Vauvahaaveet =) 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palleroinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiinnittymisvuotoa on tutkimusten mukaan joka kolmannella raskaaksi tulevalla naisella. Vuoto tulee yleensä noin viikkoa ennen seuraavia menkkoja eli muutama päivä, 5-10vrk, ovulaation jälkeen. Vuoto on niukkaa ja vaihtelee ruskeasta limatuhrusta niukkaan veriseen vuotoon. Suomenkielisiltä nettisivuilta löytyi melko nihkeästi tietoa kiinnittymisvuodosta, mutta englannin kielellä (implantation bleeding)löytyykin sitten valtavasti tietoa.

C81, mä just eilen luin jotain vanhoja keskusteluja tosta tuhruvuodosta, kun mullakin oli eilen kolmatta päivää pelkkää tuhrua, vaikka yleensä sitä on vain yksi päivä ennen menkkoja. No, siinä sitten jo ajattelin kaikenlaista, että "jos sittenkin" jne, mutta tänä aamuna sit heräsin tuttuihin menkkakipuihin ja tänään on ollut jo ihan "normi" vuotoa... :( Mutta siis siinä keskustelussa, jota luin, oli jollakin alkanut kaksi raskautta sillai, että oli ollut useamman päivän tota tuhruvuotoa. Eli ei sitä koskaan tiedä!!! :)

Blaaaahhh... Kyllä mua nyt jotenkin niiin masentaa.. Niin kovasti tahtois jo sen oman käärön.. Millonkahan sitä tulisi näistä haaveista totta.. Olisi se niiiiiin ihanaa saada oma lapsi. Mitenkäs tässä edes mitään voi yrittääkään, kun kierrot on päin persettä ilmeisestikin. :( Mutta mukavat viikonloput kaikille Elleille!

Ei enää mitään tuhrua, en viitsi edes testata. Näin kyllä unta vahvasta plussasta.. masentaa enemmän..

Mutta kohti iloisempaa viikonloppua!
Älä palleroinen masennu! Kyllä me ne nyytit saadaan vielä, hyvää kannattaa odottaa aina <3

Täällä taas sellasta hemmetin tuhruttelua vaan :( Hanat auki kunnolla jos kerta meinaa! Ärsyttää niin tämmönen. Ai niin, en teille ole kertonutkaan vielä, että sillon viimeksi, kun tein testin, joka oli sillon nega.. Mut se olikin muuttunut roskishaamuksi! Mutta en tosiaan usko sen merkkaavan mitään, kun nyt tuhruttaa. Eihän niihin roskiksista kaivamiin pidä luottaa.

Tulin kurkkaamaan, vieläkö tämä ketju on hengissä ja ajattelin nyt muutaman rivin pitkästä aikaa kirjoitellakin. Ihmeekseni joku mut täällä vielä muistaakin, vaikken ole tosi pitkään aikaan täällä vieraillut. Maria on siis viimein plussannut. Sydämestäni toivotan onnea sinulle ja muillekin plussanneille tietty =o) Ja paljon tsemppiä, uskoa ja toivoa kaikille plussaa toivoville.

Mulla ei valitettavasti edelleenkään ole niitä plussauutisia kertoa, mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka elämä jonain päivänä yllättäisikin. Ehkäisyä ei käytetä edelleenkään, niin periaatteessa kaikki on mahdollista. Ei vaan enää jaksa juurikaan ajatella asiaa. Nyt keskitytään vaan noihin karvaisiin lapsiin (kissoihin) ja muihin harrastuksiin. Remonttiakin ollaan vähän tehty ja lisää pitäisi tehdä tässä keväämmällä.

Elämä menee eteenpäin, vaikkei aina ihan sillä tavalla, kuin itse toivoisi.

Jepjep. Täällä hanat auki. Ja koskee masuun, auts :( Pitkästä pitkästä aikaa menkkakipuja. Ei ole koskaan niitä juuri ollutkaan, mutt nyt kyllä koskee. No, nyt sitten uutta yritystä vaan putkeen. Ei kait se muu auta. Toivottavasti joskus tuottaisi tulosta. Niin ja sillon kun tähän ketjuun liityin aloiteltiin tjottailemalla, mutta kyllä tämä tässä ajan myötä on muuttunut ihan oikeaksi yrittämiseksi. Katotaan jos nyt tässä kierrossa jaksaisi ihan useastikin pöllyytellä lakanoita. Niin ainakin alustavasti miehen kanssa puhuttiin. Tietty hukkaanhan nekin pöllyttelyt menee, jos sitä ovista ei ole...

C81: luulen, että toi mun roskishaamu oli ihan vaan huuhaata. En usko, että olen ollut nyt raskaana.

Mä tulin sit mökiltä ihmisten ilmoille.. Pitänee sanoo etten ole yhtään virkeä ja hyvällä tuulella kun oletin olevani... PAH! En sitten alkuunkaan.. ;o(

Tässä kierrossa ei varmaan ole meillä yritystä olleskaan, evvk fiilikset sen suhteen että taas kolmen viikon päästä petytään. Työasiat on mullinmallinheikunkeikun, kaks eri lähetettä on tulossa erikoissairaanhoitoon tutkimuksiin, leikkausaika on 2 kk päästä (ei huolta, viimeinen viisaudenhammas vain leikataan...)... Painokaan ei oo tippunu yhtään sitten joulukuun alun, vaikka oletin et tähän aikaan piti olla jo lähemmäs 10 kiloa veks, eräs läheinen huonossa kunnossa, koskaan ei tiedä mikä päivä tulee kuolinviesti... Mä en tajua millä konstilla mä selviän tästä keväästä?

Teillä taisi useammallakin olla nyt yhtä aikaa tuhruvuodot? Lukaisin pikaisesti... On se kumma, että luontokin vielä kiusaa vaikka on tässä ihan tarpeeks muutenkin pinna kireellä ja miettimistä..... Ilkeää ettenkö sanois! Mullakin oli ne ovikset jälkeiset nipistelyt ja turvotukset.... ja sitten menkat alko päivän etuajassa.... PRKL! Mä taidan suosiolla kohta suosiolla jättää vauvahaaveet... en minä tiedä.. on vähän luovutusfiilikset nyt olleet siitä asti kun menkat alko.... Uhosin kyllä että nostan hännän pystyyn vaan kun ei nouse....

Pöllyttäkää te lakanoita ja näyttäkää menkkätädille närhen munat munkin puolesta.. pitäisköhän mun ottaa aikalisä nyt vai mitä sitä tekis.....

Aajalle virtuaalirutistus :) Meinasitkos aloittaa sen uuden ketjun kuitenkin, jos se toisi plussaonnea? *muistelee, että varasit vuoron* Mulle tämän ketjun aloittaminen ei sitä näköjään tuonut. Pah!

Mä aloin veivaamaan laskiaispullia :) Taikina kohoamassa! Nam :b