*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

sanmar
höpsis sä mitään kenenkään päivää pilaa!! :hug:
voithan sä sanoo et on kovia kipuja niin pääset päivystyksenä ultraan ja hcg määritykseen? voimia sulle oikeen kovasti. en oikein tiedä mitä muuta sanoa :ashamed: tiedän vain niin hyvin tuon epätietoisuuden mikä on kaikista raastavinta!


joku noista kyistä kirjotti. me asutaan maalla ja täälä on aivan hirveesti käärmeitä. ja mä pelkään niitä nin paljon et puree lapsia:( oon pojille yrittäny sanoo et kattoo mihin astuu ja metsään ei mennä nyt ollenkaan leikkimään! itekki pitää olla silmät tarkkana kun tuol pihalla kävelee että ei vaan päälle astu! viime vuona tapettiin 1 kyy ja nahkoja löyty raparperi puskasta kun syksyllä sitä puskaa siistin.



mä pistin miehen tänään apteekista tuomaan mulle pahoinvointi rannekkeet. täytyy koittaa jos ne auttais tähän oloon! aamulla kun töihin ajelin sain pariin otteeseen miettii pitääkö pysähtyä laatalle tien viereen kun oli niin huono olo ja töissä sit kiva olla naama kalpeena ja oksua niellen!asiaa ei helpota yhtään se et töissäkin on mitä erikoisempia hajuja jatkuvasti.


turvottaako teillä muilla nilkkoja? mulla aivan kamalat rannut jää sukista ja näyttää ihan pölkyltä nilkat!


miisuliisa ja tippa 5+6
 
Sanmar :hug: voi itku.

Tervetuloa uudet - joukkomme kasvaa mukavasti! :flower:

Pikäisesti kävin lukemassa teidän kuulumisia. Ollaan käytetty aurinkoiset päivät hyödyksi ja tehty hirveesti pihahommia. Terassia pitäis rakentaa vielä vauhdilla että saadaan kasvihuone pystyyn mahdollisimman nopeasti.

Oireet pysyneet ennallaan. Öisin on aivan valtavan paha olo, mutta onneksi aina aamuksi helpottaa. Toisaalta helpoin potea yöaikaan, kun ei tarvitse tehdä mitään. Toisaalta häiritsee yöunia ja sit on koko ajan niin valtavan väsynyt ja kärttyinen väsymyksen takia. Lapset, mies ja koirat saa valitettavasti osansa mun väsystä :ashamed:

Sunnuntaina palailen, kun tänään viikonloppuvieraita tulossa :D

mussu + ? 6+4
 
Voi Sanmar :'(

Tervetuloa uusille! :)

Lukaisin pikaisesti teidän kommentit. Oireista olitte ainakin jutelleet.. Mulla iltaisin tuntuu jo pieni "pömppis" =) Ihanan tuntuinen :heart: Pientä kuvotusta on edelleen ja iltaisin iskee hirveä väsymys. Syödä pitää koko ajan pikkuisen ettei kuvotus ehdi voimistua oksentamiseen asti.

Mut iltapuuhiin ja esikoista nukuttamaan!

Karkki ja 6+6
(nettilaskurin mukaan ainakin, tulee tarkentumaan..)
 
Oireista kysyisin teiltä, että voiko näin alkuraskaudesta jo esiintyä ummetusta..? On niin hemmetin täysinäinen olo! Ja onko teillä jollakulla tällaista vaivaa? Normista vatsa toimii joka päivä ja tää nyt alkaa olemaan aikamoista, kun syö ja syö ja vessaan ei tartte mennä. Kyllähän tällä menoa kohta raskaanaolevalta näytetäänkin. :)

Marde ja Milli 5+5
 
Kiitos kaikille haleista ja myötäelämisestä :heart:

Ei tää kovin epäselvää voi enää olla, kun aamupäivästä asti on lorottanu menkkamaista vuotoa hyytymineen kaikkineen :'( Mutta ajattelin silti roikkua täälä vielä taustoilla "viralliseen tuomioon" asti, jos sallitte.
 
Sanmar voimia sinulle ja kerro ihmeessä mitä jatkossa selviää.

Kävin (hullu) vaa`alla eilen :eek: Painankin enemmän kuin oletin. Noh, yritetään selviytyä tästä raskaudesta pienin kiloin. Toivottavasti vaavi on fiksu ja käyttää äipän vararavintoa.
Mahaa ei saa enää vedettyä sisään, vaikka muutoin mitään ulkoisia merkkejä ei tietenkään ole.

Noista kyistä tuli mieleen että meillä niitä ei kait pitäisi olla, kun pihassa on kaksi valtavaa muurahaispesää?

Lilly 5+?
 
Voi sanmar että näin siinä sitten kävi...hirmusesti sulle haleja ja uutta vaan heti yrittämään kun mahdollista.

Alkuraskauden oireet; Kopioitu huvituttiarki sivuilta

raskaus saattaa sekoittaa vatsan toiminnan: yksi kärsii ummetuksesta, toinen löysästä vatsasta :x

Mulla ei samanlaista vaivaa ole, päinvastoin...joudun käymään isommallakin hädällä ainakin 4x päivässä :LOL:

Kyistä meillä on pitkin metsiä paljon noita muurahaispesiä, mutta jostain syystä silti niitä käärmeksiä esiintyy joka vuosi...tänä vuonna jo tapettu kaksi :$
Kyillä on hyvä hajuaisti, joten kannattaa sivellä etikkaa esim. laudanpätkiin ja laittaa niitä paikkoihin minne ette kyitä halua. +
Tuhkan sirotteleminen tontin rajoille yleensä pitää kyyn loitolla, koska tuhka kirvelee ikävästi kyyn nahassa. VINKS**

Eilen tuli sitten käveltyä noin 6 km lenkki. Ajoitin ne aamuun ja iltaan, koska ton 8kk varmasti ois tukala ollut olla mustissa vaunuissa keskipäivällä... :p
Tänään pitäisi pyrkiä ainakin samaan suoritukseen :eek: ;)

Oireista mulla on ruvenut seksiä tekemään mieli entistä enemmän :headwall: ja ei oikein uskalla ihan yhdyntään asti mennä kun pelkään niin hirveesti tuota keskenmenoa...onko muilla samaa tuon halujen heräämisen kanssa ;) :p

Pt ja toukka 5+5 :heart:
 
Teve! Oon uusi palstailija täällä kaksplussan puolella, olin aiemmin muualla kirjoittelemassa. Nyt kun vappuylläri ilmoitti tulostaan, niin päätin katsella tänne aidan toiselle puolelle :D Jos siis sopii niin ilmoittautuisin tähän ketjuun odottelemaan esikoistani jonka laskettu aika on 20.1. Tarkempia tietoja tulee varmasti matkan varrella.

Sanmarille suuret pahoittelut! Itsekkin kahteen kertaan keskenmenon saaneena voin vain kuvitella kuinka surullista tuo on. Odottele vaan niin joku päivä et enää edes mieti asiaa ja pääsette uuteen yritykseen.

K1rs1kka ja Pikku 4+3

Edit: Korjattu laskettu aika
 
Mä täällä odottelen halujen heräämistä. Ne kyllä kaikkos jo ennen plussausta, mikä olikin outoa= yksi oire, kun yleensä ennen menkkojen alkua seksiä kyllä teki mieli.. No, kai kroppa nyt on sitten sitä mieltä, että niillä siittiöillä ei nyt tee mitään, heh! :)
 
Ihanan aurinkoista huomenta!

Siskon luona oleskellaan niinkuin keskiviikosta asti ollaan oltu, ja en ole sit ehtinyt tänne kirjoitella, kun on ollut niin mahtavia ilmoja et ulkohommissa ollaan koko päivä aina oltu, vihdoinkin tuo autonkin puskuri tulee kuntoon :xmas:

Tervetuloa uusille, laittakaahan tietonne yksityisviestillä, niin laitan ne listalle :hug:

Sanmar :hug: :hug:

Taas omat ja "vieraat" lapset kinuaa ulos, joten mentävä on nauttimaan noista ihanista ilmoista kun niitä vielä on :heart:

Mutzilla ja tirriäinen 6+0 POKS :heart: :heart:
 
HUomenta :wave:

Me asutaan kerrostalossa, niin onneksi noiden kyiden kanssa ei joudu tekemisiin :p

haluista mulla ei oo tehnyt yhtään tässä mieli, kun mahaan sattuu aina sillon tällön ja ennen plussaa sattu seksi ihan törkeen apljon mahaan, mies kiittää :ashamed: mutta kun ei uskalla niin ei uskalla...

k1rs1kka tervetuloa joukkoon mukaan :flower:

(.) Jaaha, väsymys nostaa päätään |O hereillä ei koin myöhään jaksa olla ja eilen nukahdin sohvalle, tänään ei oo närästänyt yhtään, tissit on taas yllätääen kipeät, eli mulla nää oireet poikkoileehirmuisesti :headwall: Hajuaistin ei tarvitsis kyllä olla näin hyvä.. Ennen ei ole häirinnyt yhtään meidän karvalapsien ( 2kissaa ) laatikot, mutta nyt haisee kokoajan nenään :$ Täytyy vaan alkaa pesemään niitä tiuhemmin :) Onkos täällä muilla eläimiä?

*muoks* ja sanmar Tottakai saat olla täällä niin kauan kuin haluat :) Paljon voimia sinne koetuksen keskelle :hug:
 
Piupula meillä on kans kissoja, joiden laatikko tosiaan haisee karmaisevalta! Biojäte on kanssa jotain ihan käsittämätöntä, vaikka mitään kuvotusta mulla ei olekaan.
Pikkutoive kiitos tuhkavinkistä! Meillä ei ole toistaiseksi ainakaan käärmeksiä näkynyt, mutta taida pistää miehen viemään tontin laidalle tuhkat saunasta :D

Kai sitä täytyy ulos lähteä kun on niin mieletön ilma! Vaikka päiväunet kyllä houkuttais...

Lilly ja joku 5+5( vai 6?)
 
Kerkesin jo ihmetellä rintojen aristumattomuutta, ei tarvi enää ihmetellä. On meinaa tosi kipeenä. Ei tarvi miettiä kummalla kylellä nukkus :D ainoo vaihtoehto on selällään. Jatkuvaa kuvotusta on myös ilmassa, oksulla ei oo vielä tarttenu käydä :'(

Ens viikolla jos varais neuvola-aikaa. nii ei mee kovin kauas.

Oon uus kaksplussan käyttäjä, joten neuvokaas miten laitan ne tiedot yksityisviestillä :ashamed:

Tammitähti + Tirppana 5+
 
meillä noita muurahispesiäkin on tossa metässä mutta ei ne näköjään noihin kyihin auta kun viime kesänä tänne oli kuitenkin eksynyt. tuossa tontti naapurina on joku sellanen hullu akka joka on joku ihme hihhuli ja huutanut mulle että kyitä ei saa tappaa.sanoin vain että tapan joka ikisen joka tänne tontille eksyy!! niiden tontilla niitä kuulemma on useampikin ja antavat vain olla!!
tuota tuhka juttua täytyykin kokeilla!

seksiä mun ei tee mieli enkä todellakaan uskalla kun tuota verta tuhruttelee :ashamed:

miisuliisa ja tippa 6+0

 
Vihdoinkin minäkin pääsen kuumeilemasta kun vihdoin plussa pärähti tikkuun tänä aamuna! La 19.1.2010 ja esikoista odottelen. Pitkään jo taustaillut.

Oireista tissit NIIIIIN kippeet ettei pystyny tänä aamuna mahallaan nukkumaan.. Tajuttoman väsynytkin olen ollut (tosin pistin sen aiemmin kevät väsymyksen piikkiin kun aina keväisin uni maittaa).

Nyt vaan tarrasukkia kaikille!

Amethyst ja Juniori 4+3 :heart:
 
Varovaisesti ilmoittaudun uutena mukaan..plussatesti tehty äitienpäivänä.
Toista odotellaan, ja takana ennen esikoista km ja viime kesänä tm joten varovaisin odotuksin eteenpäin :heart: Oireita on, tuntuu olevan esikoisen odotuksesta niin kauan :LOL: että unohtanu millasta se oli. Esikko nyt siis 1,5 v.
..laskettu aika juuri sama kuin Amethystilla 19.1.2010

savara 4+3 B)
 
Tervetuloa savara, ArcticAmethyst ja k1rs1kka! =) Meitähän alkaa olla jo melkoinen poppoo!! :LOL:

Sanmar: :hug: Otan osaa! Kovasti toivon minäkin että pääsette pian yrittämään uudelleen ja raskaus päättyisi iloiseen, odotettuun lopputulokseen. Viesteistäsi on tullut jotenkin sellainen olo että sinulla on elämänmyönteinen ote asioihin, vaikea selittää.. Mutta vaikka tuntuu tyhmältä toivottaa vain uutta matoa koukkuun niin uskon että otat sen positiivisena kannustuksena! Jaksamista!

(.) Täällä tänään tasan 7+0. Hirmu alussa vieläkin ja pikkaisen hiipii sellainen epäuskoinen olo kun sitä sykettä ei saatu esille. En nyt mitenkään stressaa mutta välillä tulee sellainen "entä jos"-fiilis. Toisaalta taas tekisi niin mieli kertoa lähimmille. Ristiriitaista! No onneksi torstaina pääsemme uudestaan ultraan!

Karkki ja masu 7+0
 
Minäkin ilmoittaudun mukaan! Vaikka olo on vielä epätodellinen.. :p laskettuaika on 13.1. oireita ei ole vielä muita ollut paitsi järjetön väsymys!
kenellekkään en ole vielä uskaltanut kertoa (paitsi tietenkin mies tietää) joten täällä saa nyt sitten hehkuttaa tätä :D
meillä on jo kaksivuotias poika ja silloin loppuraskaudessa todettiin raskausmyrkytys. nyt jännätään tuleeko se uudestaan... :/ toivottavasti ei..
vaikka edellisestä raskaudesta on vähän aikaa niin kaikki on onnellisesti unohtunut! ehkä hyvä niinkin :LOL: kaikki kun ei mennyt niinkuin elokuvissa.
ensimmäinen neuvola on tuossa kesäkuun alussa ja varasin myös ultran yksityiseltä omien hermojeni takia :D jostain luin että tuo pihlajanlinna olisi halvin paikka joten sinne olemme menossa.
 

Yhteistyössä