itse olen myös tuolla yhteisössä tammimasut 2008 ja lisäksi myös tuleva äiti 2008 yhteisössä.. minusta on paljon realistisempi paikka kun näkee ihmisen kenen kanssa kirjoitat ja kun siellä ihmiset omasta perheestä ja elämästä myös laittaa kuvia ni minusta on ihana tietää kenen kanssa jutustelen.. ja kun siellä voi ihan sit reaaliajassa jutella jos sattuu vaan olemaan samaan aikaan koneella..
itse olen tykännyt ja monen tämänkin palstan keskustelijan kanssa siellä ollaa kuulumisia vaihettu ja käyty toistemme vauvan ultra kuvia/masu kuvia kattelemassa.... et sinne vaan kaikki... tietysti jos ei halua omaa henkilöllisyyttään ilmi niin sitten tuo ei ole oikee paikka....
(.) täällä edelleen vähän masua nippailee ja nyt epäilen jopa et olis niitä venymiskipuja ihan.. verta ei tule enää..
mullaoli ihan ihmeellinen tänä aamuna kun en tosiaan ole pystyny tupakasta luopuu kokonaa :ashamed: ni menin sit et vedänpä aamusauhut,sain parit sauhut otettua ni tuli ihan pirun paha olo ja sit ni ku omatunto rupes kolkuttaa... itku sit tuli, et mun tuli ni paha olo tuon tupakin takia, vaikka olen päättänyt etten itseäni syyllistä jos nyt 1-2tupakkaa poltan...
mä olen tehny ni et ennen meni se askillinen päivässä ni vähentäny ja nyt ollaa tosiaan ihan muutamassa tupakissa päivässä ja nekin poltan sillai et muutamat savut tai korkeintaa puolet...
musta tuntuu et masu kasvaa silmissä...
mullaon tulli ilmeisesti kohtu näkyvii, kun on sellainen selvä möykky tuolla...
mut nyt on lähettävä valmistautuu, ollaa lähössä kaverin kans koiralle hakee ruokia ja käymää paril kirpparilla.. ties jos sieltä löytys jotain kivaa...
sit hei vielä... :attn: :attn: onko kukaa käyny kattelee osto mielessä tuolta tervekaupasta vaunupakettia?? :attn: :attn: eli www.tervekauppa.fi sieltä on sellainen paketti tarjous et vaunut ja 12muuta tavaraa tulee mukaa... siinä oli nuo perusvaunu tarvikkeet, sit oli sitteriä,syöttötuolia,matkasänkyä jne... me ajateltii ostaa sieltä vaunut,tarkemmin tuo isoin paketti,olikohan hintaayhteensä 466e... ku meilä on päätetty hankkia tavarat hyvissä ajoin kun nyt parille kaverille käyny niin et vauva tullukin etu ajassa ja mitää ei ollu hankittuna..
mut tälläsia törinöitä tänää.... hauskaa päivää kaikille... :wave:
peiko ja veikko 12+4 :heart: