Sen verran voin rauhatella, että mulla ei rypäleraskaudesta ollut minkäänlaista pahoinvointia, ei edes kuvotusta! Nyt on ollut. Ainoita oireet oli lähinnä väsymys ja turvonneet rinnat. Nyt on ollu rinnat tosi kipeät, viimeksi vain turvonneet.
Kiitos 🥲 tässä kohtaa kun mieli on näin pelokas, on sekä oireettomuus että oireet on paha koska aina löytyy jokin syy pelätä.
Päivällinen on nyt pysynyt sisällä, tosin söin tarkoituksella pienemmän annoksen. Mutta olen mä monesti syönyt ihan ähkyyn (kuten kaikki
) enkä sen takia ole oksentanut joten kai se nyt on raskausoire.
Mua vähän ehkä normaalia enemmän väsyttää, on ehkä lisääntynyt tällä viikolla, toisaalta olen ihan loman tarpeessa ja huominen enää ennen lomaa. Mutta päiväunet voisin ottaa joka päivä.
Rinnat oli aiemmin kipeämmät, nyt enää vähän vain, toki vähän sekin vaihtelee mutta vähemmän arat nyt. Hajuaisti mulla on muutenkin tarkka mutta nyt on superherkkä. Vatsalla ei hirveästi ole tuntemuksia ollut, aika rauhallista.
Tosin jos huomioi että tää nyt neljäs alkuraskaus 2v sisään niin ehkä kroppa on turtunut? Kohtu, rinnat ja muukin kroppa. Plus että olen 3 kiertoa peräkkäin ollut kemiallisesti raskaana Ovitrellestä aina oviksesta menkkoihin 2 viikkoa lisättynä keltarauhashormonilla niin ehkä kroppa vaan on että mitä hittoa täällä koko ajan on jotain sekoilua meneillään?
No torstaina mennään ultraan niin sitten näkee missä mennään. Maanantaihin on vaan liian pitkä aika