Meillä ei ihan kauheesti vielä puhuta koko asiasta. Tuntuu ihan että molemmat välttelee koko aihetta ja varoo sanomasta sanaa raskaus. Viime kesän heinäkuussa plussasin viimeksi, mies oli alkuun vähän shokissa vaikka yritys olikin ollut jo jonkun aikaa päällä, sitten alko heti miettimään taloudellisia juttuja, paljon tienaan äitiysvapailla ja millon mulla se alkaa, miten kannattaa jakaa vanhempainvapaat, auto pitäis hankkia.. ensimmäinen kommentti tais muutenkin olla että pitää sit rempata tuo yks huone vauvanhuoneeksi. Sittenhän se meni kesken 12. viikolla niin oli kova pudotus...
Mut luulen et tuohon se menee jos päästään siihen vaiheeseen et maha alkaa kasvaa
Nyt olis 6+4, kova väsymys jatkuu..päivän kohokohta on se kun pääsee nukkumaan. Rinnat edelleen arat ja turvoksissa, niitä tarkkailen kyllä vähän liiankin paljon kovasti mietin onko mulla semmosta lievää pahoinvointia, vai sekotanko vaan tohon väsymykseen..vähän semmonen krapulainen olo kyllä eikä mitään tee oikein mieli..tätä ei ehkä viime syksynä ollut niin ehkä ihan hyvä merkki
Kovasti jännittää tuo ens viikon varhaisultra..miehellä olis sinä päivänä syntymäpäivä, ihana olis kuulla hyviä uutisia. Yritän muistuttaa kokoajan et pitää varautua myös tuulimunaan..