** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Täällä ei mitään uutta. Kyllä on hirveesti himottanu käydä apteekissa testin ostossa, mutta järki ( lue mies! :LOL: :LOL: ) on saanu vielä toistaiseksi pysyteltyä poissa. :snotty:
Tänäänkin lasten kanssa painin ja peuhasin aika rajusti, niin piti lopettaa, kun masuun alkoi tuntua semmosta paineen tapaista. :eek: Ja pitäis vielä 10 päivää jaksaa odotella sitä tikkuun pissimistä. :headwall:
 
Lämmöt koholla ja jatkuvasti vilu..

Äsken tienasin sitten itselleni aikaisen aamuherätyksen kun alkoi tehdä ihan sikana mieli mäkkärinruokaa ja mies sitte sano, että jos hänet yövuoroon vien, niin hän mulle aterian ostaa :LOL: Ennen seitsemää siis ylös, noh, ehtii ainakin pakkailla huomenna ennen koululle menoa, sillä vasta kymmeneltä alkaa =)

Ensi viikon sunnuntaina olisi siis tarkoitus testailla jos ei tätiä näy, saa nähdä kuinka käy ;) Jännittää kovasti, mutta tästä asiasta ei ole muuton takia ehtinyt/jaksunut stressata :D

Mutta nyt vähän keittiöstä kamoja pakkailemaan, huomiseen ystävät hyvät :wave:
 
RD: En sit missään vaihees huomannu antaa noita tietojani sulle. Eli siis nyt tänään on kp 24 ja ja kierron pituus mulla on 28 päivää! Ja synnytyssairaala on satakunnnan keskussairaala!

Masentaa jo valmiiks, ku tietää et torstaina tulee täti taas kyläileen. Kivut on meinaan sitä luokkaa jo et huhhuh!!!! Mrrrrr.. :kieh:
 
Mie olin ahkera tänään.. Meidän ja tyttöjen petivaatteet tuuletin ja vaihoin puhtaat petivaatteet.. Pesin kaksi koneellista pyykkiä. Ja sitten lähti varastoon hoitopöytä.. Mitähän sekin viel makkaris teki :whistle: . Siis lipaston yläpuolella oleva hoitotaso siis. Mutta siinä oli niin hyvä säilyttää tavaroita :D

Sitten vaan muuten järjestelin makkarit.. Pitäis vain saada kaapitkin järjestettyä joskus.. Kun vain siihen aikaa jäis.

Ja tein ihanaa puolukkapuuroa iltapalaksi :p .

Kerrankin saan olla itsestä ylpeä, että olen ollut ahkerana tämän viikon.. Pitkästä aikaa. Mutta olisiko mun äksyilyt, väsymys yms. johtunu tosiaan matalasta hemoglobiinista? Nyt olen jonkin aikaa syönyt niitä rautatabletteja, mitä antoivat verenluovutuksessa. Oiskohan niistä ollu siis jotain apua. En tiedä. Mutta pääasia on se, että mulla on hyvä olo pitkään aikaan. =)

Nyt kaikille hyvää yötä! Pitää lähteä nukkuu, jotta jaksan lähtee aamulla kouluun. Ruokailun jälkeen lähen jo kotio, ku pitää neitiä käyttää puheterapeutilla.
 
mama-84: Nyt ehkä pitäisi tiedot olla oikein, tuosta sairaalan lyhenteestä en kyl oo varma :whistle: . Jospa se täti pysyis kivuista huolimatta poissa! :wave:
Tuleeko sinulla aina kivut ennen tädin saapumista? Itellä kivut tulee vasta sit, ku täti on kurvannut kylään
 
:hug: niille, joille täti saapunut!

Täällä testattu nega, mutta täti ei vielä saapunut! Maha kipeä kuitenkin samalla tapaa, kuin menkat olis alkamassa, joten eiköhän ne sieltä tuu, kun kuitenkin testi näyttää negaa viel näilläkin kp:llä.. Toivottavasti alkais vain pian, ettei kierto lähde venymään. Ovisplussasta tulee huomenna 14 päivää, jospa ne silloin alkais.. Nyt nukkuun, väsyttää aivan älyttömästi. On rankka viikonlopun reissu takana, mut hauskaa oli!
:D
 
Tuli tuosta painon pudotuksesta mieleen. Käyn kerran viikossa vaakalla. Niin olisiko hyvä käydä aamulla vai illalla?
Tuota synnytyssairaala en ole ilmoittanut kun tällä hetkel se on satakunnan keskussairaala. Mutta jos muutamme sinne Turkuun 1.6 alkean niin silloin synnyttäisin siellä. Toukokuussa selviää mihin muutamme eli silloin tiedän synnytyssairaalankin.
Tänne ei kuulu mitään uutta. Odotellaan vain tätiä vähän aikasemmin kuin viimeksi.
 
tikruliini, mulla on sellainen käsitys, että paras olisi punnita itsensä aamulla, wc-käynnin jälkeen, ennen kuin on syönyt tai juonut mitään. Korjatkaa joku jos olen väärässä :)

Tässä kohta puoliin pitäisi koululle lähteä, helppo päivä onneksi tiedossa.. Kahdesta kolmeen olisi lukitesti o_O Noh, se tehdään kuulema kaikille aloittaville ja minä kun en sitä vielä ole tehnyt.

Mahaa vihloo.. Flunssainen olo. Vatsa meinaa löysällä olla vielä kaiken lisäksi, toivottavasti se ei tädin tuloa enteile.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! =)
 
RD: Mulla noi kivut on koko kierron ajan, mut kutakuinkin viikko ennen vuodon alkamist alkaa ihan tajuttomat kivut. Noi kivut johtuu mun endometrioosist. Gyne määräs kyllä hyvät särkylääkkeet, mut en uskal ottaa niit sillon, jos menos töihin tai oon ipanan kans kaksisteen, ku hieman tuo vintti sumenee...
 
Arcatha: Mis ainees sulla on toi lukitesti? Tekstinkäsittelys? Kuka sul o opettajana?

mama-84: Auts. Ei kuulosta kivalta.. Mutta onneksi on hyvät lääkkeet määrätty. Toivottavasti kivut helpottaisi pian! :hug:

Itse en saanut nukuttua oikeastaan mitään.. Kuopuksella varmaan mielettömät kasvukivut, ku itki koko ajan valittaen jalkaansa..

En ole väsynyt en.. |O
 
Kaa
Nyt mun täytyy valtuuttaa teidät, hyvät palstaystäväni:

Minä EN saa testata ennen maanantaita, en vaikka kuinka mankuisin ja tekisi mieli. Joten jos minä mietinkään asiaa, niille ajatuksille pitää laittaa välitön stoppi. Siinäpä tarvitsen teidän apuanne. Olkaa meikäläisen itsehillintä, minulla kun sitä ei ole tässä asiassa. Kiitos. :p
 
yksikseen täällä höpäjän mutta tänään siis plakkarissa tuo kp 120 joten testaan sen kunniaksi kun niin olin ajatellut, ja testejäkin sattuu vielä kotosalla olemaan :snotty:
pissiä tässä koitetaan pidätellä jotta pääsee hommiin :)
onko suosituksia; testivaihtoehdot on mammaksin liuskatesti, kotitestin puikko- ja kasettitesti?
kaikkia olis 1 kpl kaapissa :saint:
 
Kaa
umayya uskomattomalta näyttää tuo sinun kp-lukemasi... mutta syystäkin se taitaa olla noin korkea. Saako kysyä; miten sinulla tuli kuukautiset synnytyksen jälkeen? Siis kauanko meni ensimmäisiin kuukautisiin ja oliko niiden jälkeen toisia?
 
kaa saa toki kysyä, kun jälkivuoto loppui niin siitä parin viikon päästä tuli kuukautiset, ja ne alko siis 22.10. sen jälkeen ei ole kuulunut mikä minusta onkin outoa kun kerran tulivat kuitenkin, tosin silloin meni pojalle pullosta lisämaitoa ja myöhemmin vasta oltiin täysimetyksellä ja nyt ei suurinsurminkaan juo pullosta joten se varmaan vaikuttaa siihen ettei ne mankat ala..
synnytys oli siis 3.9. eli melkein 2kk synnytyksen jälkeen alkoi menkat
olikohan nyt tarpeeksi sekavasti selitetty :whistle:
 
tikruliini ei sillä mitään väliä silleen ole, kunhan se on aina samanlaisessa tilanteessa joka viikko.. Ei ettei esim. toisella viikolla käy illalla ja seuraavalla viikolla aamulla jne.. Silloin ei näytä todellisuutta onko painoa lähtenyt vai ei..
Joten varminta varmaan olisi aamulla kun herää ja ennenkuin syö/juo...

KP
 
Kaa
Aamulla vessassa käynnin jälkeen saa ainakin aina matalamman tuloksen kuin illalla... Itse katson painoni aamuisin, jos kiinnostaa vaa'an lukema. Nykyään vaan se lukema on koko ajan hieman edellistä isompi, niin katselen harvakseltaan. :D
 

Yhteistyössä