Dora 28.12.2005 TYKS (26/26 esikoinen)
Eme 23.3.2006 KOS (25/30 esikoinen)
Athene 14.4.2006 KYS (28/29, esikoinen)
Tinnu 11.5.2006 OYS (25/27 esikoinen)
Kevätkukkanen (ex-f) 17.5. Lohjan sairaala tod.näk
Ava 1.6.2006 (26/27 esikoinen)
Nipsu 8.6.2006 (25/29, esikoinen)
Katri 13.6. 2006 (28/27 esikoinen)
Valo 12.6.2006(27/28 esikoinen)
ellinoora 29.6.2006 (28/28 esikoinen)
tässäpä päivitettyä listaa... voi että, on tämä mukavaa tässä vaiheessa, kun ei ole mitään mainittavia oireita, mutta saa nauttia tunteesta täysillä! pikkuisen on yrittänyt tulla pahaa oloa välillä, mutta ei mitään erityistä. neuvolaan mennään marraskuun puolivälissä.
oli ihan uskomatonta, kun testi näytti plussaa, kun olin nimenomaan varma tässä kierrossa, ettei todellakaan ole tärpännyt. ""oireita"" oli aikaisemmin vaikka muille jakaa, ilman mitään syytä, ja nyt siten kun oli aihetta jännätä niin odottelin vaan menkkojen alkua.
miten teillä on mennyt odotusaika? tosi mukavaa taas jutella ""tuttujen"" ihmisten kanssa...
vastaan joutessani myös tuohon galluppiin:
1) Millaisia toiveita sinulla on synnytyksen suhteen? Pelottaako synnytys?
ei muuta kuin että mies on kympillä mukana, eikä ala hermoilemaan enemmän kuin minä. tarvitsen kaiken tuen mitä voi saada! synnytys ei oikeastaan pelota, enkä ole mitään ehtinyt vielä miettimään, katsotaan sitten ekan neuvolan jälkeen.
2) Ikävin raskausoireesi?
ei ole mitään vielä, kun ollaan niin alussa...
3) Onko nimiä jo mietitty? Mitä mieltä olet nykytrendistä antaa lapsille tosi erikoisia nimiä?
nimiä olen miettinyt jo vuosikausia.. erikoiset nimet ovat ihan hauskoja, mutat kyllä niiden pitäisi jotenkin istua kotimaiseen suuhun. tykkään itse aika tavallisista ja käytännöllisistä nimistä, tosin ei ole kiva olla jos vaikka samalla luokalla on kuusi saman nimistä.