Johjo, mulla on aikalailla "pakkomielle" saada vasta ensi vuodelle vauva. Haluaisin nimittäin olla mahdollisimman pitkään kotona kun esikoinen aloittaa koulun (lähtee koulutielle -09 syksyllä) Siinä mielessä olisi ihanteellisempaa ettei heti alkuvuodelle kolmas tulisi, mutta enhän minä malta odottaa raskuden yrittämistä syksyyn
Ensimmäinen pilleritön kierto on yllättänyt ainakin ovulaation voimakkuudella. Mulla oli kolme päivää aivan järkyttävät vatsakivut ja paine vatsassa, ihan kuin ois kivilasti asetettu munasarjoihin ja kohtuun. Jos en olis tiennyt että raskaana en varmasti ole niin olisin luullut olevani. Ihan samanlainen tunne, voimakkaampana vain. Vatsallaan ei voinut nukkua ja joka asekel ja tärähdys sattui. Ja limaa tuli ihan valtavasti. Eilenkin töissä tuntu niin kuin olis pissat lirahtanut housuun... Tosi ällöä varmaan lukea mun eritteistä mutta kerrompa kuitenkin
Niin, että miten muilla pillerit lopettainella????
Katsotaan nyt miten meidän raskauden yrittäminen huhtikuussa, on vähän ollut miehen kanssa, ei nyt kränää, mutta ollaan vähän eri aaltopituudella ja petihommia ei pahemmin ole ollut.... Mutta jospa tää tästä. Eihän tässä mihinkään kiire tietenkään ole, järjellä ajateltuna
Ja jos joku jaksaa/osaa/ ja on muutenkin innostunut tekemään sen listan yrityksistä, kierroista jne niin ollos hyvä vaan
minä oon sellaiseen liian hoppuinen.