Talvivauvasta 2009 haaveilevia

täälä nyt täti käymässä vähän jo jännittää kun pääse kohta yrittään. en ole noita ovistestejä tehnyt enkä nytkään meinannut. nyt olen yrittänyt töitä etsiä kerkeisi vielä jotain tehdä tänään soitin yhteen paikkaan huomenna selviää pääsenkö.
 
Höh, missä mun menkat luuraa! Välillä kierto ollut vain 27 päivää ja nyt ei mitään tuntemuksiakaan. Mutta varmuudella tiedän että raskaana en ole. Siispä keho temppuilee kun pillerit ei oo enää kuvioissa.
Mä en oo ovistestejä myöskään koskaan kokeillut enkä aijo. Mulla on niin selkee ovis ettei tarvii testailla ja ainakin aikaisemmilla raskaaksitulokerroilla olen oviksen määrittänyt ihan oikein :) Mutta uskon, että sellaisille joilla se ei oo ihan selkee on testeistä hyötyä. Varsinkin jos yritykstä on takana jo pitkästikin.
Hunaja Ollaan ketjussa jo aikaisemminkin puhuttu tuosta taloudellisesta pärjäämisestä ja ainakin minä olen sitä mieltä että kummasti sitä pärjää pienilläkin tuloilla. Tulot ja menot pitää vaan tarkkaan suunnitella ja jättää kaikki ylimääräinen pois. Toivotaan, että rahasta ei tule estettä perheen perustamiselle :)
Ai niin, pitää muistaa sinne uuteen pinoon siirtyä sitten seuraavalla käyntikerralla. Kiitos Johjo kun jaksat aktiivisesti meidän tietoja päivittää ja puuhata pinonvaihdon :heart:
 
Heips vaan kaikille!

Kirjoitan nyt vielä tähän ketjuun. Eiks meillä vaan ollutkin huomisesta alkaen uusi pino? Lupasin ilmoitella kp:ni eli tänään mennään kp 24. Olo on jotenkin ihmeellinen, kauheita kiukunpuuskia ja järkyttävää nälkää. Väsyttää ihan vietävästi ja hiki virtaa. Sen lisäksi alavatsaa juilii ja kainaloita särkee samanlailla kun silloin ku maito nousi ja rinnat oli täynnä. Valittelin miehellekin näitä tuntemuksia ja sainkin kysymyksen: ootko raskaana. No joo, en usko että olen. Mä tiedän et toi kysymys pohjautuu siihen, kun kp 15 puuhailuissa mies huomasi ehkäisyn rikkoutuneen :ashamed: . Joten, jos vaan kierto on pitkä, niin mahdollisuudet raskauteen on... Mut noi oireet, ei kai niitä vielä vois olla (siis jos raskaus olisi kysymyksessä )???? :eek:

Joten siis täällä jännäillään tuleeko täti kylään vai ei. Inhottavaa kun kierto on vähän epäsäännöllinen, niin ei koskaan tiedä onko pitkä vai lyhyt kierto kyseessä. Mun ovisoireitakin tulee varmaan viikon verran, joten en koskaan osaa ajoittaa sitä oikealle ajankohdalle :/ .

muoks. Kiitokset Johjolle hienosta listasta ja tulevasta pinon vaihdosta! :flower:
 
Kiitos kaikille lohdutuksesta ja osanotosta. oli ihan hirveää aikaa tuo helmikuu...


Hunaja, meilläkin koko ajan rahat tiukassa, mutta emme anna sen olla esteenä. Aina sitä jotenkin pärjää. :)

ON: en kyllä jaksaisi enää yhtään näitä menkkoja!
ja tänään on ollu muutenkin outo päivä... kyynel silmässä koko ajan...


Kiitos Johjo päivittelystä - ensi pinossa nähdään. Ja ensi kuussa!! :wave:
 
ei kyllä kelleen toivoisi tuota, mitä jouduit kokemaan elinamaria. toivon todella, että seuraavassa raskaudessa kaikki menisi hyvin. :hug:

mä ajattelen sen oviksen tikuttelun aika työlääksi ja jotenkin jo liian "tekniseksi suorittamiseksi" ja sen vuoksi en siihen olisi kovin innokas lähtemään. mun viime kierto oli kuitenkin kohtuu pitkä jo, 34pv ja luulenpa meneillään olevan samanmoinen. jos tästä lähtee vielä pitenemään niin sitten täytyy kai kuitenkin alkaa jossain vaiheessa tikuttelemaan, että saa edes selville onko sitä ovulaatiota vai ei... eli saa nähdä. ens kierto menee kyllä vielä kuitenkin ihan perinteiseen malliin... ;) tän kierron ovisoireet (niin ainakin oireita riittää, siitä ei sitten tiedä tapahtuuko oikeasti mitä...) kesti mulla kanssa niin kauan, että ei meidän ajoitukset kyllä tainneet yhtään osua kohdalleen... mä taidan vielä olla enempi halukkaalla tuulella vähän ennen ovista ja otollisempaan aikaan sitten jo into hiipuu... :p eli täytyy vaan odottaa menkkoja sillä mielellä, että alkaisivat ajallaan eikä ainakaan tulisi kamalan pitkä kierto. jos ens kuussa sitten päästäis vähän kattavammin oviksen aikaan pupuilemaan! :D

näkemisiin uudessa pinossa! :wave:
 
Hunaja: En minäkään ole koskaan ajatellut miten rahat riittää. Olen aina ajatellut että se on sitten sen ajan murhe. Aina tässä on selvitty. Välillä on tosi tiukkaakin ollut, mutta ei raha saa olla lastenteolle este. Ellei nyt sit ihan oikeesti asu kadulla tai vastaavaa. Kyllä te selviätte. Ps. Lisäsin sinut tuohon eilen päivittämääni listaan kun oli eilen jäänyt laittamatta.

 
Hunaja: Taitaapi se useimmissa nuorissa perheissä olla sama ongelma. Mekin ollaan molemmat opiskelijoita, joten rahatilanteessa ei ole hurraamista!
Uskon kuitenkin lujasti, että pystyisimme lapselle tarjoamaan kaiken mahdollisen ja hieman enemmänkin!

Ja jos eilen epäilin isän nähneen nettivierailuni niin tänään olin antanut äidilleni meidän vara-avaimen, että käy ruokkimassa kissat, kun minulla piti mennä yömyöhään töissä ja mies on ollut sappileikkauksessa. Äiti ol jo käynyt, mutta minä pääsinkin ajoissa töistä ja kuinka ollakkaan Vauva lehden ilmaisnumero oli tullut TÄNÄÄN! :ashamed:
Näpyttelin tekstiviestitse pienen valkoisen valheen lehden tarkoituksesta ja eiköhän se mennyt läpikin... Kumman vaikeaa meinaa olla asioiden salassa pito :/

Mies tosiaan makaa sairaallassa ja minäkin olen vähän hillinnyr mopoa.. Eilen oli nimittäin niin selvät menkkaoireet! Viimeisessä kahdessa kierrossa tasan 5 päivää ennen vuodon alkua iskee alavatsa oikealta niin kipeäksi, että ei pystyssä pysy ja kipua jatkuu n. tunnin.
Eli eiköhän se täti pärähdä viikonloppuna viimeistään paikalle :(
Toisaalta toivossa on hyvä elää, joten kävin ostamassa pari ylimääräistä raskaustestiä :LOL:

kp18/22
 
Johjo kiitos listaan lisäämisestä! Ihanaa, olen aina toivonutkin pääseväni tuollaiselle listalle! :D Höpöä. :p Ja niin, onhan meillä kuitenkin miehellä vakityö ja minulla myöhemmin mahdollisuus tehdä viikonloppuja, jos tuntuu siltä, että rahat loppuu.

Amy86 Tuon vauva-lehden kanssa kävi kyllä joku kohtalon oikku. Ehkä lehti ilmoitti haaveistanne äidillenne, ja ehkä se oli hyvä asia.

Väsyttää! Nämä aamuherätykset eivät sovi minulle. Taidan salaa haaveilla, että tämä väsymys olisi raskausoire, eikä mies auta kyllä yhtään näitä oireita, kun välillä aina sanoo, että "jos oletkin jo raskaana". Haluaisin olla vain mahdollisimman neutraalisti, ettei kierto tekisi minulle taas valeraskautta ja pitkittyisi.
Tänään kp17/jotain.
 
Huomenta!
Mukava huomata että uusia ilmoittautuu mukaan. Tervetuloa minunkin puolesta! :)
Äkkiä aloin kirjoitteleen tässä ennen töihin lähtöä. Eli tänään kp 1/28. Jännittävät hetket sen kun lähestyvät, ihanaa!
Miehenki kanssa ollaan käyty ihania keskusteluja liittyen tulevaan. Oon tosi onnellinen, sillä aikaisemmin mieheni ei ole suostunut edes keskustelemaan näistä asioista.
Mutta nyt pitää kiirehtiä, etten myöhästy.
 

Yhteistyössä