Heips plikat
Piia laittoi mulle lyhkäsen mailin ja näin ilmoitti et ovat henkissä, on vaan ralliviikonloppu ja kun Piian mieshän harrastaa rallia niin on tainnut valmistautua ralleihin pitkään. PJ:llä taitaa olla ensimmäinen uhmaikä kun tahtoo kiukutella, joten on Piia päässyt vähän väsymään, 24hx7pv kiukuttelevan vauvan hoitoa syö mehut vahvemmastakin. Ei taida ansaitulla lepotauolla käydä palstalle kirjuuttelu mielessä mut ollaan me hengessä mukana ja lähetetään Piialle voimahaleja ja PJ:lle rauhoittavia aaltoja
Ollaan Piian kanssa pikkaisen mietiskelty josko me pohojosen tyttäret tapaisimma.. ku työ muut ootta nii siellä etelässä. Ans kattoo ny kuin meitin aikataulut (kun mehän ollaan niin kauhian kiireisiä (jos vauvakiirettä ei lasketa =))
2XL, ihan asiallisesti ovat koirulin tikit ""kuivuneet"" eli ei vuoda tai mätäne tms. Tänään kun pikkuinen yritti päätään kovasti ravistella niin pikkaiset veripisarat tuli näkyviin mutta veri on ihan hyvä merkki. Ihan vapaasti pitää olla, ei mitään suojia tai kaulureita, ilma hoitaa parhaiten. Kauluri voisi hangata mutta itse ei hauva korvalehteään pahemmin pysty rapsuttamaan, eihän se pysy paikallaan. Vähän kipuilee kun päätä heiluttaa kovasti mutta osaa kyllä sitten varoakin.
Puppe on tänään ollut kyllä hassu... Heräsi vasta 9.15. Laittoi eka päikkäreille 10:n jälkeen kuten aina. Nukkui kylläkin 1h30min.. kun AINA normisti nukkuu vain sen 45min max. Valvoi sitten vajaa kaksi tuntia ja tahtoi uudestaan nukkumaan. Mies (SIIS MIES!!) vei kärrittelemään kun mama lähti kauppaan. Oli nukkunut rattaissa varmaan sen 45min. Valvoi ehkä tunnin ja halusi nukkumaan... nukkui noin 45min. Valvoi pari tuntia ja halusi nukkumaan... nukkui 30min... Siis lähinnä on vain nukkunut tänään. Ja valveillaollessaan on ollut TODELLA aurinkoinen pikkuvesseli! Paitsi yhdessä vaiheessa kun ei tajuttu että hän TAAS olisi väsynyt.
Iltapalaksi tuossa 20 aikaan yritin syöttää sitä iltapöperöä, ajattelin nuo maissipurkit syöttää hälle iltapalaksi, mullahan niitä lavallinen on odottamassa

Puolisen purkkia yritin syöttää, ihan ei kaikki uponnut. Nyt katsotaan olisiko sillä mitään apua yöuniin. Eihän yksi kerta tietty auta mutta siitä aloitetaan. Ruokailusta puolen tunnin kuluttua tissiä kovasti, molemmat, nosto omaan sänkyyn ""hyvää yötä Puppe kulta, nuku hyvin, pusi pusi"", hän taputti poskeani, taisi kääntää kerran kylkeään ja nukahti. Hä? Mein Puppe? NAM PUPPE!
Kyllä tällaista vauvaa rakastaa ihan HIRMUSTI! Ois se vaan aika karseeta jos nyt vasta olisin oppinut vauvaani lukemaan.. tämä viikko on mennyt aikaste kivasti, tuntuu että olen tarjonnut asioita juuri oikeaan aikaan. Tai sitten hän on oppinut pyytämään ja jopa odottamaan hieman.
HERKUTTELUSTA pitää sanoa et kyllä mäkin näköjään osaan; juuri vetäisin kulhollisen popcornia ja nyt on karkkikippo käden vieressä. Meillä nää vaan lähtee miehestä eli hän vaati popparia, haki limskaa ja oli ostanut sellaisia karkkeja joita ei itse syö (luuli salmiakiksi, on lakritsaa). Enhämmä nyt vaan yhtä poppariannosta tee... tietty syön ittekki! Ja niitä VANUKKAITAkin ostelen satunnaisesti kaupasta.. joten kyllä mäkin osaan.
Eeh.. nyt taisi runosuoni tökätä ihan täysin.. mittään ei taida olla asiata hä? Tyhjenikö mun pää vai kui kävi? Joo, kakkaa... oli jo heti aamulla kasin aikaan paipassa, sitä punnersi Puppe pinniksessään. Paipan vaihto ja unien jatko tuonne 9.15.. alkaa univelka oleen kohta kuitattu.
Nyt mä poistun kummulleioo askaa. Tavataan taas.
Ai sinne oli Mari heittänyt jo viestin.. Joo mä jaappaan asiaa ja asian tynkää ja asian vierestä, saatan kirjoittaa viestiä pitkin päivää (johonkin wordiin tai notepadiin tms) ja vasta kun ilta tulee ja yökin siinä sivussa heitän eetteriin. Siks näistä näin pitkiä tulee.. ja itseasiassa mä olen aika sikanopee kirjoittaan ni tekstiä tulee muutamassa minuutissakin ihan pirusti (käytän konetta siis töissäni noin 80% joten kannattaa tietää misson mikäkin näppylä).. Ja sitten taas toisten viestejä luen pitkin päivää, koneita on parikin kotona ja ovatten aika lailla aina päällä. Kännykällä luen kanssa; kuten sanottu, mä en pärjäisi päivääkään ilman Tammiksia, Tammikset ovat mun parhaat kaverit!! Ja kaikki samassa tilanteessa, puolivuotisen vauvelin kanssa, nih kerta

)
Meillä syödään ""aamupuuro"" eli noin klo 11.30-12.00 puuroa. Iltapuuro olis varmaan parempi mut kun puuron syönti on aika taistelua ni en viitti illaksi sitä ainakaan vielä siirtää tai lisätä kun illalla ollaan monasti aika väsyneitä jo, väsyneen vauvan syöttäminen ei ole hauskaa.
Nymmie menen ihan oikeasti, jossen sitten tule vielä häröilemään.. heh.
(On taas noita 7kk päiviä mennyt (Pepsu, Emma jne) ja tänään on Siirin Lindan vuoro, onnea vaan kaikille... tahtoo unhoittua kun ei aina muista mikä päivämäärä tai viikonpäivä on