No nuilla spekseillä saattaisin katsella just vaikka Emmaljungia tai Oran vaunuja.Juu. Nyt mennään viikolla 18 ja tosiaan juuri siksi nyt etsitään edullisesti käytettyä (kun vielä on aikaa).
Vaunuista. Ne on niin hankalat kun kaikkilla on yleensä se ehdoton suosikki.
Meillä ei ole suunnitelmissa kuin tämä yksi lapsi. Maalla myös asutaan joten helppous (autosta vaunuihin ja vaunuista autoon on iso bonus) myöskään tässä ihan lähellä ei ole muuta kun metsää ja hiekkatietä. kätevää olisi myös jos pystyisi vaunuilemaan koirien kanssa.
Mä olin jotenkin kuvitellut että se unipesä on ihan must esim vaunuissa. toisaalta onneksi kehtaan myöntää etten tiedä mitään.
Mitäs sisustetta pinnikseen?
Ilmeisesti mahdollisimman vähän tukehtumisvaaraa aiheuttavaa. Onko kaikki reunapehmusteet aivan turhia/vaarallisia?
Itse en kaivannut unipesää vaunuihin. Sinne kun laittaa esim vauvan toppahaalarissa ja vielä toppa- tai vanupussin, viltin yms lisuketta niin tulee aika lämmin ja tiivis kokonaisuus.
Pinnikseen en aluksi kaivannut reunapehmusteita, vasta sitten kun vauva alkoi oikeesti kääntyilemään ja liikkumaan sängyssä. Silloin raajat alko menemään pinnojen väliin ja vauva paukutteli raajoja kovaäänisesti sängyn reunoihin.
Viimeksi muokattu: