Voi hitonhitonhitto tota miestä!! Jotenki taas tuntuu,ettei mun kannattaisi edes kaiken järjen mukaan haaveilla lisää lapsista. |O Annoin koko illan herran kuunnella rauhassa omia lempimusiikkiaan, siemailla viiniä kaikessa rauhassa ja olin lasten kanssa toisessa huoneessa. Mitäpä herra siitä, tuumaa vaan,että koska laitat kuopuksen ja tytön nukkumaan :headwall: (mä siis tyhmänä kuvittelin,että tokihan hän tajuaa ite viedä kuopuksen sit nukkumaan, kun mä oon koko illan hoitanu ja leikittänyt)
Aaaargh, ehkä tosiaan pitäs vaan pitää haaveilut haaveiluina,kun nykyäänkin "saan" kantaa vastuun kaikesta itse. Mutta mikä hiivatti siinä on,että silti sitä vaan kaipaa... :ashamed: Sori avautumiseni, ottaa vaan kuuppaan,kun ukko ei tunnu edes huomaavan sitä, että hänellä on paljon enemmän omaa aikaa kuin mulla. Ja silti hänellä on hullu vaimo,joka haluaisi vielä yhden... B)
Aaaargh, ehkä tosiaan pitäs vaan pitää haaveilut haaveiluina,kun nykyäänkin "saan" kantaa vastuun kaikesta itse. Mutta mikä hiivatti siinä on,että silti sitä vaan kaipaa... :ashamed: Sori avautumiseni, ottaa vaan kuuppaan,kun ukko ei tunnu edes huomaavan sitä, että hänellä on paljon enemmän omaa aikaa kuin mulla. Ja silti hänellä on hullu vaimo,joka haluaisi vielä yhden... B)