Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskotaan et pysyy mukanaTänään oli eka neuvola.. vaikka mietin että siirränkö kuitenkin myöhemmäksi.
Ar-ultra on 11.5 & eka lääkäri 16.5.. Katotaan päästäänkö kumpaakaan.
Digi oli kyllä tänää 3+ mut löytyykö syke.. kestääkö mukana.
5+1
Mulla on myös tässä raskaudessa iskenyt aivan käsittämätön loputon nälkä - eilen vedin lautasellisen ruokaa, meni 10min. kun mun maha jo kurni, otin lisää ja heti kohta oli taas nälkä. Sinnittelin pari tuntia iltapalaan asti, söin iltapalan ja taas sama juttu, heti uudestaan kurniva nälkä, siis ihan oikeesti maha KURNI nälästä, mitä ihmettä!
Mitäs Vappusuunnitelmia teillä on? Täällä ulkomailla ei ole oikein vapputunnelmaa, ylläri, mutta pitäähän sitä ainakin munkit paistaa ja fiilistellä muiden vappukuvia!
Anianna 6+3
Mikä sun la mahtaa olla? Lisään sit listoilleHeippa kaikille! Täällä ilmoittautuisi vielä yksi mukaan joukkoonne! Plussasin reilu viikko sitten suoraan yhden keskenmenon jälkeen, joten minulla on raskausviikkoja jotain väliltä 5-7. Varovasti veikkaan, että tänään mennään suunnilleen viikoilla 5+2.
Minulla on jo kaksi lasta ja toivon mukaan saamme joulukuun lopulla vielä kolmannen lapsen perheeseemme. Ensimmäinen neuvola on jo ensi viikolla. Kesän olemme kokonaan ulkomailla, joten en ihan ehdi Suomessa nt-ultraan kun viikkoja ei todennäköisesti ole tarpeeksi. Täytyy siis käydä sitten yksityisellä ulkomailla. Neuvolasta sanottiin kyllä, että he laittavat joka tapauksessa lähetteen nt-ultraan, ja pääsen sinne juuri ennen matkaa, kun raskautumista edeltäneen keskenmenon takia on mahdotonta tietää raskausviikkojani tarkalleen. Sopii minulle!
Olen kiinnostunut siitä joulukuisten facebook-ryhmästä, mutta uskaltanen liittyä sinne vasta ekan ultran jälkeen, jos sopii?