*Tammikuu2008*HEINÄKUU

Tervetuloa mukaan tammimasuihin Miyaki. Oli ihan pakko heti toivottaa tervetulleeksi, kun on sama laskettu aikakin. Onko sulla laskettu kuukautisista/ultralla? Mä kävin ultrassa vk 9+3, jossa määritettiin tuo lasketuksi ajaksi. Ensi tiistaina on np-ultra, eli katsotaan sitten se virallinen aika. Ja tyttönen on kanssa samalla lasketulla ajalla mukana (huomasin tuolta aiemmista lukiessani). Ja huomasin, että multa puuttuu tuo synnytyssairaala eli se on HySa
 
Meiming :hug: Toivottavasti olisi vain väärä hälytys ja kaikki on kuitenkin hyvin.

Tervetuloa Miyaki mukaan :)

Niistä vaunuista, niin yhdistelmävaunut ihan ehdottomasti ollaan hankkimassa. Merkillä ei sinänsä ole niin väliä, kunhan ovat tukevat ja toimivat kärryt. Onko kenelläkään tietoa Carena merkkisistä kärryistä? Sellaiset vuoden vanhat olisi myynnissä melko edulliseen hintaan, mutta en ole aikaisemmin kuullutkaan koko merkistä. Nettisivuilta olen niitä katsonut ja ainakin sen mukaan vaikuttavat ihan hyviltä, mutta vasta käytössähän sen sitten lopulta tietää. Että jos jollain on jonkinlaista kokemusta Carena merkistä niin kaikki kokemukset ovat tervetulleita :) Ja täytyypä siellä Pikkupeikon mainitsemalla nettisivulla käydä kurkkimassa niitä vaunuja.
 
Clara75: kuukautisten ja ultran mukaan on laskettu aika tuo 20.1 :) oon tässä jo kolme kertaa käynyt ultrassa kun esin oli niin huono-olo että ei voinu viikkoon syödä juuri mitään ja sit viime viikolla kun tuli veristä vuotoa, mut se johtui vaan siitä että istukka on kohdun suun päällä. ja sit kävin vielä ennen noita yksityisellä :D
 
Haleja Meiming ja toivotaan että kaikki menee hyvin ja saat iloisia uutisia sitten lisätutkimuksista :hug:

Mulla on kans tota finniongelmaa, on kyllä muutenkin rasvasempi sekaiho mun ihotyyppi, mut tää on jotain ihan kamalaa välillä. Olen myös unohtanut kaikki meikit, varsinkin näin kesällä ja töissä viä kiitettävän kuuma (keittiö/asiakaspalvelu).. Välillä kassalla kyllä hävettää, mutta hymyä huuleen vaan niin finnit unohtuu =)

Meillä oli sitten eka lääkäri eilen, kaikki oli hyvin, sykkeet kuulu vahvoina :heart: Mutta en kyllä tykännyt lääkäristä, olen aina luottanut mieslääkäreihin, niin nyt oli nainen ja tosi hiljainen, ei tullut sellaista luottavaista oloa, ja varsinkin kun joutu koko ajan kysyyn että mikäs toi ääni on ja mitäs nyt teet.. Ei puhunu juur mitään, sit kun terkka tulee lomalta ja meen seuraavan kerran neuvolaan täytyy oikein kysäistä oliko joku harjoittelija vai mikä oli? 1kg oli sit paino noussu ja verenpaineet onneks kans vähän, on ollu niin alhaset yleensä. Seuraava neuvola on sit tän kuun lopulla ja rakenneultraan sain just kutsun 24.8 olis se sitten, nyt tuntuu jo siltä että aika kuluu.

Mä olen noita vaunuja jo kans ruvennu katseleen =) varmaan sit elo-syyskuussa ruvetaan pikkuhiljaa kaikkee ostaa joka tilistä jotain, ni ei tuu sit tosiaan kiire ja kaikki joutuis kerralla ostaan.. Sänkyhän meillä on ja autoon turvakaukalo, ne on saatu/lainassa. Ja vaunuihin panostetaan, muita sitten katotaan käytettyinä edullisemmin. Mies ehdotti että ostettais vaippapaketti/tili, olis sit varastossa niitä kumminkin menee =) Heti kun meidän vanhemmille kerrottiin niin äiti rupes ompeleen ja virkkaan kaikennäköisiä töppösiä ja muuta vaatepuolta =)

Mekin siis "jo" kerrottiin vanhemmille ja samalla kyl aika monelle muulle niin heti ultran jälkeen, kyllä riemuissaan olivat. Molempien vanhemmille eka lapsenlapsi =)

Pikkupeikko, sinäkös teit kans ravintolatyötä? Miten oot jaksanu? Entäs muut minkälaista työtä teette? Musta ainakin kuumempina päivinä tuntuu että on ihan kuitti kun kotio tulee, eikä mitään jaksa tehdä´, juoda vaan ja nukkua.

pullanmuru ja baby-mäx 12+6
 
Miyakille tervetuloa mukaan!

Meiming toivottavasti oli vain väärä hälytys. Ikäviä tuollaiset, niin kun tässä ei muutenkin stressaisi ihan tarpeeksi kaikesta. Minä ainakin, siksi me jätettiin väliin tuo np-ultra.

Pullanmuru kyseli työstä; tehdastyötä teen kolmessa vuorossa, joskaan meillä ei tarvitse raskaanaolevan tehdä yövuoroja jos ei halua eli aamua ja iltaa teen vaan nyt. Kuuma on meilläkin, neljässäkymmenessä huitelee mittari, mutta onneksi ei tarvitse edustavalta näyttääkään eikä meikkiä käyttää ;)

Näppyä on täälläkin ja huuliherpestä jne. You name it, I`ve got it... Ruokavaliollakin saattaa kyllä olla jotain tekemistä asian kanssa. Tälläkin hetkellä mussutan lihapullia ja perunasalaattia :p Jami!

Hankintoja ei vielä näin aikaisin ole uskallettu tehdä, loppuvuodesta sitten. Itselleni olen ostanut yhdet äitiyshaalarit kirpparilta. Uusia isompia alushousuja kyllä alkaisin jo tarvitsemaan... Ja pari paitaa...

Nyt sohvalle! Mies iltavuorossa ja hyvää yksinsohvallamakuu-aikaa menee hukkaan :whistle:

Pore&Papunen rv13+4
 
vihdoin alkaa ummetus helpottamaan,ehkä musta ei tulekaan plussa palloa =) eli pakko todeta,aktivia auttaa :LOL:
Olo on todella rauhallinen nyt tuon ultran jälkeen,ja nyt pitää niitä kuvia tuijotella ennen kun on 22.8 ja uusi ultra. Eilen hieman puhuttiin 4d ultrasta miehen kanssa,toisaalta haluttais mennä mutta toisaalta miksi?emme halua tietää sukupuolta etukäteen, miksi siis ihmiset tuohon menee?onko täällä ketään joka olisi aiemmin käynyt tai on nyt harkinnut menevänsä.

Meiming: Toivottavasti kuitenkin kaikki olisi hyvin.

Nyt suihkuun ja miehen viekkuun sohvalle :)

hajuherne & Jenni rv 12+1
 
Meiming: :hug: Mäkin toivotan jaksamista ja toivon että kaikki on hyvin!

Miyaki: Tervetuloa!

Meillä on Brion Nova -vaunut pehmeällä kopalla. Hyvin ovat toimineet kahdella lapsella (talvi- ja syysvauvat). Toivotaan, että kestävät vielä kolmannenkin; aika tehokkaasti tuo kakkonen niitä yrittää tuhota...
 
pullanmuru juu ravintola hommia teen,tarkemmin sanottuna kokkina.. on kuule ollu yökkäyksissä pitelemistä varsinkin amusin kun ruokaa väsänny... :x savukala ja silli on sellaista minkä hajua en voi sietää... kuumaa on meilläkin, mut ei auta ko kärsiä.. mä tein ni fiksun ratkaisun et en pidä kesälomia ollenkaa nyt, mulla siis noin 6-8viikkoa pitämättä niitä, ni pidän ne sillo ennen mamma lomaa, eli jään kesälomalta suoraa mammalomalle sit, koska mulla ei tule selkä kestää seisomista mahan kanssa sitten enää marras-joukukuussa, koska nytkin on selkävaivoja jo ollu,ilman et painoa/mahaa ollu... :|

täällä on päivä huidellu mukavasti myöhäisestä heräämisestä huolimatta... miehen isälle kerrottii raskaudesta tänää ja nyt siis tietää kaikki muut paitsi minun äiti jonka kans en oikein yhteyksiä ole pitänyt.. tai minä soitellu hälle välillä, mut jos hänellä ei mielenkiintoa ole mulle soittaa ni olkoo.. kai hän sit joskus saa tietää... :/ toisalta ikävää kun tälläisiä asioita haluis mielellää äidin kans jakaa,mut minulla on mummo kuin äiti... mut eipä tuolta mummulta paljon synnytys/odotus vinkkejä sillai saa ku tieto on sen 40 vuotta vanhaa :LOL:

mut nyt on pakko lähtee unille, meinasin nukkua pystyy tuossa 8aikaa jo... :/ et öitä vaan kaikille tasasesti...

peikko ja veikko 12+6
 
Heissan! Uutena ilmoittelen itseni listoille. Näyttää olevan aika määrä meitä tammikuisia jo! Laskettu olisi 17.1. ja Naistenklinikalle menossa synnyttämään. Ensimmäistä ultraa jännätään joka olisi ensi viikolla, aina se jänskättää vaikka on jo kaksi mukulaa pyöräyttänyt. Hyviä jatkoja kaikille!
 
Huomenia,

Huhu- onpa ollut vauhtiviikko. Nyt tuntuukin ihanalta herätä päivään, jolloin ei ole mitään muuta ohjelmassa kuin että isäni tulee tänne meitä moikkaamaan! Onnistui saaman sopivasti työmatkan tänne kauas, niin samalla saa nähdä miten täällä eletään ja hikoillaan ;) Sitä osaa kyllä arvostaa suunnattomasti kun hyvät ystävät ja perheenjäsenet vaivautuvat tänne saakka...

Anyways, tuli muuten mieleen vinkkinä muillekin! Itse en voinnut oikein sietää niitä oikeita mamma-aluspöksyjä! Tosi ahdistavia kun tulivat niiiiiin korkealle ja myös kiristi sitten kun vatsa kasvaa. Etsin esikoista odottaessa kissojen ja koirien kanssa jotain muuta ja löysinkin Sloggin Hipster -malliset pöksyt, jossa ei resoreja! Ne ovat todella loistavat!! Eli jos joku jo miettii näitä, niin kannattaa ostaa yhdet ja testata! Parasta on, että niitähän voi sitten hyvin käyttää raskauden jälkeenkin. Ja sitten jos/kun vatsaa alkaa kasvamaan oikein urakalla niin hankki sen tukivyön, se helpottaa hyvin oloa. Itse käytin sitä aina silloin tällöin, etenkin jos tuli lähtyä liikkelle - kävelylle etc.

Me ollaan kanssa niitä joille nähtävästi tehty lobotomia, koska rakennustouhut alkavat syksyllä ja tällä viikolla sitten varmistui että talopaketti saapuu 2. viikolla tammikuussa, eli saa nähdä ehtiikö se vauva vai talo ensin, la kun on 13.1! :LOL: Mutta eiköhän sitä sisulla ja erittäin erikoispitkällä pinnalla pärjää. Onneksi toivon mukaan voidaan sitten muuttaa toukokuussa, joten ei tarvitse vauvelin kanssa asua muualla kuin nelisen kuukautta. Se kuitenkin onneksi päätettiin, ettei itse siellä häiritä ammattilaisia, vaan annetaan niiden tehdä homma, vaikka suolanen hinta niin säästää varmaan hermoja ja avioliittoakin :LOL:

Jepulishepulis - nyt aletaan Amos-pojan kanssa laittamaan aamupalaa pöytään.

Toivottavasti aurinko hellii teitäkin siellä! ...ainakin eilen taisi olla hieno ilma... voi tulee ihan ikävä herneitä ja mansikoita, järvimaisemasta puhumattakaan... Noh, elokuuhun kun jaksetaan pinnistää niin päästään lomailemaan. :flower:
 
rattaista, meillä on emmaljungan duo edget (tms) eli niissä on vauvan koppa ja sitte se isommalle oleva ratasistuin erikseen, vaihdetaan sit tarpeen mukaan.

nää on ollu ihan ehdottomat! kun rattaiden laatuun panostaa niin menee kaikilla lapsilla sitte samat. meille siis kolmas tulossa.

matkarattaina on gragot ja ne on kans tosi hyvät!niihin saa kiinni gragon turvakaukalon, autobabyn. pystyy kauppaanki mennessä vain nostamaan kaukalon rattaisiin eikä lapsi sit herää turhaan.
 
Kiva, kun tulee uusia!

Meimingille paljon tsemppiä. Odottavan aika on tosi pitkä varmasti, kun varmuutta ei vielä ole mistään...

Mä kävin äsken ultrassa. Yksi pieni otus sieltä masusta löytyi! Oli se taas niin ihmeellistä nähdä pienten jalkojen ja käsien viuhtovan siellä oman mahan sisällä... LA on 13.1.

Mä olen ottanut käyttöön jo mamma-alushousut. Ne on tässä vaiheessa musta ihanat. Tosin loppuraskaudessa saattavat olla jo pienetkin...Sellaset löysät, jotka jää mahan alle, käy myös. Mutta mikään ei tosiaan saa puristaa.

Kestovaippoja en ole ennen käyttänyt, mutta pitää ainakin sitä äitiyspakkauksessa olevaa kokeilla... Ajatettelin siis ottaa sen pakkauksen nyt tälle kolmoselle, ekalla oli kans, mutta toiselle en ottanut. En mä sitä nytkään tarvisi, mutta.... =)

pikkuGreippi: Ostitko sä sen kopankin niihin Brio Happyihin, vai ne rattaat vaan? Mä olen ihaillut niitä vaunuja kans, on musta tosi söpöt. Ja just ne oranssit. Tosin esim ruskeatkin tosiaan näytti hyviltä. Mä ehdin myydä meidän vanhat vaunut. Ne oli Brion Duot, eli siis makuuvaunut ja sitten rattaat erikseen. Mutta kiva nyt saada katsoa uusia taas. Tosin en tiedä raaskinko ostaa uusia, mutta pitää ahkerasti katsella esim huutonettiä... Siellä on myyty tosi uusiakin vaunuja jo, esim 5kk käytössä olleita yms. Onneksi muuten ei olla kaikkea hävitetty. Sänky pitää kans hommata, mut esim kaukalo on vielä.

Kummasti alkaa nyt ultran jälkeen ajatella näitä asioita, vaikka niin paljon voi tietysti mennä vikaan milloin vaan, mutta täytyyhän sitä uskaltaa luottaa!

:heart:
 
Ensinnäkin Meimingille voimia! Huolesi on varmasti tällä hetkellä suunnaton, mutta toivomme kaikki, että aiheeton.

Minä sain tänään kutsun tohon np-ultraan, joka on kätilöopistolla 19.7. Melkein kaks viikkoo pitäis malttaa siis odottaa... kääks!

Lähemmille sukulaisille kerrottiin raskaudesta tänään... tai oikeastaan laitettiin eilen postikortit, missä asia kerrottiin. Niinpä sai sitten posti päättää, kuka viesti ekaksi sai. Sisareni (2kpl) ehtivät jo soittaa ja uutisesta onnitella. Vaikka ei vielä "varmoilla vesillä" ollakkaan eikä ultrassakaan vielä käyty, halusin raskaudesta suvulle jo kertoa, että saavat sitten tietää ennen kuin muut ystävät ja tuttavat. Mulla on viikon päästä kaverin polttarit ja pelkäänpä siellä paljastuvani, kun en alkoholiin koske. Minä kun olen vielä niin armottoman huono valehtelemaan, etten varmasti osaa mitään uskottavaa tarinaakaan kehitellä. Ja mukavaa minusta on muutenkin uutista päästä kertomaan. Olen jo meinannut pakahtua, kun on pitänyt asia vaan sisällä pitää.

Jaha. Esikko ilmoittelee heräämisestään. Täytypi rientää.
 
oltiimpa tiputtu alas tuonne 2sivulle...

noh nyt sellaiset pika törinät vaan, täällä närästänyt tänäääään niiiiin mahottomasti et ei meinaa elämästä tulla mitää... :x kai se olis itselle lähettävä evästä taas väkertää kun nälkäkin iski tuossa äsken ulkoillessa koiran kans.. täällä on taas ni maan mainio tuo keli ettei tosikaa... vettä tulee,harmaata on ja siksi siis väsyttää... |O kamalata... sit tuossa nopeaa laskutoimitusta tehdessä laskeskelin et jos koiralla juoksut tulee suht säännöllisesti ni sillä on sit juoksu kun mulla on laskettu aika.. en tiiä mihin sen hoitoon saa sit, koska luulen tosella vahvasti et minen sitä jaksa kun se näköjää menee ihan kuralle juoksunaikana,ni sit käytä koiraa vielä yöllä pihalla ko se vinkuu ja vauvakin varmasti herättää jne.. :/ ompas ihanan negatiiviset aatteet mulla taas, mut pakko kait se miettiä on mihin sen saa vähäks aikaa kun en minä sitä mitenkää pääse ulkoiluttaa kun nyytti tulee, koska jos pakkaset on ei voi vauvaa ottaa ulos edes sit...

mut nyt lähen söömää luulen et tä kiukku siitä laantuu ku saa vähän murkinaa...

peikko ja veikko 13+0 eli 14rv :heart:
 
meiming Voimia ja jaksamia. Varmasti kauheaa odottaminen lisätestejä, mutta pietää peukkuja että oli väärä hälytys. Paljon tuolla sikiöseulassa kiinni jääneitä-ketjussa on myös noita hyviäkin uutisia :) Toivotaan teillekin sitä!
Tänään sitten saapui se geelikin. Ja onhan se nyt paljon parempi kuin se nivea-rasva :LOL: vaikka kuului silläkin aika hyvin. Pojat ois innoissaa koko ajan kuuntelemassa vauvaa :heart: Syke on keskimääriin 150 molemmin puolin. Oishan tuo kiva nähdä jo masukuvia täälläkin. Mä laitan heti jahka saan otettua digikameralla :) Pitäs vain kaivaa se tuolta kaapista ja laittaa patterit latinkii.
Kauhia ku ois paljon hommaa ja väsy painaa päälle. Tänään saa unohtaa päikkäritkin kokonaan enne töihin lähtöä, pitää siivota, tehä kakku, suihkussakin piipahtaa yms. Voi olla että töissä ollaan sitten ihan puhki jo alkuunsa. Mullakin väliin tuntuu raskailta päivät ku aamulla herään poikien kanssa ja touhutaan sekä kotihommia siihe lisäki ja illaksi sitten töihin. Mutta onneksi saa aika omalla painolla mennä töissä, kunhan vain kaikki tulee tehtyä ennen kotiinlähtöä. Jonnin verran on vain painavien laatikoiden yms nostelua, mutta kyllä nyt ainaki vielä jaksaa. Saas nähdä sitten kesäloman jälkeen ku silloin porskutetaan jo rv24 :) Pitää vain toivoa että jaksaa mahdollisimmat pitkälle hyvässä kunnossa.
Mäki suosin noita matalantioisia mammapikkareita, kuopusta odottaessa ostinkin niitä lindexiltä. Ne oli ihan mammamallistoa. Nyt oo vain ostanut hipsterssejä. Sitten tässä myöhemmin on aikomus käydä ostaa tukivyö. Täällä on semmoinen kiva liike täällä oulussa kuin taikapilvi (jolla on myös postimyynti www.taikapilvi.com Siellon kaikkee kantoliinoja, kestovaippoja ja äitiysvaatteita.
Mutta ei kai se auta ku lähtee touhuileen. Muille hyvää alkanutta viikonloppua :)
Nii ja uusille tervetulot!

Saaru ja pömppis 15+0
 
nopeesti tänne kuulumiset,eli hyvin menee ja pahoinvoinnit siis ovat palanneet takaisin.OKsentelen edelleen joka aamu :/ ihanaa!

huomenne mennään naimisiis ja 13pv lähdemme kahdeksi viikoksi Italiaan häämatkalle joten tuleepi hieman taukoa tänne ja ircciin kirjoittelussa....maha on kovasti taas kasvanut =) seuraava neuvola 12pv.

Terv.Melkein rouva rv 12+5
 
suruuutiset saatii neuvolassa tänään.. ekaan ultraan siis mentii (rv.11+3) ja sikiö oli kesketynyt n. v.9, sykettä ei löytynyt. tuska ja pettymys on valtava.. sairaalalla oltiin tänään jo lääkiktyksellä ja maanantaina alan "synnyttämään" pikkuistani :'( kun olis sitten itsestään tullut ulos keskeydyttyä niin ei ehkä olis näinkään kamalaa ollut. tai varmasti olisi mutta kuitenkin...

minut siis voi listoilta poistaa, jaksamisia ja aurinkoisia päiviä kaikille!

-marleena83-
 
Voi mä olen tosi pahoillani marleena83 teidän uutisista. Kyyneleet tuli silmiin, kun luin teidän kuulumiset. Itsellä on liian hyvin muistissa samanlainen kokemus joulukuulta. Laitoin sulle irkin kautta viestiä kanssa. Mä en voi muuta toivottaa, kuin voimia suremiseen. Onhan teidän vauvanne nyt enkeli, niin kuin omani. Kukaan, ken ei ole tuota läpikäynyt, ei voi ymmärtää, kuin musertava kokemus se on. Puhukaa, itkeää, surkaa, raivotkaa, puhukaa ja puhukaa.
 
Moikka! Vieläkö muistatte minua...
marleena83 :hug:
meiming, täällä on peukut pystyssä!
miyaki,tervetuloa
...ja sitten omaa napaa! Tänään oltiin np-ultrassa ja siellä kaikki ok. Pulla vastasi kokoa 12+3 mutta menkkojen mukaan tasan 12 joten eiköhän näillä eväillä jatketa. Kohdussa näkyi "rakkula" joka voi olla jotain hematooma juttuja kun mulla sitä vuotoa oli ekat 11viikkoa mutta nyt ei ole ollut viikkoon!!! Kätilö sanoi että se voi vielä vuotaa ja sitä kannattaa seuraavassa ultrassa tsekata. Epäili myös että siellä olisi aluksi ollut kaksi mutta enpä oikein usko kun lokakuussa just meni kaksoisraskaus kesken...
Onko kellään ollut suht oireetonta alkuraskautta? Mulla ei ole ollut juuri mitään muuta kuin väsymys ja pienen pieni ellotus iltaisin(olisiko tyttö tulossa).
hyvää oloa kaikille!
josefiina ja pulla tasan 12
 
Pahoittelut kaikille km:n saaneille :hug:

..Olen joka päivä käynyt viestit lukemassa, mutta en ole jaksanut kirjoitella. Eilen kävin np-ultrassa, jossa varmistui toisen menneen kesken, mutta onneksi toinen voi hyvin. Oli aika vilkas tuo meidän "pikkuveli", lääkärilläkin kesti tuo mittaaminen aikansa. Laskettua aikaa pikkasen siirrettiin eteenpäin tuonne 17.1.

Kestovaippailusta en ole oikein innostunut, tosin en ole koskaan kokeillut. Tuntuu jotenkin työläältä tuo peseminen ja likasten vaippojen säilyttäminen ettei koko kämppä haise.

Mulla on tallessa lähes kaikki esikoisen vanhat tavarat, niin ei kovin paljoo hankintoja tarvi tehdä. Turvakaukalo taitaa olla ainoa pakollinen ostos. Tosin olen harkinnut vanhojen rattaiden myyntiä ja uusien ostoa, koska rattaita käytän paljon. Toisaaltaa sekin tuntuu turhalta rahanmenolta, kun ovat vielä hyväkuntoiset. Kunpa osais päättää!!

pocahontas ja pikkuveli 12 + jotain
 
Pahoittelut Marleena83 :hug: Oon tosi pahoillani että vielä teillekin kävi noin. Toivottavasti ei enää ketään meistä tipu täältä tammimasuista.

Kestovaipoista on ollut puhetta ja toisaalta haluttaisi niitä ainakin kokeilla, mutta jotenkin se tuntuu vaan niin työläältä. Likaisten kerääminen ensin johonkin ja sitten pesu ja kuivaus jne. Mutta rahaahan siinä kyllä säästyisi eikä sitä ole liikaa. Jos kokeilun jälkeen ei tunnu ihan vieraalta niin voisin kuvitella että osaksi käytettäisiin kestoja ja osaksi kertakäyttösiä. Mutta sen näkee sitten kun kokeilee.

Harmaa päivä ollut, niin olen siivoillut kaappeja ja tyhjentänyt kaikki vanhat mapit turhista ja vanhoista papereista. Aikamoinen homma oli siinäkin. Kummasti kaikkia papereita vaan kertyy ja niitä löytyy monen vuoden takaa.

Josefiina Mulla ollut kanssa todella oireeton alkuraskaus. Joskus 7-9 viikoilla oli pientä ellotusta ja väsymystä ollut sillon tällöin, mutta muuten ei juuri mitään. Enpä kyllä valita kun kaikki on kuitenkin mennyt hyvin tähän asti.

Voikaahan hyvin!
Pippuri ja ossi 13+2
 

Yhteistyössä