*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

Jaaha, jos tässä joutaisi pitemmästi tarinoimaan, kun ukkonen teki sateen.On kyllä ollu todella kuuma päivä B) Mutta ei saa nyt valittaa!

Joku kyseli elukoista: meillä on kissa ja koira.Nyt onkin taas ukon vuoro putsailla katin laatikkoa, jos kaikki menee hyvin, seuraavat 9 kk. Sitähän ei raskaana ollessa suositella sen toksoplasmoosivaaran takia :)

Varhaisultrasta: ekan raskauden keskeytynyt km todettiin yksityisellä ultrassa rv10. Esikolta en sitten jostain syystä sinne mennyt, kunnallisessa np-ultrassa käytiin juuri tasan rv 10. Tuulimuna todettiin myös yksityisellä rv 6+, mutta silloin mulla oli jotenkin koko ajan sellanen tunne ettei se raskaus onnistu.Plussankin se antoi vasta rv 5+0. Nyt aion käydä yksityisellä taas, nyt jo aika varhain, koska palaan hoitovapaalta töihin kesäkuun alussa ja haluan tietää miten asiat ovat. Mielenrauhan takia, ja jos joku on pielessä, niin saadaan asia hoidettua.

Mitä vielä..? Oireista: huonoa oloa aamulla, ja menkkajomotuksia.Vähän on tissit kipeät ja närästelee.

Kaikille mukavaa vkonlopun jatkoa ja hyviä vointeja =)

savara, edelleen 4+3 :p
 
ArcticAmethyst, savara ja tuutikki08 tervetuloa vaan uusille...kyllähän tänne mahtuu...
:wave: :wave:

Miisuliisa, yhdyn juttuihisi...tapan tai lähinnä tapatan miehellä nuo kaikki käärmeet, jotka uskaltautuu pihapiiriimme :$ En aio ottaa sitä riskiä että likkaa pistäisivät..tai minua ja sitten sentakia menisi kesken..tms...meilläkun nuo tuntuvat olevan vielä noita nuoria kyitä, ainakin tänä vuonna, niilläkun se myrkky on vielä tuhdimpaa... :$ :eek:

Eilen 6km lenkki kävellen ja äskön justiinsa tulin päivän vikalta, yhteensä tänään 7km...ei paha :p 4 vrk:tta olen syönyt terveellisesti ja liikkunut niin paljon kuin vaan suinkin ennätän tuon likan kanssa...niin miulta on nyt sitten jo 3 kg lähtenyt aloituspainosta...saas nähdä jatkuukos sama tahti...ja huom! Minä en laihduta...vaan tosiaan syön terveellisesti... B) MUOKS** tämän aamun vaaka näytti jo 4,3kg vähemmän :eek:

Pt ja toukka 5+5 :heart:
 
eikös se toksoplasmoosi oo sellanen että jos kauemmin kissa jo ollut niin sitä vaaraa ei ole koska sen jo toden näköisesti saanut tms.. olen jokus kuullut. kotrjatkaa joku joka tietää paremmin.
meillä kans kissa mutta ei tota sen astiaa tarvi vaihtaa kun ei se siellä käy :LOL: käy aina pihalla tarpeillaan ONNEKS. mä en kestäis sitä hajua varmaan nyt ollenkaan. tuo ruokakin haisee jo niin pahalle!!



pikkutoive
juu en mäkään niitä ite tapa. mies saa tappaa kun sellanen eteen sattuu. tietty jos yksin satun oleen kotona niin pakkohan se sitte on ite. viimekesänä se käärme mikä täs oli niin oli kans sellanen suht pieni. naapuri oli tappanu just tos viikolla sellasen oikeen ison :x
 
miisuliisa: juu, näin se taitaa olla, ja sekin vielä että täysin sisäkissalla sitä muutenkaan tuskin on. Kait. No eniveis, onpahan "syy" sälyttää homma isännälle :LOL: Ei tosiaan ollu tarkotus ketään pelotella :ashamed:
 
iltaa, aivan ihana ilma pihalla B)
koko päivä peuhattu pikkuneidin kansa pihalla ja nyt jo kiltisti nukkumassa :heart:

Tänään aamulla iski pelko onko kaikki ok ku oireet hävinny, ei sitä hirveetä väsymystä ja pahoinvointia. Mutta totesin että johan sitä melkein se 3 viikkoa kestettiin.... alavatsaa ajoittain nippailee ja rintoja nipistää, mutta siis kaikenkaikkiaan aivan ihana olo :heart: Tuota kuvottavaa oloa en toivo kellekkään !!!

Meillä myös pihassa oli eilen kyy ja tottakai meidän 2-v sen löysi. Totes vaan pappalle että tuolla tuolla ja pappa meni ja katsoi. Pieni käärme koitti pakoon päästä... eipä päässy :D oli viimenen reissu ku meitin reviirille tuli!!! inhoon ylikaiken ja tottakai pelkään likan takia!!

Täälä myös vatsa taas kovalla ja ilmaa.... myös siis turvotusta löytyy, mutta vähentynyt.

Nimiä en nyt muista, mutta isot pahoittelut joilla keskenmeno :hug: Nyt vaan annatte aikaa surra ja kun silti tuntuu niin jatkaa yrittämistä sitteen.... :'( :hug:

Myös paljon uusia oli tänne tullut, onneks olkoon :heart:

memmu ja toukka 7+5
 
Tervetuloa kaikille uusille!!! :) Ja lisää tulee kovaa vaihtia varmasti. Kohta tulee jo sitte helmikuunki pino. :LOL: Me ollaa oltu ulkona mummilassa koooko päivä ja mies paloki, ku ei voinu uskoo et laittaa rasvaa. "Joo kylhä se laitto sitte ku oi olu jo 4 tuntii auringon paahteessa!" :D

Oon syöny ihan kauheesti ja siks toivottavasti syy että sattuu vatsaan. Ja maha on ku pallo. Ihan kauheesti turvottaa. Miehe vanhemmat nyt sitte tietää ku tarjosivat mulle kuohuviiniä, ja pakko oli kieltäytyy ni siihe sanos että raskaana olen. Joo no niihä oon. :whistle:

icefairy&Linnun Lyy 5+2
 
HELLUREIT! :D

Olipahan sade yöllä. Satoi niin kovaa, että heräsin ihan siihen rummutukseen ja myös valitettavasti tytsy.. :/

Ihanaa, miehellä loppui yövuorot taas viime yöhön ja voidaan palata normiarkeen :attn:
Jos sitä vaikka johkuu kirpparille tänään kun toinen saanut pakolliset koukkapäät vedettyä ;) Tekisi niin mieli ostella jo kaikkea uudelle vauvalle...muttakun ei tiedä sitä sukupuolta ja pelkää et jos ostaa jtn, niin sitten ainakin menee kesken.... :x :ashamed: Miten niin vainoharhainen ja taikauskoinen :(

Olisi kiva kuulla kommentteja tuosta minun hurjasta painonpudotuksesta, suuntaan ja toiseen... :wave: Tilanne nyt sellainen, että olen tiistaista asti syönyt todella terveellisesti ja pienentänyt annoskokoja+käyn joka päivä ainakin kerran päivässä n.2,5 km lenkillä kävellen...ka nyt tosiaan tänä aamuna näytti tuo vaaka jo 4,3kg vähemmän...eli siis 6 vrk ja 4,3 kg |O |O |O Olen itse sitä tosiaan ihmetellyt, koska aiemmin kun olen yrittänyt laihduttaa, niin ei ole tosiaankaan tuollaisia määriä lähtenyt vajaassa viikossa...johtuukos se minun suuresta ylipainosta, vai tästä raskaudesta, vai mikä...kertokaapa viisaammat B) :eek:

Näillä on tähän aamuun hyvä heräillä ;)

Pt ja toukka 5+6 :heart:
 
Huomenta! :)

Tervetuloa kaikille uusille! :flower:

Oon nauttinut pari päivää hienoista ilmoista ja en juurikaan ole käynyt koneella. Olokin on pikkasen parantunut, että jaksaa olla jaloilllaankin. Muutama päivä meni ihan maatessa ku olo oli niin huono.

No enkä kerkee nytkään jäädä pitemmäks, poika haluaa "ulos ulos ulos ulos"! :)
Palailen myöhemmin! :)

Minku 7+1
 
Kiitos taas kaikille haleista! Vaikka ovatkin virtuaalisia, niin lämmittää silti :heart:

Ajattelin ootella sinne ma 24.5 ultraan, joka oli varattuna, jos ei mitään ongelmia tule. Sielä sitten kuulee lopullisen tuomion. Jos sielä jotain elämää vielä löytyy, niin se on sitten maailman 10 ihme. Menkkalorottelut siis jatkuu vaan. Olen jo niin paljon tätä surrut ja itkenyt, että ei kai tästä muuta suuntaa ole kuin ylöspäin. Eniten vaan pelottaa se, kun mies jo ennen yritystä sanoi, että sitä pelottaa, jos käy jotain. Ja niinhän tässä just kävi. Niin pelkään, että se alkaa kohta pelkäämään sitä yritystäkin...kun se nyt on vähän tollanen "kaikestastressaaja".

Karkki81 en todellakaan ottanut pahalla kommenttiasi uudelleen yrittämisestä. Vaan se tuntuu ennemmin positiiviselta ja toivoa antavalta, kun joku niin sanoo =)

Tervetuloa vielä uusille munkin puolesta! Oikein paljon tarrasukkia ihan kaikille! Saatte myös mun käyttämättömät sukat matkaan! (siirryn nyt taustailemaan sinne "tuomiopäivään" asti ja palaan vielä ilmottamaan, mitä sielä selvisi.)
 
sanmar
voi mä pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä että se kymmenes ihme tapahtuis ja masussa olisi elämää :hug: :hug:

Hitsi tätä hellettä(ei saa valittaa) tuntuu että ei mitään jaksa tuolla ulkona paljon tehdä (eikä sisälläkään) kun on niin kuuma! pitää tulla sisälle aina välillä vilvottelemaan..ja vettä on menny jo 1½l 2h aikana.


pikkutoive
en mä ainakaan usko että siitä mitään haittaa on jos on ylipainoa ja ihan terveellisellä ruoalla ja liikunnalla saa sitä putoamaan. luulisi ennemminkin että hyötyä jossainvaiheessa jos on saanut muutaman liikakilon pois.

miisuliisa ja tippa 6+1
 
pikkutoive jos sulla on paljo sitä ylipainoa ja tollai lähtee tippuun niin luulisin että ei siitä haittaa ole kunhan pitää huolen että pikkunen saa tarvitsemansa ravinnon kasvaakseen ja kehittyäkseen... mutta jos vaan vähä liika painoa niin älä liikaa innostu !!...... aineenvaihduntahan nopeentuu raskaus aikana että se helpottaa painon pudotusta, toiset laihtuu vaikka söis samanlai ku ennenki.... Mäki koitan et ensimmäiseen kahteen neuvolaan ei tulisi painoa lisää olleskaan ku sitä ennestäänki jo on :D

täälä on niin poka olo et tästä lähi tää meitin toukka on valtteri alias valtsu :heart: :D

memmu ja valtsu 7+6
 
Kiitos Memmulle ja Miisuliisalle kommenteistanne =)

Mulla tosiaan on se painoindeksi 39 (eli olikos se nyt niin että huomattava vai peräti merkittävä ylipaino), joten kyllä on sitä painoa vaikka muille jakaa...joten aion jatkaa tällä meiningillä.. :wave:

Nyt takas auringonottoon B)

Pt ja toukka 5+6 :heart:
 
Sanmarille virtuaalihalaukset täältäkin! :hug:

Aivan ihanat kesäkelit olleet jo muutaman päivän ajan! Nyt viikonloppuna niistä olen pystynyt jo nauttimaankin, kun loppuviikon pahoinvointi helpotti. Olo oli ihan kauhea keskiviikosta perjantai-iltaan. :$ Kertaakaan ei tarvinnut vessanpönttöä halailla, mutta jokainen hereilläolohetki noina päivinä oli pitkä ja piinaava, jotain aivan kamalaa. Toki töissä piti tsempata ihan tosissaan, mutta aika paljon tuli oltua naama norsun ****:lla, huokailtua ja nojailtua työpöytään. Jos joku pisti siellä sen merkille, toivottavasti antaa anteeksi kun raskauteni tulee julkiseksi. Nyt on onneksi pari päivää ollut suht hyvä olo, toivottavasti pysyykin tällaisena!

Turvotus on edelleen ihan kauhea, maha ei palaudu enää edes yön aikana normaaliksi. Hankala keksiä mitä vaatteita laittaisi päälleen, ettei huomio kiinnittyisi mahaani. Töissä aina muutenkin kysellään lisääntymisikäisiltä naisilta raskaudesta. Se on sellaista huulenheittoa ja kevyttä jutustelua, mutta osaan kuvitella, miltä se tuntuu heistä, joilla on raskautumisen suhteen vaikeuksia...

Joku kyseli mahallaan nukkumisesta. Aion nukkua mahallani niin kauan, kuin se vaan on mahdollista! En enää tarkasti muista, kuinka kauan nukuin mahallani ensimmäisessä raskaudestani, mutta selvä vauvamaha mulla jo oli. Olisin nukkunut vielä pidempäänkin niin, mutta asia vaivasi miestäni ja suostuin hänen vuokseen luopumaan ko. asennosta. :D

Ensi viikolla soittelen neuvolaan. Sain talvella keskenmenon 6+jotain raskausviikoilla ja nyt päätin odotella tämän itse luomani "maagisen rajan" yli ennen neuvola-ajan varaamista.

Martta B ja 6+5
 
Pikkutoive, se on hienoa, että olet jättänyt herkut vähemmälle ja alkanut liikkumaan. Kyllä se pikkuinen saa normaalista ruoasta ihan tarpeeksi "rakennusaineita" ja eihän niissä herkuissa mitään vitamiineja sun muita olekaan. Tiedän myös naisen (ylipainoisen), joka raskauden aikana vain laihtui eli ei saanut raskauden aikana lisäkiloja, koska jätti herkkuttelun ja söi terveellisesti.

Itse olen nyt vkl:na mässännyt niin paljon, että alkaa oikein v... Ja nyt se LOPPU! En halua lihoa tästä raskaudesta 30 kiloa! Paino on pysynyt aisoissa liikunnan avulla, mutta niin kovaa ja jokapäivä en enää tulevaisuudessa pysty liikkumaan niin on parempi nyt jo ottaa itseään niskasta kiinni.. Herkuttelun jälkeen on niin älyttömän huono olokin, mutta eihän sitä siinä hetkessä muista kuin tekee esim. sipsiä mieli. Kyllä ihminen on tyh-mä..

Marde ja Milli 6+0
 
pikkutoive nauti nyt jos paino noin helposti lähtee! Kateeksi käy! Mulla on kans mukavasti tota elopainoa ja heti plussan jälkeen jätin makeat ja muut ylimääräset pois. Yritän mennä näillä lukemilla niin pitkälle kun mahdollista. Jotenkin nyt on helpompaa toi ruokavaliossa pysyminen kun on joku toinen jota ajatella.
Pitikin sitten mennä sanomaan ettei meillä ole kyitä! Heti ensimmäinen tapettu tänään, yök! Toivottavasti pysyvät muualla jatkossa.
Liikaa aurinkoa tänään, nyt aion muurautua sohvalle "vähän" lepäämään. Huoh.

Lilly ja joku 5+6
 
Ihanaa, kun olette nuin kovasti kommentoinnu miun laihtumista...olen itsekin tosi tyytyväinen, mutta jotenkin hämmentynyt...kun koko elämäni olen tavallaan tuon painon kanssa saanut tapella ja sitten kun raskaana kokeilen terveellistä syömistä ja liikunnan lisäämistä...hups...paino alkaa tippumaan ihan huolella...OUTOA :|

Äskön koituduttiin 10 km pyörälenkiltä ja kyllä voi tehdä kutaa tuolla luonnossa pyöräily...LUONTO on nyt ihan muutamassa päivässä heränyt eloon ja on upeimmillaan mielestäni just nyt =)

Mulla myös poikaolo joten meitin toukka on tästä lahtien Kille :heart:

Pt ja Kille 5+6
 
Huoh tätä kuumuutta, onneks en oo tän pitemmällä raskaudessa. Nyt jo ihan kypsänä :LOL: Maha on edelleen turvonnu ku rantapallo ja sisäänhän tätä ei saa vedettyä. Kaupassa yks tuttava loi merkitseviä katseita, mut ei sanonu mitään.

Pikkutoive: jos sulla lähtee kilot nii mulla sitte tulee. Koko ajan pitää syödä jotaki, mieluiten makeeta. Toivottavasti nää himot laantuu jossain vaiheessa :LOL:

Mulla on ihan tyttöolo. Ja olishan se ihan mukava näin kahden pojan jälkeen saada prinsessa

terkuin Tammitähti ja Tirppana
 
mulla kans tullut 2kg painoa lisää!! apuaa!! ja kokoajan vaan herkut mielessä :ashamed:

tammitähti mullakin niiin tyttöolo. en tiedä johtuuko siitä että kovasti sitä tyttöä toivonkin mutta kuten aiemmin sanoin kyllä se kolmas poikakin käy.

 
Heipparallaa ja juhlahumusta terkkuja. Viikonloppu on vierähtänyt juhliessa tyttöjen synttäreitä, esikko täytti 5v ja keskimmäinen tulee ensi viikolla 3v. Kyllä tuntee nahoissaan, että on biletetty :D Ja kakkua olen syönyt, ihan liikaa :( Mullakin bmi taivaissa, ei pitäisi herkutella... pelottaa neuvolantäti, vaikka onkin ihminen jonka olen kakarasta asti tuntenut. Mutta nyt kun juhlat on taas juhlittu, pysyy tiukka linja. Sainhan minä ennen tätä raskautta 10kg pois reilussa kuukaudessa, niin eiköhän tämä tästä.

Lemmikeistä joku kyselikin... meillä on ihana 16 viikkoinen (4kk) koiranpentu, joka otettiin vähän kuin siinä ajatuksessa, että voidaan ottaa kun vauvoja ei tule :saint: No, poitsu on kultainennoutaja ja vauvahauvaksikin tosi kiltti, joten enpä ole huolissani. Ollaan lähdössä koirakouluun ja muutenkin tapakasvatusta on tehty ihan tositarkoituksella. Meitä ei kauhistuta, vaikka jotkut varmaan tulee järkyttymään kun kuulevat vauvauutisen, kun koiravauvauutinenkin sai monet tolaltaan. No, meidän elämä, ei tästä kukaan muu väsy, eikä todennäköisesti mekään =)

Se vähän mietityttää, että ei varmaan saada sitä kaivattua omaa aikaa koskaan enää. Nytkin on jo vaikeaa, ei tietty suuresti neljäs muuta. Kahdelleen, siis ihan oikeesti, eikä vain siten että lapset nukkuu ja me saunotaan, ei olla nytkään edes puolen vuoden välein... aika aikansa kutakin. Ja tähänhän voisi joku sanoa, että sitä saa mitä tilaa ja niinhän tuo on... päivääkään en silti vaihtaisi pois, ehditään me sitten nauttia eläkkeestä kun lapset paapoo meitä :xmas: :D

Tiistain ultraa odotellessa, tekis mieli minuutteja laskea :D

Karhuntassu ja Alpo 6+4
 
Tervehdys myös täältä suunnalta ja tervetulotoivotus uusille odottajille :flower:

memmu meidän esikoinen oli tekonimeltään ViiviValtteri ja kun poika sattui tulemaan, niin jäi tuo Valtteri ihan viralliseksikin :D

miisuliisaa peesaan, mullakin on tyttöolo, mutta voi tosiaan johtua siitä että noita kosseja on kaksi niin tuntuu et vois tulla tyttö. Toisaalta meille on ennustettu ne viis poikaa... :LOL:

karhuntassu meillä myös tammikuussa syntynyt karvahauvavauva. Akitapentu tuli meille reilu kuukausi sitten ja on kyllä tosi sydäntenmurskaaja neiti :D Meillä on ennestään viisivuotias harmaja ja vuoden ikäinen maatiaisangorakissa... :D Sekalainen seurakunta siis!

).( mulla pahoinvointi jatkuu ja yltyy. Yöt on aivan kamalia. Viime yönäkin meni pari tuntia kärvistellessä ja ripuloidessa :ashamed: Päivisin on vähäistä kuvotusta koko ajan, mutta yltyy kyllä jos ei syö tasaisesti tai syö kerralla vatsan liian täyteen... Mutta tuttu juttu - juhannuksena jo onneksi takana päin B) Onneksi töitä enää kolme viikkoa jäljellä!

mussu + nimetön, jolle lähden nyt kärttämään kutsumanimeä isännältä!!! 6+6
 
miten teillä muilla miehet ottaneet "raskauden" meillä mies aika vaitonainen asiasta. en tiedä johtuuko siitä että ei vielä viitsi oikeen iloita kun ei tiedä missä mennään tuon vuotelun takia vai mikä on. kysyin kyllä yksi päivä että eikö ole iloinen vauvasta ja sanoi että on tottakai.
haluisin vain itse että olisi enemmän mukana tässä hommassa..eikä vain hiljaa ja kun jotain sanoo esim että "tammikuussa sitten kun sulla on se isyyslomakin"..vastaus on vain hmm nii joo aijaa..


meillä ei edes tekonimeä ole tälle tulevalle.. minä täälä tipaksi puhun muuten ei olla sanottu kun vauva

esikoinen oli sammakko joka sitten vääntyi vähän jos miksikä muotoon ja kuopus oli nipa

miisuliisa ja tippa 6+1
 
Tänää siivottu parveke, on nyt puhdas ja ku viel sais semmoset kalusteteet ku haluis sinne ni voi, mutta en taida saada ku ne maksaa, ;D Huomenna aijon kyllä parvekkeella ottaa aurinkoo ku siisti. Tänää ei paljoo ulkona oltu, paitsi kävin 3 kertaa kaupassa ja joka ainoon kerran unohdin ostaa vessapaperia!!!! :LOL: On vielä vähä jäljellä, huome ei saa unohtaa.
Hoh hoh.. ku Ruotsi rökittää Kanadaa. :eek:

Meillä mies ottaa ihan rauhallisesti ja varovaisesti eikä tällä kertaa halua kertoa. :/ Huomenna kuitenki soitan neuvola tädille ja varataan sit neuvolaa. Se kehotti sillo viime ma ku soitin et jos tekisin viiko päästä uude testi, et pitäs sitte vahvaa plussaa jo näyttää. Mä en uskalla, entä jos se on vaan haaleena taas!!! Pitäskö mun sitte tehä huomenna teiä mielestä testi?

icefairy&Linnun Lyy 5+3

 
Heippa hei :)

Eilinen meni ikkunoita ja pesuhuonetta pestessä ja loppupäivä sohvalla löhöillessä. :) Äääh! Ihan puhki... Ei oikein kiinnostais töissä olla, kun tekis mieli vaan olla kotona :/ E auta, elokuun loppuun olis töitä ja sitten jäänkin työttömäksi. Onneksi lähdetään lomamatkalle syyskuun alussa niin pääsee kunnolla rentoutumaan :heart:

icefairy jos oman mielenrauhan vuoksi haluat tehdä, niin tee :) Ainahan se piristää, kun näkee ne kaksi viivaa testissä :heart: Itselläkin kokoajan tekisi mieli testailla, vahvistuuko viiva :p

miehistä Meillä esikoinen vasta tulossa niin toi mies on ihan täpinöissään :) puhuu mun mahalle aina sillontällön :LOL: Ja on kertonut kaikille, 7viikon päästä voi huokasta helpotuksesta, kun sillon km riski pitäs olla jo pienempi :)

karhuntassu Meillä on ultra samana päivänä :) Mulla tosin varhasemmassa vaiheessa kun sulla, tai siellä ne viit varmistuu sitten varmasti :)

).( Jaaha, eilen iski taas niin huono-olo kun en hetkeen syönyt, mutta onneksi meni ohi kun söi ja nyt taas närästää.. Mutta oon vaan ilonen kun jotain oireita ilmaantuu, niin tietää että jotain siellä tapahtuu :heart: Ainoa vaan, että mun ei tee mieli oikein syödä mitään.. :( onkos muilla tullut vielä makumuutoksia? Itsellä mustikkakeitto maistu ihan törkypahalle ja punasta paprikaa ei voi syödä, kumpikin ollu herkkuja mulle :p

mulla on ollut jostais syystä kokoajan poikaolo, mies tosin varma että tulee tyttö, mutta poika se on :LOL: joten

helinäkeiju varovaiset onnittelut ja tervetuloa mukaan :heart:

piupula ja leevi 5+5
 
Ihanan aurinkoista huomenta kaikille :hug:

Eilne kotiuduttiin siskon luota ja ois onnea omaa sänkyä :xmas: illalla 23 aikaan oli kamala ukonilma täällä, ei saanu nukuttua kun jyrisi niin kovaa ja salamoi niin et kuvia ois otettu ihan silmien edessä, huoh |O tykkään ukonilmasta silloin kun se ei miun unia häirihe :snotty: |O

Tänään ois tytön korvatarkastuslääkäri ja pitää samalla kyselläkin pitäiskö miun käydä kanssa kun mulle tulee haavoihin kutisevia paukamia jotka on pakko repiä auki jotta se kutina lakkaa ja mätä pääsee ulos :x :x ei mitään mukavaa, selässä on onneksi jo paranemaan päin mutta peukaloa isompi läntti :x

Viikon päästä ois sitten mulla se ultra :heart: ihan sama onko siellä yksi vai kaksi, kun vain saisi hänet/heidät elävänä syliin :heart: siitä puheen ollen tänään pitääkin käydä poikien Harrin ja Ilarin haudalla katsomassa ukkosen tuhot :|

Mutzilla ja tirriäinen 6+2 :heart:
 

Yhteistyössä