** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

heräsin jo seittemältä! tässä olis aikaa kun kone lähtee vasta 12.30. tein varmuudeks testin kun reissussa saattaa mennä lasi viiniä, jos toinenkin :D nega se tietty oli!! mutta edelleen toivoa ei ole menetetty tätiä ei näy ja kp 37 :saint: minkä ihmeen takia ihmistä koetellaan näin :headwall:
 
Khimaira
JJ-t :(
Lupasin miehelle etten ole koneella (siis palstalla.....) viikkoon, jos hän on vkon tupakoimatta ja sitä kautta lopettaa kokonaan. Hällä siis tupakasta riippuvuus ja mulla (kuulemma/mukamas) palstasta :eek: :whistle: :p :LOL:
Et so long :wave: :whistle: :LOL:
Toivottavasti näen paaaljon plussia, kunhan palaan :saint: :heart:
 
luru meinaakko tosiaan pysyy viikon pois? :D tai no joo pari ekaa päivää tekee tiukkaa sit ei enää muista koko palstaa, on joskus tullu kokeiltua :whistle:
JJ-t höh :( mut ota silti loma rennosti, eihän sitä tiiä mitä se tuo tullessaan ;)
erzi osanottoni enosi poismenon johdosta :hug:
 
pahaa oloa pukkaa siis ovis lähenee kp14 ja ovisplus siis ovis on lauantaina tai sunnuntaina.tänään on juomabileet kaverin 40v juhlat.poika jä hoitoon ja huomenna hirveä olo.mut sunnuntaina taas laitta simot matkaan.eilen laitettiin illalla simoja taas kehiin.
 
Apua mikä olo..

vapisuttaa, huimaa ja oksettaa, näin heti heräämisen ja sängystä nousemisen jälkeen..

Tänään pitäisi ottaa viimeiset terolutit tässä kierrossa..
Saa nähdä kuinka käy, kurvaako täti kylään..
 
Kohta ois uusintatentti.. Yrittäjyys & liikeidean -kurssista, koska en ole suorittanut koko koetta..
Keskiviikkona opettaja sanoi, että sinun ei tarvitse sitä tehdä, jos en itse halua. Se on sitten näytössä..
Ajattelin sitten, että eipähän ainakaan tarvitse lukea.

Eilen illalla oli sitten laittanut mailia: Tein uusinta kokeen, käyppäs tekemässä!

Olipas hauskaa.. Tai on hauskaa.. Ihan penkin alle menee. Ja olen kuoleman oma.. Väsyttää..
Piti eilen illalla ottaa niskalääke - liian myöhään otin.. Joten vieläkin kärsin väsymyksestä. Nukahtaisin heti, jos makuulle menisin.

Taas koskee päähänkin.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maitooo:
Tuohon listaan on humpsahtanut mulle muutama lisäpäivä... omien laskujen mukaan menossa on nyt 16/28-36.

Ihan aurinkoinen pakkaspäivä täällä!

:hug: ja osanotto erzille.
No niinpä tietenkin, tämä neiti on ruvennut virheitäkin tekee ihan päivittäin oikein olan takaa :headwall:

Sen se tää väsymys teettää..

Anteeksi kamalasti! :ashamed:
 
Itse oon miettinyt miehen kommenttia, jonka se yksi ilta tässä möläytti suustaan: "sinä et käytä koskaan enää ehkäisyä. Meille tulee niin monta lasta kuin saadaan."

Minä olin: :eek: ?!?

Mies: Sinähän oot aina haaveillut isosta perheestä. Ja kerran meillä menee näin kauan, ni eihän niitä vauvoja paljoa sitten tuu. Mie haluan ison ison perheen.

minä: niin.. eihän sitä tiedä kuinka paljon on tulossa.

Huh huh.. Mikä möläytys.. :eek:
 
Terve!

Eilinen Valentinen päivä on nyt sit vietetty. Sain mieheltä ihanan, tosi pitkän punaisen ruusun, samppanjapullon ja sellaisia luksus-suklaita, nam. Ja tosi kauniin kortin. Itse olin teettänyt yhdestä meidän yhteisestä kuvasta sille kortin ja tein oikein hyvän illallisen. Ei viitsitty lähteä mihinkään ulos syömään kun mies on kaameassa flunssassa ja muutenkin, täällä Englannissa ystävänpäivän vietto on mennyt ihan superkaupalliseksi ja hirveäksi hössöttämiseksi, ravintoloissa hinnat nousee siksi illaksi jne. Mutta oli kiva silti, että mies muisti mua, kyllä extrahuomio aina lämmittää mieltä! :heart:

Muutoin ei mitään ihmeempää, tuntuu että päivät menee tosi hitaasti, oviksen pitäis sit olla ensi viikolla jossain vaiheessa...Ei oikein nyt jaksa tässä kierrossa jotenkaan innostaa koko vauvatouhu, kyllästyttää kun ei tuloksia tule!

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille ja paljon plussapuhureita!

 
RD oi, ole onnellinen :D tai siis jos kerran haluut paljon lapsia :D
mäkin haluisin kuulla miehen suusta jotain tuollasta :whistle: :saint:

diodium ihana mies sulla :) me kait ollaan jotenkin outoja kun ei tuota ystävänpäivää vietellä eikä muisteta.. muistetaan sitten silloin tällöin muuten vaan toinen toisiamme :)
 
Red Dragon: Mä meinasin testata vasta viikon päästä sunnuntaina :LOL: Eihän tässä mikään kiire ole kun noita päiviäkin on noin vähän ;)

Kyllä vaan. Kuvottava olo jatkuu. Kävin näön tarkastuksessa ja ruokakaupassa, postissa yms. Itsenäisen opiskelun päivä nimittäin niin ei tarvitse koululla olla.
Ajelin sitte kotia päin ja poliisilaitoksen kohalla alko vesilaitos taas haisemaan. Ei ole koskaan tehnyt pahaa ja nyt hyvä kun ei tarvinnu tien reunaan pysäyttää ku rupes yököttämään todella paljon :snotty:

Ei ollu näkö muuttunut vuoden takaisesta ja aurinkolasit omilla voimakkuuksilla laitoin tilaukseen.. 2-4 viikkoa menee ennen kuin tulee :eek: Ja nytkin aurinko paistaa niin kirkkaalta taivaalta niin kirkkaalta.. Nooh.. pitää vain kärsiä tuo aika.

Nyt pitäisi yrittää hieman kämppää saada kuntoon, siivoilla vähän ja pakkailla tavaroita. Eihän siihen muuttoon ole enää kuin viikko aikaa :eek: =)

Noista olevinaan oireista tuli vielä mieleen, että olen nyt kahtena päivänä joutunut ajamaan Heikkisen kahvilan kautta kun on tehnyt hirveästi mieli kaikkea hyvää :D En mä koskaan ennen ole mistään kondiittoriasta käyny mitään hakemassa, ei ole ennen maistunut, mutta nyt |O Eilen kävin kaksi oikein rasvaista ja sokerista ystävänpäiväleivosta hakemassa ja tänään kaksi oikein rasvaista ja suklaista leivosta :LOL: Mitähän tästä vielä tulee :LOL:

Olen ihan ylienerginen kun on noin upea ilma! Tuuleehan tuolla ihan pirun kylmästi, mutta kun tuo auringon paiste.. jotain aivan upeaa!

mutta nyt minä tästä koetan mennä..

moikka! :D :wave:
 
Tervehdys!
Selkääni vain jomottaa..auts.Eilen oli jo parempi, mut varmaan ärtyi kun kilttinä tyttönä menin sitten jonkun ojaan ajaneen herran autoa työntämään. Ei ois pitänyt, mut eipä olis herralla ollu tuolla salolla varmaan muita auttajia ihan heti.
Tänään on kyllä pakko yrittää peittoa heiluttaa..sano selkä mitä hyvänsä :) Alkaa jo edellis kerrasta olla aikaa ja mieleni tekevi ;) Heh kaikkea sitä tuleekin kirjotettuu..
 
jes se olis taas niin ku perjantai ja viikonloppu alkamassa.

mä oon jääny muuten nyt koukkuun tohon jumppa dvdhen!!
pyöritän sitä joka päivä ku lapset nukkuu, mutt onpahan hyvä että koukussa siihen ku johku muuhun :LOL:
ilmeisesti mulla on jotain ylimäärästä energia tai jopa agressiota ku niin oon jakanu jumpata, vaikk kieltämättä välillä hölmöltä tuntuu heilua olohuoneessa telkun edessä ja hikoilla mutt sitäpä se! ja eipä tarvii lähtee mihkään illalla enää erikseen.
suosittelen kotiäideille! ja muillekin jotka on kotosalla tai tykkää kotona tehä.

Aurinko paistaa ja pakkasta on! ulkoiltiin jo ap, tuuli vaan on tosi kova.
mutt sinne pihalle varmaan nyt kuitenkin vielä.

ekaks kahvia ku nuo vielä koisivat.
:D
koko pinolle mukavat viikonloput!
 
pamu: Minun fiilikset odottaa tädin tuloa. Ei mulla sen erityisemmät oltavat ole.. Tuskin on vieläkään tärpännyt.. Mutta tulee sit ku tulee ja sitten vois miettiä sitä miehen kommenttia: Mitä turhaan laittaa mitää ehkäisyä, ku menee tällä kertaa näin pitkään :/ .

umayya: Kyllähän sitä haluais ison perheen, mutta sittenhän ei taida jäädä itselle ollenkaan enää aikaa. Tilan & rahan puutekin tulee. :whistle: Mies on kyl sellainen, että tykkää todella paljon lapsista ja tulee heidän kanssaan toimeen (ainakin omien) :D

Arcatha: Peukut on pystyssä! :wave: Testaa jo nyt sunnuntaina ;)
Tai voisko sitten ne terolutit saada aikaan noi olot?
 
Heippati heippa taas kaikille!!! Nyt on ihana vapaapäivä ja kaiken lisäks mun synttäripäivä ja mä vietän sitä siivoten huusollii... ei näin ei näin!!!! Ja sit saakin taas koko viikonlopun pakertaa töis, plääh!!!
Hyvää ystävänpäivää kaikille näin jälkikäteen, kun en eilen päässy käväseen, ku olin pitkän päivän töissä!!! :heart:
 
Hei kaikille!!

Pari päivää meni niin, etten ehtinyt enkä jaksanut tulla koneelle.. Eilen olin suunnilleen koko päivän liikenteessä..

erzille osan ottoni!!

Kaikille näin jälkikäteen hyvää ystävänpäivää.. Meinasin eilen kokonaan unohtaa mokoman päivän..

Puhuitte tuolla siitä, miten mieli menee matalaksi, kun se täti tulla kurvaa punaisella ferrarillaan.. Niin mullakin oli taas menkkojen tulla fiilikset niin maassa.. Toivottavasti se pian tärppäisisi.. En jaksaisi enää kauaa odottaa... Alkaa iskemään uskon puute tähän meidän vauvaprojektiin..
Ja mä en ole käyttänyt kuin minipillereitä ja niitäkin vain pari vuotta ja nekin lopetin joskus 3 vuotta sitten jo.. Ja silti tämä on niin vaikeaa..

Huhtikuun jälkeen olisi tarkoitus päästä muuttamaan tästä pois.. Maksaa vuokra liian paljon, ettei ole edes varaa vaihtaa autoa, vaikka vanha on hajoamassa käsiin..

Halaus kaikille niitä tarvitseville!!! :hug: :hug:

KP
 

Yhteistyössä