Syksyllä osa 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heispkukkuu!

Ja alkanutta viikkoa kaikille!

Töissä edelleen hirveä kiire, ja viimeinen viikko ennen häitä on nyt sitten alkanut, hui!

Tuntuu, että kaikki on vielä kesken, vaikkei oikeasti olekaan.
Mutta jännittää jo niin pirusti! Unta ei saa jne jne.

Oltiin muuten sitten pudottu jo kolmannelle sivulle, joten nyt kuulumisia kehiin, tytöt!

Moi pitkästä aikaa!

Mulla on ollut tässä hieman kiireitä enkä ole päässyt koneelle. Mitään ihmeempiä ei kuulu, tällä viikolla alkavat työt. Aika paljon jännittää. Ensiksi on 4 kuukauden koeaika, ja oonkin ihan varma että mut potkitaan pois koeajan jälkeen kun en osaa mitään tms..Eli unettomia öitä täälläkin, eri syistä vain..

Ai Syysmarjalla oli jo polttarit. Ai kun kiva että ne meni hyvin ja jäi hyvät muistot niistä. Mites Nipsun? Onko mulla mennyt ihan ohi, miten sun päivä meni?

Muistan Syysmarja tuon viimeisen viikon että se oli kyllä tosi jännittävä. Kokoajan hieman hermostunut ja jännittynyt olo. Mutta kuitenkin silleen kivalla tavalla :)

Mites teidän vauveliasiat? Mulla on nyt hieman jäissä tuon työn takia..Anoppi kertoi että se oli nähnyt unen (ei olla siis anopin kanssa lapsista puhuttu) jossa mä sanoin sille että mä saan vauvan marraskuussa. Eli jos niinkuin alunperin suunniteltiin että helmikuussa vois olla ""ihan normaalisti ilman ehkäsyä"" niin eikös se joskus marraskuun aikoihin sitten syntyisi, jos kaikki menisi hyvin..? :)

Olin tuossa paria kaveria katsomassa yhtenä iltana, niin tää toinen vetäsi herneen nenään kun asia liippasi vähänkin jotenkin vauvoja. Huoh, kokoajan pitää varoa ettei vaan vahingossakaan juttele mitään vauvoihin liittyvää..

Joo, mutta nyt pitää jatkaa siivousta, kun eilen tulin kotiin ja kämppä ""naista ei talossa"" näköinen :)

Hyviä työpäiviä teille!

Huomenta vaan.
Joo, on tää kirjoittelu taas hieman jäänyt. Olenkin nyt kirjoitellut tuohon vk35 jännääjiin. Torstaina pitäisi menkat alkaa, joten saa nähdä kuinka tässä käy.
Mites Annette, mullakin on vielä koeaika töissä, joten eihän sun tarvitsisi kertoa että olet raskaana, ennen kuin koeaika loppuu, jos vaikka kohta tulisitkin raskaaksi. Niin mä ainakin ajattelin tehdä, jos nyt kohta tärppää... Ja polttareista sen verran että ne oli ihan mukavat. Hauskaa oli.
Töissä taas hirvee kiire, tai nyt on siis koko ajan jotain. Hyvä että ehtii pitämään lounastaukoa.
Jep, mutta pidetään peukut pystyssä ettei ne menkat sieltä ala!

Todella hiljaista meidän ketjussa... Eikö kukaan suunnittele vauvan yrittämisen aloittamista nyt syksylle!? ehkä Annette ja Syysmarja teidän pitäisi liittyä mun seuraan, heh. Menkkojen odotellaan alkavan huomenna. Yleensä ovat alkaneet jo heti aamusta.... joten saa nähdä miten huomenna käy. Peukut nyt pystyyn, ettei alkaisi...!!!

Mä taidan olla ainoa joka kirjoittelee tähän ketjuun, joten pitäiskö se haudata?! Syysmarjalle ja Annettelle tiedoksi että menkat alko, joten en ole raskaana. Siirryn varmaan tuonne viikon 39 jännääjiin kun sellainen perustetaan.

Hei!

En ole kirjoitellut, viime viikko meni sairaslomalla ja nyt sitten ollaan rouviintuneita.

En tiedä, en varmaan enää kirjoittele tähän ryhmään, kun tuo meidän yrittely kerran siirtyi tuonne ensi maaliskuun puolelle, joten ei sitten ole mitään jännitettävääkään.

Nipsulle pahoittelut noista menkoista! Mutta pää pystyyn täähän oli vasta tiedän eka kiertokerta, joten eiköhän se siitä.

Siirryn nyt sitten vain taustailemaan, oikein hyvät jatkot teille!

Heips,

Juu, meidän varmaan pitää haudata tämä ketju. Itselläkin siis se tilanne, että yritys alkaa keväällä. Tai siis en ole ihan varma alkaako edes keväällä. Jotenkin vauvakuume on helpottunut nyt tuon työn alkamisen takia. Mutta katsotaan, keväällä voi olla taas toiset aatokset :)

Hyviä syksyn jatkoja!

Yhteistyössä