Yritys alkaa alkuvuodesta 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitokset kk:lle pahoitteluista/onnitteluista, kyllä ne taisi kuitenkin tällä kertaa olla ne onnittelut, kun oli eka kierto ilman pilsuja, ja toivoin että kierto pysyy suht samana, mitä se on about 5-6 vuotta sittenkin ollut, eli sen 28-30 päivää.

Enkä todellakaan tosissani uskonut, että raskaus edes mahdollinen olisi ollut, kyllä se niin aikaisin se ilman kumia sekstailu -kerta oli.

Eikös sitä sanota, että ovulaatiosta about 12-18 päivän päästä (yleisimmin 14 pvä) kuukautisten pitäisi alkaa. Ei kai tuo ovis kp 11 niin hirmu aikaista ole, se on kait aika yksilöllistä kuitenkin.

Hyvää perjantaita kaikille! Onkin sitten pitkästä aikaa vapaa viikonloppu!

Kyllähän se ovis voi vaihdella.. Oon lukenut, että toisilla saattaa olla joskus paljonkin aikaisemmin ja siten myös menkat aikaistuu ja kierto lyhyempi. Ite tykkäisin kans jos kierto olisi pikkusen lyhyempi. Yleensä menee sinne yli kolmeenkymmeneen päivään. Joskus on ollut pois jopa 3 kk. Eli on ollut vähän epäsäännölliset.Tietysti silloin, kun sitä lasta ei yritä, en kaipaa niitä kuukautisiakaan. Kyllä ne sen verran kivuliaat on olleet.

Kk oikein rentouttavaa viikonloppua teille, harjoitelkaa hyvin ;)

Heikku, Oliko toi idioottilääkärisi yksityinen vai terv.keskus? Mitä niille lääkäreille oikein opetetaan ihmisten kanssa toimimisesta? Ei näköjään mitään. Vihaks pistää tollaset kommentit!

Hyvää sunnuntaita!

Rentouttava lauantai on nyt ohi ja perhe on taas kasassa. Oli ihanaa lämmitellä savusaunaa 8 tuntia, valmistaa aivan taivaallinen (vaikka itse sanonkin) päivällinen, naukkailla vähän konjakkia ja drinksuja ja saunoa 3 tuntia! Loppuillasta harjoiteltiin kovasti seuraavaa kiertoa varten ;) ja arvatkaa mitä: minä olisin jo antautunut vaikka paljaaltaan rakastelemaan, mutta onneks tuolla ukkokullalla on sen verran järki päässä ettei ole ihan niin himon vietävänä kuin minä...Varmaan johtuu siitä ettei kortsu todellakaan lisää nautintoa ainakaan minulle :( Mies kestää pitempään kumin kanssa ja ei varmaan siksi vieroksu niin paljon kumin käyttöä...Luulen näin.

Toivon tosiaan että kierto olisi nyt lyhyempi kahdestakin syystä: ei sattuisi puolukkapäivät hääpäivälle ja yrityskierto lähtisi aikaisemmin käyntiin! Saa nähdä, saatoihan olla että tulkitsin oireet ihan väärin...

Kyllä tuo raha on hupaa tavaraa. Pari päivää sitten mies sai työkkäristä työttömyysrahan 450e ja maksoin 4 laskua ja tilille jäi kokonaiset 6 euroa! Sillä sitten ens torstaihin kun tulee lapsilisä 100e...Onneks ruokaa on jääkaappi täynnä ja pakastimessa vaikka miten paljon syömistä, mutta kyllä se vähän harmittaa kun aina on pee aa...Toisaalta nyt piti maksaa monen sadan edestä vakuutusmaksuja ja automaksuja, että onhan ne sitten maksettu... No kyl tämä tästä, kohta alkaa onneks miehellä taas hommat yrityksessä ja kk-tulot nousee.

Huomenta!

ja niin se uusi viikko vierähtää taas kerran käyntiin. Viikonloput menee kyllä niiiiiin nopeesti, ettei kerkiä kunnolla edes hengähtääkään, kun taas on maanantai-aamu kukonlaulun aikaan. No, ensi viikonloppua odotellessa taas :)

Mites muilla se viikonloppu? Kk:lla taisi olla mukavaa, hyvä niin. Onnittelut siitä!

Itsellä ei mitään ihmeellistä, ensimmäiset ""luomut"" on nyt sitten tältä osin lusittu, vielä kaksi kiertoa ja sitten...!!!!

Raha on joo kummallinen asia, vaikka sitä tuntuu olevan ,niin joka kuukausi sitä palkkapäivää kuitenkin odottaa kuin kuuta nousevaa. Mihin ihmeeseen se raha oikein menee? No meillä tietty nyt menee siihen matkaan, maksetaan sitä siis joka kk vähän pois, ei siis kerralla kaikkea. Ehkä kivempi maksaa näin pienissä erissä, ei tunnu sitten yhtenä kuukautena niin suurelta tuo summa :)

Mutta, hyvää alkavaa viikkoa ja nyt tällä tytöllä alkoi todellinen kuuriaika, paino noussut syksystä sen 1½ kiloa ja reissuun aikaa about 9 viikkoa...eli nyt viimeistään on otettava itseään niskasta kiinni ja saatava muutama kilo pois!

Töihin!

Maanantaita kaikille!

Kylläpä oli aika kylmä viikonloppu. Ei hirveästi tullut näytettyä nenänpäätä ulkona. Mites teidän viikonloppu meni? Etenkin Kk, teillä taisi olla rauhallinen viikonloppu ilman tenavaa?

Minä olen ollut vähän saamaton. Sain viikon terolut kuurin silloin lääkäriltä (kumma, että niin lyhyt). En ole sitä vielä aloittanut, koska tänä viikonloppuna mennään laskettelemaan ja kylpylään miehen kanssa. En halunnut, että menkat on juuri silloin. Menkkojen pitäisi tulla kuurin jälkeen parin päivän päästä eli aloitan syönnin nyt alkuviikosta. En ole myöskään mennyt verikokeeseen vielä. Sen prolaktiivin takia pitää olla vähintään 3 tuntia hereillä, että sen voi mitata verestä. Tämä tarkoittaa sitä, että minun pitää tulla aamulla töihin ja käydä kesken päivän verikokeessa. On ollut niin kylmä, etten ole kehdannut lähteä kävelemään terveyskeskukselle. Tällä viikolla pitää kyllä saada aikaiseksi...

Mielialoista en osaa oikein sanoa. Sen verran tiedän, että haluan lapsia joskus, mutta tuntuu kuitenkin, etten vielä. Ei olla miehen kanssa puhuttu mitään (saati sitten harjoiteltu) nyt pariin viikkoon. On niin kiire koko ajan. Ja telkkari on kiinnostavampi kuin vehtailu, kun aikaa olisi. Kyllä mies välillä vihjailee jotain. Kysyi eilen, että lähdetäänkö syksyllä jonnekin matkalle. Minä vastasin, että ei ja mies heti siihen, että niin, isolla mahalla saattaa kyllä olla aika tuskallista matkustaa. Minä korjasin, että ei ole varaa lähteä, varsinkaan jos minulla ei ole töitä enää ensi kuun jälkeen.

Töistä sen verran, että menen 31. päivä soveltuvuustesteihin ja pian sen jälkeen selviää jatkuuko työt. Ekassa ketjussa kerroin, että teen nyt työtä jota vihaan yli kaiken. Olen työnvälitysfirman kautta ollut tässä hommassa viime maaliskuusta lähtien ja nyt ovat vakinaistamassa tätä. Paikka tuli ulkoiseen hakuun ja kävin haastattelussa ja nyt sitten soveltuvuustesteihin. Haluan tähän hommaan, vaikkakin vihaan sitä, koska talo on hyvä ja minulla on myöhemmin hyviä ylenemisvaihtoehtoja. Olen kyllä hakenut muita hommia, mutta mitään en ole saanut. Kaikki työnantajat ovat olleet sitä mieltä, että lapsettomana ja tämän ikäisenä olen huono vaihtoehto, koska jään kuitenkin äitiyslomalle pian ja teen vaan isoa laskua firmalle. Uskon tämän olevan nyt esteenä tässä nykyisessä paikassani ja sen takia en usko sen jatkuvan. Muut hakijat eli kilpailijani ovat vanhempia naisia.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että haluan olla parempi palkkaisessa työssä ennen kuin jään äitiyslomalle, että pääsen paremmille tuille. Miehen palkka on pieni ja minun tällä hetkellä todella pieni, koska välitysfirma vie monta sataa euroa välistä. Työasiat edelleen pistää miettimään lapsen teon ajankohtaa.

Mukavaa päivää! Tulikin kiire lähtö tässä yllättäviin työhommiin...

Minä se täällä vain taas...työt kiinnostaa niinku -10 000!!!! Eli kiinnostus töitä kohtaan zero..mistäköhän johtuu??!!

Niin, sellaista asiaa vaan oli, että onko teille tullut jotain ihmeellistä omaan kroppaan sen jälkeen, kun pilsut lopetitte?
Ajattelin vaan, kun itselläni ei ole mitään ja viime kerrasta muistan, että iho ja hiukset meni aika rasvaisiksi, ainakin aluksi. Mutta vielä ei siis mitään, ja ekat menkatkin on jo ""lusittu"". Eli ensimmäinen kierto ilman pilsuja meni aika kivuttomasti, mitä nyt pari ekaa päivää viime viikolla menkkojen alkaessa vatsa oli NIIIIIIN kipeä. Ja mulla siis ei ole koskaan ollut minkäänlaisia kipuja menkkojen yhteydessä.

Jos ois normaali kierto niin tänään pitäisi alkaa menkat, mut tuskinpa alkaa. Ei ole mitään siihen viittaavaa oloa. Enää ei ole edes nännit kipeät. Tuskinpa oon paksuksikaan pamahtanut..;) Eli en taida sittenkään ihan huvikseen alkaa testaileen.

Tuohon Syysmarjan kysymykseen, niin minulla ei ainakaan vielä ole mitään erikoista ilmennyt pilsujen lopettamisesta. Ne seksihalutkin hiljenivät ekan viikon jälkeen. Mitenkähän nopeasti sitä hiusten ja ihon rasvoittumista voisi odotella? Nyt olen siis n. kk ollut ilman pillereitä.

Jäi tuo edellinen viesti vähän kesken, kun tuli porukkaa työhuoneeseen, niin piti laittaa äkkiä pois.

Eli mulla myös oli viime kierrossa aika ""kovat"" halut, mutta sekin kyllä laantui kierron loppua kohden. Ja rinnat oli mulla muuten myös kipeät sellaisen pari kolme päivää about 5 päivää ennen menkkojen alkua...ei ole sitäkään siis ennen ollut.

Noista rasvoittumisista, niin yleensähän se on hetimiten pilsujen lopettamisen jälkeen, ja sitten paranee ajan kuluessa. Itsellä oli siis viime kerralla (kun pidin taukoa pilsuissa) niin iho ja hiukset toooosi rasvaiset, mutta sen ekan kaksi kiertoa noin. Sen jälkeen ok. Ja nyt tuntuu, että esim. iho on tosi hyvässä kunnossa, mulla normaalisti aika rasvainen iho, ongelmaiho siis. Ja viime kerralla laihduin myös 3 kk:ssa sen 10:sen kiloa, mutta tietty siihen vaikutti paljon muutkin asiat. Nyt toivottavasti sama toistuu, ilman niitä muita muutoksia, mitä silloin viimeksi oli (ryyppäsein n. 3 kk putkeen, tuli ero just silloin yms).

Mutta hei, kohta on taas tämä kitumaanantai ohi, ja loppuviikkoa odotellessa! :)

Viivi, sullakin saattaa viedä aikaa ennen kuin menkat alkaa. Toivottavasti ei kuitenkaan mene niin pitkää aikaa kun mulla.. :) Teillähän oli vielä kortsut käytössä, olenko oikeassa? Jos olette olleet tunnollisia ehkäisyssä, tuskin olet raskaana.

Mulla hiusten ja naaman rasvoittuminen alkoi melko heti pilsujen lopettamisen jälkeen. Oisko ollut parin viikon jälkeen. Toivottavasti sä säästyt näiltä vaivoilta. Mulla tuli naamaan finnejä ekana, sitten levisi selkään ja nyt myös rinta kukkii. Jospas ne jossakin vaiheessa helpottaa...

Moikka tytöt!

Olen päättänyt että meillä kyllä ei tässä kuussa vielä yritetä. Meidän parisuhde ei ole vielä ( / tällä hetkellä ) kypsä vauvan tulla. Minä olen mankunut liikaa, ja jos mies nyt suostuisi, en koskaan elämässäni saisi selville että tekikö se sen vain siksi, että minä pitäisin vihdoinkin tyytyväisenä suuni kiinni, vai siksi, että itsekin halusi.

Yritän antaa miehelle breikin ja odottaa siihen asti että se itse haluaa ihan mielettömästi eikä voi enää hetkeäkään odottaa. Kunhan siihen vain ei mene liian pitkään...

Jos meillä alkaa mennä homma seksin puolelle niin laitan sille kortsun päälle ennen kun on menoa.

Viikko vielä niin sitten on tämän kuun osalta lottokierros päättynyt, ja voin jäädä toivomaan että mies alkaisi ""painostamaan"" mua vauvan hankintaan.

Mistähän sitä pitäisi puhua ettei vahingossakaan möläyttäisi mitään suloisista vauveleista tai sunnuntaiaamuna tyyliin että ajattele, sitten kun olen raskaana niin en voi hunajaakaan laittaa leivälle?

Ei huvittaisi aloittaa taas jotain uutta harrastusta että saisi muuta mietittävää, kun niitä on jo ennestään ihan tarpeeksi.

Menisin mielummin muskariin ja vauvauintiin...

No voihan harmi Tiffany, että teillä tulee viivästystä vauvantekoon...Liian kauan ei kuitenkaan kannata odotella miehen aloitetta, voihan olla että hän ajattelee sinusta samoin, että ""odottelempa että tuo muija taas ottaa vauvan puheeksi jotta tiedän haluaako hän sitä vai ei""... Mun mielestä kannattaa pitää vähän taukoa vauva-aiheisissa jutuissa ja lopulta sinun on nostettava kissa pöydälle ellei miehesi tee sitä ensin. Reilusti vaan istutte pöydän ääreen ja sanot että nyt ukko jutellaan tämä asia selväksi! Et tietenkään aloita keskustelua tyyliin ""haluuhaluuhaluun!"" vaan sanot vaan että et aio ikuisuutta odottaa sopivaa hetkeä, joten jokin ratkaisu on nyt tehtävä...Itse ainakin omas ukon kans tekisin näin ja sinä teet niinkun tunnet parhaaksi tehdä teidän suhteen kannalta.

Kyllä viikonloppu oli rentouttava, mutta koko ilta kuitenkin puhuttiin pojasta ja sunnuntaiaamuna oli jo kova ikävä! Haettiinkin poika mummolasta jo klo12!!!

Alan pikkuhiljaa opetella uuden sukunimen käyttöä...Alkaa jo pikkuhiljaa luonnistua esim. nimmarin kirjoittaminen. Mitäs tärkeimpiä kortteja sitä on uusittava nimen takia? Ajokortti, pankkikortti, kauppojen bonuskortit jne...Mites toi kela-kortti? Taitavat lähettää automaattisesti uuden vai mitenkä? Passia en uusi ennenkuin on ajankohtaista, ehkä 10v päästä!!!

Nyt on kyllä tehtävä tunnustus joka hävettää vähän itseänikin! Mutta muualla en sitä voi tehdä kuin täällä vauvahaaveilijoiden palstalla: Menin ja tilasin H&M:n kevätkuvastosta ÄITIYSHAMEEN ja -HOUSUT!! Voi että ku hävettää itseänikin, mutta en vaan malttanu odottaa! Sitäpaitsi lähin kauppa jossa meilläpäin myydään äitiysvaatteita on yli 200km päässä ja josko sitä hyvinkin jo kesällä tarvitsis niitä vaatteita? Eihän ne ruokaa ano kaapissa, mutta onhan tuo vähä naurettavaa tilata vaatteita ennenku on ees raskaana! Nyt meni kyllä maine :) Että näin kuumeinen naikkonen täällä!

*Poistuu häpeämään...*

Syysmarjan kutsusta ajattelin liittyä seuraanne!
Ollan miehen kanssa parikymppisiä ja esikoinen mielessä..
pari vuotta ollaan oltu naimisissa ja taloremppakin alkaa näyttää jo hyvältä, eli esikoiselle ois täällä tosiaankin tilausta! Ollaan mietitty että jos jaksettais kesän korvalle odotella ennen varsinaista yrittämistä, mutta joka kerta kun täti tulee kylään, molempia masentaa.. Katsotaan nyt kuin kauan jaksetaan odotella. Toisaalta vähän arvelluttaa, että miten sitä elämä vauvan kanssa muuttuu...

Tervetuloa joukkoon Minttu!

Ollaan kanssa molemmat, mies ja minä, parikymppisiä ja meillä kohta tilauksessa pikkukakkonen. Eka yrityskierto alkaa (toivottavasti!) n.10pv päästä! Talonrakennus haaveissa kesällä07, ellei taloudellinen tilanne muutu radikaalisti ennen sitä.

Kyllähän se esikoisen syntymä muuttaa elämänkulun ihan toisenlaiseksi, mutta ei se muutos ole välttämättä pahasta. Tilanteenne kuulostaa ainakin minusta aivan ihanalta ja ihanteelliselta vauvan tuloa ajatellen! Eikun vaan yritystä päälle ja plussia pukkaamaan!

Juu ihan ihanteellinen tilanne meillä tosiaan on. Miehellä on hyväpalkkainen vakituinen työ ja mullakin vakituinen työ. Pitkään ollaan toistemme kanssa oltu, vaikka nuoria ollaankin. Kumpikin on aika lailla kotihiiriä (siis biletysrintamalla), matkustelu kiinnostaa, mutta ainakin tuttavat on matkustellu vauvojen kanssa. En tiedä onko se suuri haaste, mutta se asenne mulla on että vauva ei kuitenkaan ole syy jäädä kotiin, vaan sen ehdoilla matkustellaan ja elellään perheenä.. Sitä vaan mietityttää kun monet kummastelee sitä että näin nuorena on jo vauva suunnitteilla. Minulle kun se on niin itsestään selvyys!

Sitä piti vielä kk:lle sanoa että mukavalta kuulostaa teidänkin talosuunnitelmat! Toivotaan että saisitte sen pikkukakkosenkin jo ennen uutta kotia...
Seuraillaan tilannetta..

Höpsistä! Antaa ihmettelijöiden ihmetellä. Moni meidän ikäinen kyllä tosiaan vielä elää semmosta biletysvaihetta elämässään, toiset vasta kokeilee siipiään, mutta te Minttu kuulostatte(mielestäni myös me)meidän ikäisiä roimasti kypsemmiltä. Ärsyttää yleistykset tyyliin alle 25v ei pitäisi vielä saada lapsia, kaikella kunnioituksella yli 25 vuotiaille, kun ollaan muka ""pentuja""...No ehkä iso osa 20v on vielä ihan pentuja, mutta on myös semmosia jotka on ""aikuisempia"" kuin esim. monet yli 30v.
No ei sen enempää ikäkysymyksestä, halusin vaan kommentoida yleisesti sitä ettei ikä ole mikään este saada/tehdä lapsia. Annetaan vaan kaikki lisääntymisikäiset naiset piutpaut kaikkien ikää koskeville kommenteille! Eikun vaan vauvaa maailmaan, sehän meidän kaikkien haaveena on!

Ihan oikeessa oot Kk! Iän ei pitäs olla este! Henkisen iän kylläkin. Meillä tosin kaikki asiat on menny pikkasen muita saman ikäisiä edellä, tarkoitan siis toi kihlaus, naimisiin meno, talon osto yms. Eikä sillonkaan oo kyllä katottu mitä muut saman ikäset on mieltä/tehny. Koskaan ei oo valintoja kaduttu, koska jokainen päätös on tehty tarkkaan miettien!
Tää vauva kuumeilu on kyllä ihan vienyt mukanaan eikä arjessa tahdo pysyä mukana, kun koko ajan löytää itsensä haaveilemasta.. Täälläkin sivustolla pitää tulla koko ajan kurkkaamaan, mitä muilla on mielessä!
Mahtavaa kun täältä löytää ihmisiä, jotka on samassa tilanteessa kun itse!
Saas nähdä pystytäänkö kesään odottelemaan kun kuume nousee ja työkään ei niin houkutteleva ole... =)

Hyvää viikon alkua kaikille! Ja tervetuloa Minttu haaveilemaan!

Kyllä mä oon sitä mieltä, että jos itse tuntee olevansa valmis äidiksi ja isäksi ja tajuaa sen vastuun minkä lapsi tuo tullessaan, niin voi alkaa yrittämään lasta. Kun miettii, että tosiaankin monet 15 vuotiaat ja nuoremmatkin ovat saaneet lapsia, ja kasvattaneet ne hyvin ja kunniallisiksi kansalaisiksi, niin kyllähän sinäkin siihen pystyt. Teillä vaukuttaa olevan lähtökohdat kunnossa, ja olette miettineet asiaa eri kanteilta. Tajuatte, että lapsi muuttaa parisuhdetta ja olette varautuneita siihen. En usko, että teillä tulisi sen kummempia ongelmia eteen ainakaan iän puolesta. Mutta kyllä asiasta kannattaa olla varma ennenkuin yritykseen alkaa. Tottakai niitä epävarmuuden hetkiäkin tulee, mutta se kuuluu asiaan.

Ja eiköhän se matkustelukin onnistu lasten kanssa! Itse ainakin olen vanhempieni kanssa matkustellut ihan pienestä asti ja kaikki ovat reissuista nauttineet. Kävimme mm. joka vuosi lapissa autolla vaikka minä ja veljeni olimme 2 ja 3 vuotiaat. Eli aika raskaassa iässä. Mutta erittäin hyvät muistot on jäänyt!

Meillä siis ensimmäinen yrityskierto menossa..Kp 16/31 menossa. Ovulaatiosta ei ole mitään tuntemuksia vaikka se kai näinä päivinä pitäisi olla jos sitä ylipäänsä on! Toivotaan että on.

Kyllä mäkin sen verran hurahtanut olen, että ostin esimerkiksi greippimehua ja raskautta suunnittelevalle tarkoitettuja vitamiinitabletteja! Greippimehua olen juonut kp1 asti.. No, onhan se ainakin terveellistä jos ei muuta..=)
Ja sen verran täytyy tunnustaa, että yhden valokuva-albumin olen ostanut valmiiksi..Sellaisen, jossa on vauvan kuva kannessa..!! Hullua!

Miks teidän pitäis odottaa kesään? Mulla on kans työ, jossa en viihdy yhtään. Vakituinen tosin, mutta ei ole mun juttu. En ole muutakaan työtä saanut, joten senkin puolesta nyt on hyvä sauma antaa lapsen tulla jos on tullakseen. Tästä työstä jään mielelläni äitiyslomalle!

Huomenta ja tiistaita!

Ja Mintulle vielä teretulemast joukkoon! Hyvä että löysit meidät :)

Olette puhuneet tärkeistä asioista, hyvä hyvä!

Ei lapsen saannille ole olemassa oikeaa ikää, lapsia halutaan kun siltä tuntuu. Eikä ajatella muiden mielipiteitä tai ajatuksia, vaan eletään omaa elämää, eiks jeh?
Itse olen siis sen yli 25-vuotias, mutten millään tavalla ajattele, että parikymppiset olisivat lapsellisia tms. Tottakai niitäkin joukkoon mahtuu, mutta kuten Kk sanoi, myös monet kolmekymppiset ovat hyvinkin lapsellisia, ainakin jotkut :)

Hui, Annalla (ja tietty miehellä) on nyt sitten tositoimet, jännittääkö??
Itseäni ainakin aina iltaisin varsinkin vähän ""huimaa"", kun mietin että parin kk:n päästä se alkaa, vauvanyritys! Huh huh! Mutta en varmana peräänny, eikä mies!

Epävarmoja tunteita tulee jokaiselle, se on varma. Miten elämä muuttuu, entäs parisuhde, miten jaksaa, omat menot yms yms. Olen ainakin itse joka toinen ilta paniikissa miettinyt, miten se mahdollinen lapsi sitten oikeasti elämää muuttaa, miten ei nukuta viikonloppuisin niin pitkään kuin halutaan, miten omat menot ovat aina vähän kiinni siitä lapsesta...mutta sitten kun ajattelee kaikkea sitä positiivista, mitä lapsi mukanaan tuo, niin uskoisin kyllä, että mekin tulemme pärjäämään. Eikö niin?

Me olemme ainakin jo keskustelleet omien harrastusten tärkeydestä ja järjestelyistä sitten siinä vaiheessa, kun lapsi on tosiasia ja että molemmat joustaa. Kummallakin on monta harrastusta, mutta tarpeen tullen siis molemmat joustaa, en vain minä. Olen tämän myös siipalle selvästi sanonut, ettei se aina ole äiti, joka lapsen kanssa sitten kotiin mahdollisesti jää, vaan myös isä kantaa kortensa kekoon. Katsotaa vaan, kun se aika koittaa...mahtaako käydä niin, ettei kumpikaan malta lähteä pienen nyytin vierestä mihinkään :=)

Itsellä myös sama tilanne kuin Annalla, että tästä työstä jään kyllä mielelläni äitiyslomalle, sitten aikanaan. Ei vain oikein enää malttaisi odottaa!

Kiitos Anna ja Kk tsempistä! meillä molemmat on kanssa vanhempiensa kanssa matkustanut ihan pienestä pitäen, eikä se ole ollut -kuulemma- kauheaa, päin vastoin, kaikilla on jäänyt mukavat muistot!
Anna et ole yhtään kummallinen ostaessasi greippimehua tms. itse oon ollu niin lähellä ostaa vauvanvaatteita varastoon että..;)
Mulla moni kaveri on saanut jo ekan muksun ja kesän lopuilla alkaa niillä se ""toinen kierros"" aattelin et alotan jo kesän alussa, mut kuitenkin niin että maholliselle vaaville riittää sitten kavereita.. Siksi ehkä vielä odottelen, vaikka ihan hyvin sitä vois jo alkaakin... Mies haluaa kanssa ihan pikkasen vielä odotella, vaikka vauvasta koko ajan puhuukin..
Hui! Nyt on jo tiistai, enkä yhtään jaksais keskittyä töihin! uus prokkis alko just ja motiivi on... -ylläriylläri- nolla!
Mutta kuullaan..