** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

mamalle synttärionnittelut :flower: :)

argh.. ovistestiin tulee vain pelkkää haamua.. jo kolmas haamu..eikö se siittä vahvistu koskaan.. kyl se sentää ny on vahvempi ko pari pvää sit mut ko haluis sen plussan siihi.. ja jos se hirmu pitkäks menee ni sit on turha oottaa et ois tärpänny ko maanantaina pitää olla taas jkl:ssä :|
 
Kaa
On todella vaikeaa olla jännäämättä, vaikka sitä kuinka olisi päättänyt olla ihan rauahallisesti... Tähän asti jaksoin olla miettimättä asiaa, nyt ajatukset taas ovat siirtyneet tähän vauvaprojektiin. Kävin jopa laskemassa kiertopäiväni. Auts. Eli vielä kymmenisen päivää jännitystä, sitten on taas viisaampi. Ajattelin testailla maanantaina 25.2.08 jos ei ole aihetta olla testaamatta. Eli kuumeilija on palannut...

Mamalle syntärionnittelut!
 
Mama: Paljon Onnea! :flower:

miina-: Ei kai meinaa muisti pätkiä B) :whistle: ? Kyllähän sitä pitää meidätkin muistaa ja tulla kertoo kuulumisia =)

Kaa: Mukava nähä sinuakin täällä =). Pidän peukut pystyssä sinulle, että ois tärpännyt! :wave:
 
Onpa hiljasta ja yksinäistä :attn: muksu lähti mummulle ja ois nyt aikaa itselle ja nauttia vaan olemisesta, mut en osaa..argh.Mieskin töissä ja koko talo yksin minun, jos ei tota karva kasaa lasketa.Mietin mitä tein silloin kun minulla ei ollut lasta ja oli vapaata töistä??!!!!Nyt en keksi mitään ja pelkkä oleminen onkin ihan tylsää.No kaipa ruettava nukkumaan niin huominen tulee nopeemmin =)
 
Tulin imoittelemaan, että megakierto vaan jatkuu. Tulin just aamulla viikon työmatkalta ja ei ole tullut paljon näitä raskausjuttuja mietittyä. Olen kristillisen järjestön palveluksessa ja työmatkaan kuului myös hengellisiä tilaisuuksia ja oli oikein virkistävää, vaikka tahti olikin aika tiukka. Oli myös kiva taas nähdä porukkaa ympäri Kaakkois-Aasiaa ja tavata suomalaisia.

No niin, nyt alkaa kova homma tämän pinon läpikäymisessä. =)
 
No, nyt on käyty pino läpi. Muutamaan puheenaiheeseen kommentti..

Tsemppiä laihduttajille! Itse ajattelin lomaviikon jälkeen pudottaa 2-3 kiloa. Katsotaan, mitä käy. Ensi viikon kyllä otan rennosti syöpötellen ja makaan vaan auringossa.. Aah ja nukun pitkään..

Minä kanssa tykkään kasvohoidoista. Käyn nykyään joka kuukausi.. :whistle:

Tajusin tässä, että mun kierto on niin pitkä, että siihen mahtuis jo kaksi lyhkäsempää kiertoa. :eek: Loman jälkeen mietin sitten niitä Teroja, jos on vielä aihetta...
 
Erzille osanottoni!! :hug: Ja asiasta kolmanteen, on kyllä aika orpo olo jos on yksin kotona, mäkään en oikeen osaa tehdä yksin kotona mitään.. :headwall: :)
RD:Hieman hymyilytti tuo miehesi kommentti! :) Harva mies kai haluaa niin monta lasta kuin on tullakseen! :eek: mutta olethan kuitenkin onnellisessa asemassa!
miracle:Onhan jotku raskautunu sellaisestakin kierrosta, että ovistesti on näyttänyt vain haamua? Kaikenlaista sitä täältäkin lukee..

on: Eipä tänne mitään ihmeitä, kolme yötä tiistaihin, sitten jää ehkäisy!!
:whistle:
 
minime juu onhan niinki käyny mut jotenki en jaksa uskoo et mul kävis nii :ashamed: tänäänki tuli pelkkä haamu testiin.. en muista olisko hailakkaampi ko eilinen.. tai sit saman vahvunen.. äh.. jos heittäs tikut meneen eikä ressais täst yhtää ennee :p
 
minime: En oo itekään aikaisemmin kuullut miehiltä tollaista kommenttia.. Yleensä olen kuullut: Enempää ei meille tuu :D. Mun mies on poikkeustapaus. Mutta katsotaanhan nyt, että saadaanko ees sitä kolmattakaan :D

Herättiin jo klo 9 ja olin pirteä. Pesin vessan ja kerkesin käyttää koiruliiniin pikku lenkillä ja aloittaa imuroimaan, ku kaveri tuli tuomaan koneensa meille "hoitoon". Mies asentaa siihen windows:in uudelleen. Pitkästä aikaa riitti meillä hulinaa, ku kaverilla on kolme poikaa =).

Mutta nyt on sitten ihan väsy olo.. Välillä on kuuma ja välillä kylmä. Ja nyt meinaa silmät mennä väkisin kiinni. Olen pistänyt itsessäni sen merkille, että olen todella leppoisa/ystävällinen. En hermostu niin helposti, mitä yleensä. En oo tainnut viikkoon hermostua mistään. Mies on mulle muutaman kerran korottanut ääntään.. Ja siihen oon yleensä ite antanut samalla mitalla takas.. Ni nyt annoin vain olla.. Vähän saatoin sanoa, mutta ilman äänen korottamista :eek:

Viel pitäis jaksaa lähtee käymään kaupassa ja siivota kissan vessa.. Mutta en taida jaksaa. Väsyttää |O
 
Meillä kans haaveillaan isosta perheestä. Oon ehottanu miehelle että ei käytetä enää ikinä ehkäisyä, ja se hänelle passaa kyllä. Tän lapsettomuuden myötä siitä on ruettu puhumaan... Kun yhdenki saaminen on niin vaikeaa, niin toki annetaan sit tulla kaikki jotka vaan annetaan (tuskin niitä kovin paljo tulee kun ei kerta niin hedelmällisiä olla). Nyt sen ymmärtää selvemmin kuinka suuri rikkaus se on kun on lapsia. Osataan varmasti arvostaa sitä enemmän kun ei ihan helposti tule. Jos se nyt se yksikin vaan tulis.. :attn:
 
Orion oon sun kans ihan samaa mieltä et nyt ymmärtää sen rikkauden.. ei ees ensimmäistäkään meinaa saada..

Red mä oon taas nyt ollu sellanen et suutahdan pienimmästäkin.. olin viimeks samanlainen ku tuli se haamu testiin.. mut tuskin nyt siitä on kyse :|

d.b välillä on sellainen olo et tekis mieli testata mut sit taas et kyl se täti tulee koht.. välil kylmä ja välin lämmin.. kurkku ja suu iltaisin, öisin ja aamuisin kuiva..
 
miracle: Niin no mä en noista tikuista mitään ymmärrä, kun en oo koskaan käyttäny, enkä aio käyttää tulevaisuudessakaan.. Ihan tjottaillaan..
RD: teillä on vissiin miehelläkin selvä vauvakuume! :D

Mua vähän hirvittää tuo tulevaisuus, että kuinka mun kärsimätön luonne taas kestää sen odotuksen odotuksen.. Jos hyvin käy niin ovis on just tiistaina!! :saint:
 
miracle niinpä =) mulla on jatkuvasti kylmä.. sormet jäässä ja tulee vilunväristyksiä.. vaikka täällä on olohuonees 23 ja makkaris 24.. siis aika pirun lämminhän tääl on.. mut mulla kylmä.. äskenki makasin makkaris peiton alla ihan kohmees..

ostin eilen seppäläst ihanan yöpuvun.. sellasen wild life.. ja sit sellaset mörökölli alkkarit.. siel on nii ihanii kaikkii alusvaatteit.. söpöjä :D
 
HepsKatti
Tänne ei ihmeellistä. Nauttinut tänään oikein kunnolla herkuista olan takaa, kun täti kerran tuli, eli mm. tuorejuustoa, homejuustoa ja graavia :LOL: . Löytyi siis edes yksi hyvä puoli siitä, että täti tuli, mut siihen ne hyvät puolet sit jäikin.

Ovistikuista, mä ajattelin jättää kans niiden kans pelaamiset muille, kun luultavasti ne vaan aiheuttaisi mulle lisästressiä asian tiimoilta.

Nyt miehen kanssa kahville ja nauttimaan marjapiirakkaa :p
 
minime: Kyllä sil taitaa "pienoinen" vauvakuume olla. Hänelle se iski ennen minua :whistle:

suikku: Huomen aamulla vaan testaamaan :wave:
Ja mie oon yleensä mielettömän kiukkuinen.. Ja nyt en ole ärähtänyt ollenkaan.. :eek: Olen ollut niin ystävällinen ku oon vain pystynyt olee. :saint:
 
nyt sit sattuu massuun niinku menkat alkais.. aika aikasi nyt tulee kivut ku yleensä just ennenku alkaa.. hmm.. joko yöllä tai aamulla.. saas nähdä testaanko :kieh: onpa yllätys jos se saa**nan ämmä taas tulee.. noh.. nyt menis sänkyy kattoo telkkaa ja nukkuu..
 

Yhteistyössä