Mekin meinattiin lähteä pesisleirille mut päädyttiin jäämään kuitenkin kotiin. Hauskaa leiriäHuomenta. En ole ktllä ikinä ennen ollut niin onnellinen järkyttävän kuvottavasta aamupahoinvoinnista kuin tänään Muutaman tunnin päästä pitäisi lähteä autoilemaan lapsen pesisleirille sellainen reilu 700 kilsan matka, onneksi perillä tarvitsee olla vasta huomenna iltapäivällä. Ämpäri mukaan
Minä kuulun jo johonkin maaliskuisten fb ryhmään, mutta ei vatmaankaan ole sama kuin plussalaisten ryhmä, joten mieluusti liittyisin ryhmään nyt kun tilanne näyttää vähän paremmalta En muista enää kenelle piti laittaa viestiä, mutta pitää selailla tuolta viesteistä ohjeet.
Nruvolaankin taidan varata vihdoin ajan, en ole kyllä jättänyt sinnekän soittamista ikinä näin myöhään, mutta kai ikä tekee tehtävänsä ja on jotenkin paljon varauksellisempi koko raskaudesta kuin alle kolmekymppisenä. Elämä opettaa
Mää oon siis kasvissyöjä, ja aiemmin oon ollut vegaaniruokavaliolla , mutta nyt miellän ett on enemminkin "kasvispainotteinen ruokavalio" ku en halua tiukasti kategorioida itteeni nyt.. (lihaa oon nyt raskaana syönyt siis ihan paristi ihan sentakia että ollut voimat vähissä tehdä itselle se oma ruoka..)Ruuasta muuten tuli mieleen @mekkuli81 n viestistä, että onko täällä monia kasvissyöjiä? Mä olen, tosin kalaa syön satunnaisesti ja kananmuna sekä maitotuotteet (osittain) käytössä. Aiemmissa raskauksissa en ollut vielä vegetaristi, nyt pohdituttaa, mitä kaikkea tulee ottaa huomioon. Neuvolassa otan puheeksi, mutta siihen aikaa vielä melkein kolme viikkoa, mulla on vasta viikolla 10 eka neuvola.
Mulla ihan tasan samat fiilikset!Tekisi hirveästi mieli samaan aikaan kertoa kaikille ja samaan aikaan ei yhtään. Sain juuri tietää, että ystäväni olisi aika samoilla viikoilla kanssani. Ja nyt mietin viittinkö kertoa, vaikka omalle perheelle ei ole tullut sanottua vielä mitään (äitiä lukuunottamatta). On tää vaikeaa, kun ei voi olla varma mistään.
Jos huolettaa, voi soittaa siihen neuvolan päivystysnumeroon. Kyllähän se on varmasti parempi kun miettiä ja epäillä yksin. Hyvä kuitenkin ettei kipuja ole. Semmonen tuhruvuotohan voi ihan limakalvoiltakin olla, taikka jos rusehtavaa niin voi myös vuotaa joku vanha nirhama tms.Edelleen ei muuta kipua kun tissikipu. Vuoto muuttu taas ruskeeks..ei oo tullu siteeseen asti ollenkaan et hyvin pientä onneks..mut kyllä tää huolestuttaa..täytyykö soittaa huomen neuvolaan? Nälkäkin kiusaa koko ajan...