Hemoglobiinista on ollut paljon jutustelua. Itsellä viimeeksi mitattu Hb reilu kk sitten ja silloin oli vielä 143. Sen jälkeen sitä ei edes mitattu elokuun loppupäässä. Eli en tiedä vaikka olisi laskenut kuinka alas! Torstaina tosin neuvola ja lääkäri, kai se siellä sitten selviää. Toivon hartaasti, etten saisi rautakuuria. Joskus lääkäri aikoinaan määrännyt rautakuurin ja mun elimistö ei tykännyt lainkaan.. aloin vuotaa verta, siis lähinnä tuolta alhaalta, eli oli kuin menkat koko ajan

Huonot fiilikset raudan syönnistä, joten pitäkää peukkuja ettei oo laskenu liian alas.
Miehen kanssa meillä samanlainen maku, yleensä sisustusasioissa samat asiat miellyttää ja ajatukset osuu yksiin. Tietty tollaiset verho jutut ym sisustusmatskut pöytiin, vuoteeseen jne mä hoidan ja aina on tykänny. Isommat asiat kuten just noi remppajutut ollaan yhdessä päätetty ja aivan samanlaisella maulla. Uskallan myös antaa miehen päättää itsekseen, sillä lopputulos on taatusti hyvä!
Ainut, missä meillä ehkä hivenen eri maku, on korut... mutta mä olenkin tavallaan sellainen pikkutarkka että kaula-, korva- ja käsikorut tulis olla samaa sarjaa/sopivat keskenään. Tosin on yllätyslahjat osuneet aivan nappiin. Näyteikkunaostoksilla mä aina kerronkin omista mieltymyksistä, niin luulis jotain jäävän muistiin...
Alushousuongelmaan voisin antaa vinkin, joka helpotti ainakin mua. Mä en myöskään tykkää niistä isoita ""mammakalsareista"" jotka saa vetää kainaloon asti vaan under belly on lähinnä mun juttu. Mammavaate osastolta ei vaan sellaisia löytynyt, joten etsin muualta.
Seppälästä löysin sellaisia low hips alushousuja, (tosin aika iloisen värisiä ja kuviakin niissä oli..) jotka jäävät masun alle ja olivat tosi edullisia ja omasta mielestä hyviä. Hinta oli 3,90/4,90 kpl. Ostin kokoa suurempia kuin normaalisti - varmistin sen tosin sovittamalla. Joten pikkupöksyjä on nyt, kun vanhat tuntuivat ikäviltä, painoivat masua.
Mutta eiköhän siinä jo kaikki luritukset olleetkin...
Pitää vielä mainita, että tänään ollut jotenkin tosi ahdistava olo masussa koko ajan. Ei ole ilmavaivoja, mutta vatsa tuntuu olevan turvoksissa ja on oikeasti kosketusarka. Vaavikaan ei ole liikkunut niin paljon kuin normaalisti (vai kuvittelenko vain?!). Vaikea kävellä ja istuminenkin on pahan tuntuista. Onko muilla ollut samantyylistä? Vähän pistävää kipua sivuilla. Ilkeän tuntuista