Hunaja: Taitaapi se useimmissa nuorissa perheissä olla sama ongelma. Mekin ollaan molemmat opiskelijoita, joten rahatilanteessa ei ole hurraamista!
Uskon kuitenkin lujasti, että pystyisimme lapselle tarjoamaan kaiken mahdollisen ja hieman enemmänkin!
Ja jos eilen epäilin isän nähneen nettivierailuni niin tänään olin antanut äidilleni meidän vara-avaimen, että käy ruokkimassa kissat, kun minulla piti mennä yömyöhään töissä ja mies on ollut sappileikkauksessa. Äiti ol jo käynyt, mutta minä pääsinkin ajoissa töistä ja kuinka ollakkaan Vauva lehden ilmaisnumero oli tullut TÄNÄÄN! :ashamed:
Näpyttelin tekstiviestitse pienen valkoisen valheen lehden tarkoituksesta ja eiköhän se mennyt läpikin... Kumman vaikeaa meinaa olla asioiden salassa pito :/
Mies tosiaan makaa sairaallassa ja minäkin olen vähän hillinnyr mopoa.. Eilen oli nimittäin niin selvät menkkaoireet! Viimeisessä kahdessa kierrossa tasan 5 päivää ennen vuodon alkua iskee alavatsa oikealta niin kipeäksi, että ei pystyssä pysy ja kipua jatkuu n. tunnin.
Eli eiköhän se täti pärähdä viikonloppuna viimeistään paikalle
Toisaalta toivossa on hyvä elää, joten kävin ostamassa pari ylimääräistä raskaustestiä
kp18/22