Perjantai-iltaa kaikille :wave: !
Täällä on ovis vaivaamassa. Mä oon ruvennut esikoisen jälkeen tunnistamaan oviksen tosi hyvin, oikeestaan kärsimään ovisoireista. Tavallaan hyvä, tavallaan ei :/ . Mieli on apeana, kun ovista ei tarvi vielä "hyödyntää".
runo: Nyt ollaan just siinä vaiheessa, että suunnitellaan keittiötä ja mietitään pintoja. Takka on tilattu ja se asennetaan parin viikon päästä. Takka oli helppo, toteutimme mun unelmani valkoisesta kaakelitakasta. Talo on ns perinnetalo maaseudulla, joten tyyliin sopii tuo kaakelitakka. Se olikin ainoa helppo. Mä haluan taloon sopivasti modernia ja antiikkia sekaisin. Keittiö ja olohuone ja iso ruokailuerkkeri on yhtä isoa tilaa, joten kaikki pitää sopia yhteen. Siinä on valtavasti työtä, että kaikki saadaan edes suunniteltua
. Vinkkejä vaan kehiin
.
Ja vielä palatakseni noihin raha-asioihin. Silloin kun aloimme yrittämään esikoista, olin just saanut irtisanomislapun käteen töistä. Miehen työpaikalla on enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että yt:t on joka vuosi. Silti halusimme saada vauvan ja yritys alkoi. Mulla kävi niin hyvin, että sain vakituisen työpaikan kun olin raskaana. Töissä ehdin olla vajaa puoli vuotta kun jo jäin äitiyslomalle
. Siihen työhön oon palaamassa ensi viikolla. Mun mielestä kannattaa ottaa riskejä, sillä vauvan hankintaan ei oo oikeata ajankohtaa. Sitä vaan mielellään ajattelee just niin, että pitää olla sitä ja tätä ennen vauvaa. Täällä yksi joka joskus ajatteli niin :wave: . Mut sit muutettiin mieltämme ja ollaankin tässä tilanteessa.