa kun se 2 viivaa ilmestyy siihen testiin :heart: kunpa 2 viikon päästä olisi kaikki hyvin :heart:

niin ja tuosta työnimestä, se vaan tuli näpeistä kun aloin kirjoitteleen tänne, ei sen kummempaa, tirriäinen on just sopiva nimi :heart:

Mutzilla ja tirriäinen 5+2 :heart:
 
Todella aktiivinen pino. :) Hirveä määrä luettavaa, kun on pari päivää nettipimennossa. :)

Tsemppiä kaikille tuhruttelijoille. :hug: Saisi tuollaiset turhat säikyttelyt loppua alkuunsa.

).( Täällä on osa vanhoista oireista kadonnut viikonlopun aikana. Turvotus ja vatsan jomotukset ovat vähän helpottaneet ja ei ole enää olo, että olisi raskaana. Rinnat kylläkin ovat kipeytyneet lisää ja samoin nännit. Auts. Uutta on, että aamuisin ja muutenkin on vähän öklö olo, mutta en tiedä johtuuko se juuri raskaudesta. Joskus kun saattaa muutenkin maistua ruoka huonommin. :)

Tuittu 5+6
 
Ihanan vilkas pino meillä!!!

Sanmar :hug: toivotaan, että on vaan harmitonta tuhrua!

pikkutoive oireettomasta raskaudesta, mulla esikoisesta ei ollut kuin pientä kuvotusta (kertaakaan en oksentanut) ja pientä nippailua mahanpohjassa...ei muuta. Vasta loppuraskaudessa alkoi tulla oireita mm. verenpaineen nousu. Painokin lähti plussan puolelle joskus rv 25 jälkeen... Ja varhaisultran plussaksi, voin myös kompata sen, että tietää onko kaikki hyvin. Yksi tuulumuna siis itsellä takana, mikä todettiin vasta rv 12.

Minky jaksamista huonon olon kanssa!!

riikkaliisa mulla kans vatsaihan löysällä, ei siis ummetuksesta tietoakaan. Monta kertaa päivässä toimii ja melkeenpä vettä tulee. Anteeksi ällötys aihe!! :D

Itse en polta, joten ongelmaa ei tule lopettamisesta. Mutta tsemppihalit kaikille lopettamisen kanssa painiville!! :hug:

Närästyksestä mä käytän myös Rennietä ja sitä kyllä kuluu. :LOL:

Sukupuolitoive yksi tyttö siis on jo, joten poika olisi kiva. Mutta kumpikin yhtä tervetulleita! Tosin miehen suvussa on kulkenut, että esikoinen on tyttö ja kakkonen poika... jännä nähdä miten meillä "tilastot" pitää paikkaansa. :D

).( ällöttävä ja huono-olo jatkunut aamuisin. Sunnuntaina oksensin 2 kertaa, töissä!! Joten saapa nähdä kuinka kauan pystyy salaamaan asian. Maha myös turvoksissa.
Äitienpäivänä lähdettiin töiden jälkeen syömään. Oli aivan ihana noutopöytä. :p
Väsyttää ihan kamalasti... edelleen voisin nukkua kellonympäri ja vähän enemmänkin...

Emeliina ja "nipsu" 6+0 *POKS*
 
Nonni, nyt minä sitte tänne tulin, niiku vähä alle 2 viikkoa sitte kirjotin. :D

Mulla siis alusta asti ollu varmaa että raskaana olen, nyt vähä huolissaa ku ei nii kunno plussaa saa testiin, mutta toivottavasti siellä on kyytiläinen oikeessa paikassa ja loppuu asti pysyyki tällä kertaa. Keskemenon tuli helmikuun alussa ja tärppäs sit uudestaa näin nopeesti. Poika löytyy 1v 7kk. Sukupuolta en ala veikkaa tässä vaiheessa. Kunhan tulee terve <3 Oireita mulla on paljon: närästää iltasin, nännit arat, vatsassa tuntuu painetta, tai semmosta kuplinaa :p , vihlasee ku tekee äkki liikkeen, yleensä sillo ku poikaa nostaa yms. Nii ja nälkä tulee tosi helposti. :D

Laskettu olis 13.1. Saadaan seki päivä sit täytettyy. Ja paljon tarrasukkia nyt kaikille!! <3

icefairy & Linnun Lyy 4+4
 
ääärgh tekis mieli heittää jo hankat tiskiin! aamulla taas tiputeli pönttöönkin verta tiptiptip..no siteeseen siten pieni läntti ja aamuisten tiputtelujen jälkeen ei mitään!! Mä en oikeen usko että tämä normaali raskaus olisi kun jo noin kauan tuhruillu :'(
muoks: ja taas sit ihan kirkasta verta ihan kun nenästä tulis:(
hei helvetti että mulla menee hermot!!

olin hammaslääkärissä äsken ja just kun se oli saanu ne röntgen laatat mun suuhun muistin et ain niin oonkin "ehkä" raskaana. pakkohan se sitten oli lääkärille sanoo laatat suussa sösöttäen et ainiin mä oon raskaana tai siis en tiedä oonko tai siis oon mutta en tiedä onko ulkopuolinen vai mitä! hammasl. ei oikee tykännyt asiasta kun tympääntyneenä huokas ja varmaa 2min toljotti ihan hiljaa kattoon!

sukupuolitoive täälä on tyttö mutta toki kolmas poikakin mukaan menoon on tervetullut. aivan sama kumpi kunhan se nyt vain olisi kohdun sisällä ei ulkopuolella tai tuulinenmuna.

miisuliisa 5+2
 

Yhteistyössä