** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

tervetulotoivotukset uusille =) :flower:

Käytiin Lahdessa ja siel changen liikkees, sain oikeen hyvät rintsikat ja makso vain 29.95e tms :) eli kannattaa siel käydä jos tarvii isompaa kokoa mut tykkäis edullisemmist liiveistä kuin mitä niis satasen per rintsikat liikkeis yleensä on :p
 
Arcatha mä voisin testailla sillon mut voipi olla ettei tarvista ole.. ei ainakaa mitää sellast mikä viittais raskautee.. paitsi et välil tuntuu et nännit tulee rinnoist pihalle.. no mut sillon jos ei oo täti tullu..
 
Arcatha: minäkin voisin sillon testailla ellei täti tuu kylää. Pahoinpa pelkään kyllä et se tulee taas... niin ku joka hemmetin kerta!!! Sillon 24.2. ois mulla sit niin ku kiertopäivä 31, normaali kierto mul on 27-28 päivää!
 
Tervetuloa kaikille uusille! :flower:

Ja pahoittelut niille, joille täti saapunut tai olette testaillut negaa.
Itsellä alkaa olla jännät paikat, ajattelin jospa perjantaina aamusta testailis, kun viikonlopuksi lähdetään reissuun niin ei siellä paljoo testailla ja toivoisin et sen päivän tulokseen vois luottaa, koska tiedän et reissussa ei voi kieltäytyä alkoholista, muuten kaverit ihmettelee mistä päin tuulee :LOL: et jos nega tulee silloin, niin aion sitten ottaa viikonloppuna rennosti ja nauttia muutaman siiderin ;) omaa oloa sen verran, et mahakipuja ei pahemmin oo ollut pariin päivään, mut muistaakseni niin se on ollut viime kierroissakin, et mahakipu hellittänyt juuri ennen tädin saapumista.. Muita oireita ei kyllä oo. Ainakin valmiiksi oon asennoitunut siihen, et täti tulee.. Mut katotaan nyt! =)
 
Khimaira
Welcommen maitooo ja luppana :wave: Sanon samat, kuin muillekin "uusille":
Sen minkä vastausta et täältä saa, niin sitä et tartte :whistle:

Voih erzi :( Toivottavasti olo korjaantuu pika pikaa :hug:

Arcatha Onnea uuteen kotiin ja voimia siihen hirveeseen alkukaaokseen muuton jälkeen :whistle:

Halvat oli miracle ne liivit =) Mulle tosin menee 70A, joten ei sen väliä minkä laatuiset :snotty: :saint:

Hyvinhän tämä meikäläisen taustoille meneminen toimii :LOL: Käyn vain kahdesti päivässä :whistle: :p :LOL:
Illanjatkoja kaikille :wave:
 
:'( Taitaa se täti tulla huomisen aikana "kunnolla" vierailulle. Nyt pieni tuhru jo alkoi. Ilmoittelen huomenna jos kannattaa jo päivittää kp:t ja muut. Ei tule vauvaa meille taaskaan, ei. Masentaa nyt taas niiiin paljon!

Töissäkin oli melko rankka päivä, ja huominen rankempi :headwall: Nyt ei taas elämä hymyile, mutta jospa se tästä taas pikkuhiljaa...
 
Luru ai no sillo sit ei sinällään oo varmaa väliä rintsikoilla ko saa nii halvalla sit :) mut noi oli kyl tosi mukavan edulliset :) ja koko oli 65E ni siks pittää sielt hankkii vaikkei sekkää nii iso koko sinällään oo mut kummiskii :)

mie eksyin eka iha väärään pinoon, toho toiseen talvivauvat jne juttuun.. ihmettelin jo et ko ei näytä yhtää tutulta :LOL:
 
Khimaira
miracle mieki eksyin kerran väärään pinoon, sitten hokasin et hei- miksi noi kyselee et mikä ehkäisy teillä on nyt :whistle: katsoinkin et ompa tullut paljon uusia nikkejä :snotty: :LOL:

Bumba :hug: :( Jospa ei alkaisi kummiskaan :saint:
 
pahoitteluja Bumballe jos se täti ny sielt sit tul paikalle :hug:

Oli ihana ystävänpäiväkortti odottamas keittiön pöydällä ko heräsin, lahjakortti: täydellinen kasvohoito 1,5h!! Voi et ny on ihana men sinne ja saa olla hellittävänä!! =) Ihanaa :heart: :heart: mun mies on vain niin upea ja huomaavainen! =)
 
Bumba voi ei.. toivottavasti ne ei alakaan kunnolla..

ihana yö oli taas.. heräsin monen monta kertaa ku kurkku ja suu aivan rutikuivat.. sit vickskään ei ees liuennu yön aikaan ku oli niin kuiva :/ sit aina ku siihen heräsin ni tiesti rupes yskittää ku niin karhea ja kuiva kurkku.. kyllähän se vauvakuume taas täällä vähän yrittää nostaa päätään et jos kuitenki.. pah.. vaikka kui yrittää olla aattelematta :LOL: noh kuitenki yritän pitää ajatukset enemmän tädin vierailussa ettei ihan putoa taivaista sitten.. vaikka ihana se on joskus miettiä että jos se pieni olisikin nyt tulossa..

Ihanaa ja toivoa täynnä olevaa ystävänpäivää kaikille :heart:
 
Heissan!

Hyvää ystävänpäivää teille kaikille! :flower: :flower: :flower:

Bumba, pää pystyyn vain, kyllä se vauva teille vielä tulee! Mulla oli kans viime viikonloppu vaikea kun täti tuli, niinkuin aina. Pitää se pettymyksen tunnekin vain käydä läpi ja jostain löytää usko tulevaan. Ja aina ihmeellisesti se sit löytyykin, kun päiviä kiertoon tulee vähän lisää.

Miracle, ihanan lahjan sait! Tuollainen hemmottelu on kyllä niin ihanaa. Meidänkin piti tänään mennä ulos syömään ja viettää Valentinen päivää, mutta mies-raukka on ihan kaameassa flunssassa ja silti sen oli pakko mennä töihin. Joten sovittiin, että vietetäänkin me oma Valentinenpäivä sit ensi viikolla. Mutta kyllä mä silti hieman kukkia tms. illalla odotan..

 
Tänne ei kuulu mitään uutta. Nämä niin sanotut välipäivät tuntuvat kestävän ikuisuuden. Katsoo kuinka pitkään jaksan yrittää laihduttaa. Toinen päivä vasta menossa mutta tuntuu nyt jo pitkäveteiseltä. Tarvis jostain löytää jotain hyviä reseptejä mitä tehdä.
En olisi uskonut että itselläni olisi näin huono kunto kun olen reilun viikon verran tuolla jumppalaitteella tehnyt. Niin en meinannut jaksaa tehdä sillä 5minuuttiakaan. Vaikka lasten kanssa tulee käveltyä keskustaan kerran tai kaksi viikossa. Yhteen suuntaa matka kestää 40min. Sit muutenkin lasten kanssa ulkoilen. Nyt täytyy vain jaksaa tehdä sillä laitteel säännöllisesti että saa kasvatettua tuota aikaa. Ajattelin siirtää sen olohuoneeseen jos vaikka tv:tä katselles menis pitempi aika.
 
tikruliini mikä laite sulla on? mulla crosstreiner ja mulla oli alkuun kans etten ois jaksanu tehdä paljon yhtään.. nyt sit jo jaksanki n. 45min jos motivaatio kohdallaan.. laihdutus on jotenki vaan no ei tylsää mut sellast kuitenki.. hankala löytää sopiva sana..
 
tikruliini, millainen laite sul sit on? Me saatii se uus crosstrainer vihdoin ja sit ko se kasataan ni sit aion sil kyl tehdä ja jos hoikistuiski vähä ja kunto kasvais.. mullaki kunto iha pohjamudissa ku en aikoihi oo kunnol mitää liikuntaa harrastanu..

Diodium, juu :) Tuuha sit kertoon mitä sie sait :) mie kyl ootan innol sitä kasvohoitoo ku se on nii rentouttavaa ja ihanaa. Kaikkiaan oon elämäni aikana kasvohoidos käyny vaa kahesti ja sillonki vaa joku peruspuhdistus, ny ois toi täydellinen kasvohoito ni saa nähä mitä se pitää sisällään :) :heart:
 
Tulin vaan teille kertomaan, että kävin ti siellä Clomien seurantaulrassa ja voin hieman huokaista helpotuksesta, sillä Clomit auttaa =) Lääkäri löysi vasemmasta munasarjasta 1,9cm:sen muniksen, joka oli jo aika lähellä irtoamista :D Peittoja on tuuleteltu, mutta saapa nähdä että onnistaisko vihdoinkin...
 
tikruliini hui! No mut kyl sä sen saat pois!! Ku oikeen kovasti koetat :) ja me tsempataan sua tääl! =) Mä haluisin hoikistua sen kolmisen kiloo tai enintään viis, mut katsoo nyt :) Mut kyl sä sen kolmekyt kilookin saat pois ku kunnol luotat itsees!! :)
 
miracle Minä kanssa pelästyin että noin paljon pitäisi laskureiden mukaan saada pois. Itse ajattelin van tuota 10kg.
Karamelli on minulle varmaan vaikea paikka. Täytyy ostaa rypäleitä kotio ja syödä niitä kun tekee karamellia mieli. Perunan jätin vallan pois ruokavaliosta. Pasta tarvitsisi vaihtaa tummaan.
Täytyy nettiä selata jos jostain sattus löytää jotain ruokaohjeita
 

Yhteistyössä