**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

RD ihania ultrakuulumisia ja söpö kuva :heart: toivottavasti itekin saan sitten samanlaisen muutaman viikon päästä. Kolme viikkoa pitäis vielä jaksaa odottaa :( odottavan aika on todellakin pitkä!

vauvahaaveita selvä plussa testissä ainakin oli :heart: luulen, että jokaisella on samat fiilikset kuin sinulla tuon pelon kanssa. Ite ainakin oli ihan hysteerinen ennen varhaisultraa ja täytyy myöntää, että aina välillä vieläkin. Nyt olen vain jotenkin osannut rauhoittaa itseni ja tajunnut, että ei asia murehtimalla parane, enkä pysty millään tavalla vaikuttamaan asiaan. Täytyy vain luottaa, että kaikki menee niin kuin on tarkoitettu :hug:

 
Emiliina Oikeassa oot...et eipä sille mitään voi, eikä mitenkää voi vaikuttaa asioitten kulkuun.
Tää on mulle ensimmäinen, niin senki takia oon ihan hysteerinen kaikesta, ku kaikki on niin uutta, ja vielä ei oo missää päässy vahvistaan raskautta(muutaku tekemällä r-testin) :D
 
vauvahaaveita: hieno plussa! Onnea! :)

Ja RD:llä ihana kuva! :heart:

Mie eilen jotenki pysähyin kans miettimään tuota ultraa (en käyny varhaisultrassa, joten eka ultra on np ens viikolla). En meinannu unta saada kun aattelin vaan kaikkea ikävää mitä voi selvitä. Toivotaan kuitenki että kaikki on hyvin ja pikkupalleroinen siellä asustelee ja kasvaa - ja toivottavasti vaan yks! :)

Anzkuli 12+0
 
terppa tähänkin pinoon! B)

jotenkin muka kiirettä koko ajan ja joka asiasta, mutta en myöskään saa mitään aikaseksi, että tosi hyvä yhtälö! :LOL:
Silityskasa on paisunut sellaseks ett huh huh...koskahan sais käytyä sen kimppuun...ja joka päivä oon nukkunut päikkärit lasten kanssa, nukahtanutkin varmaan ennen ku poika...
pahaolo hiukan hellittänyt mutta välillä tulee oikeen sellasia puuskia että oksat pois.
heh eli ei siis yhtään mitään uutta!

No viikonloppuna mulla on ihan omaa lomaa, yksin! Ah oikeesti kaipaan semmoista just nyt.
isi ja lapset jää kotiin ja mä matkaan isäni luo. On aateltu käydä leffassa ja syömässä. muuten aattelin vaan olla ja nauttia hiljaisuudesta sekä siitä, että mitään ei ole pakko tehdä. tietty pari kaveria tulee varmaan tavattua. oikeesti jotenkin nyt kaipaan niin vaan sitä yksinoloa ja OMAA aikaa. Mieskin kun on ollut aika paljon työreissuilla.

ens viikolla se neuvola jota kyll odotan jo!! toivottavasti saan np ultraa-ajan pian, kun eiks se tehä viikoilla rv11 - 13? Niin eihän siihen ole kuin pari viikkoa!! kääk ja jee!

tämmöstä täällä.

palaillaan....
Pamuk ja Toivo rv 9+3
 
Heips!

vauvahaaveita: Hirmuisesti onnea plussasta. :) :flower:

RD: Ihana ultrakuva siulla oli, ja tosi selvä kuva vielä. :)

(.) Täällä eilen masukilla oli kunnon jumpat menossa ja mieskin tunsi ensimmäistä kertaa potkuja ihan masun päälle. :) Kävin tuossa miettimään että oonkohan mie ihan kamala, kun oon kovasti tästä masuvauvasta toivonut tyttöä ja juuri tuossa puhuin mummoni kanssa puhelimessa ja hän veikkasi että poika kuitenkin olisi tulossa. Olin vähän pettynyt tuohon arvioon. :ashamed: Ja mummo ei ole yleensä tälläisissä asioissa erehtynyt. Oon vaan jotenkin pohtinut että olisi kiva että olisi sitten kuopukselle leikkikaveri ja voisivat samassa huoneessa asustella. Ja että olisi sitten 2 ja 2 näitä lapsia. Jotenkin vaan tuli itselle sellainen olo että mie oon kyllä ihan kauhea kun kovasti toivon tyttöä, vaikka en mie mitenkään pettynyt olisi tietenkään jos poikakin tulee. Mutta kuitenkin... Toivottavasti joku sai selvää tästä sepustukesta. :D

AngelEyes ja masukki 15+2
 
En mennykään pyörällä.. Satula oli sitten rikki menny talven aikaa. Miten olikaan menny muodottomaksi. Lähdin sit autolla, jännittäen riittääkö bensa. Hyvin riitti :D

Nyt sit lähen kävellen ja esikoinen pyörällä porukoiden luokse. Viimeinen kerho ois tänään ohjattavana.
 
Angel Eyes: mieki oon varmaan sit ihan kamala, kun kyllä poikaa kovasti toivoisin. Esikoinen on kans poika ja poikaa sillonki toivottiin molemmat. Mutta toki tyttö myös ois ihan yhtä rakas! :) Poika ois siinä mielessä "näppärä" että kävis kaikki entiset vaatteet sit paremmin... Ja leikit varmaan sit kävis paremmin yksiin - ehkä... :)
 
Itse toisaalta salaa toivon, että tulispa kolmas tyttö, ni ei tarviis vaatteita pahemmin ostella.. Mutts sit toivoo myös poikaa :D

Ihanaa oli käydä kävellen porukoilla, ja sit koululle kerhoa pitämään. Porukoille on sellaset 4 km matkaa. Esikoinen niin reippaasti ajaa pyörällä :heart: . Ja koirakin sai pitkästä aikaa kunnon lenkin. Kun lähdettii takas päin, ni 2 km tultii takas päin ja sit hypättii isukin kyytiin. Kyllähän myö ois jaksettu tulla kotio astikin, mutta ukolle oli tullut ikävä :eek:
 
Olishan se ihanaa saada ensimmäinen tyttö. Mutta poika on tulossa melkovarmaan. On saanut alkunsa juuri ovispäivänä. Oli kumpitahansa niin sitä rakastetaan paljon. Enemmän toivotaan että on terve.

Kuvotus jatkuu. Rinnat vähän arat. Hajut tekee pahaa. Riittää että syö pienen määrän mitä tahansa niin olen ähkyssä seuraavan tunnin.
 
Itse en tykännyt noista täysin vaaleista väreistä. Ja ei ollut kuin yksi kietaisubodi viime vuonna oli 2. Olisi edes niissä valkoisissa joku kuva niin olisivat kivemman näköisiä. Makuupussi oli todella ihana. Katsotaan nyt otammeko sittenkään pakkausta kolmannelle lapselle.
 
Makuupussi oli miustaki aivan ihana! Ja ne kirkkaat raidalliset kuosit oli kivat! Haalari ja muut toppavarusteet oli miusta kans mukavan hillityt ja neutraalit. Me ei pakkausta oteta kun on esikoiselta niin paljon kaikkea tallessa ja sukulaisilta on lainavaatetta tiedossa. Ja jos uus tulokas on myös poika, niin sitä vaatetta on pilvin pimein tarjolla. Tässä suvussa ei näköjään osata kuin poikia tehdä! ;)
 
[/b]miracle voi toivotaan sulle plussaa, niin pääset tänne meidän luokse takaisin :heart:

Anzkuli tuu kertoon sitten kanssa ultrakuulumiset, kun oot käynyt np-ultrassa :) Mulla sinne on vielä yli kaksi viikkoa aikaa ja odotan sitä kuin kuuta nousevaa :saint:

Mun mielestä toi uusi pakkaus on ihan ok. Makuupussi oli ihana ja samoin haalarisetti, menee varmasti molemmille. Mutta muuten tosiaan aika vaalea väritys koko pakkauksessa. Voihan sitä sitten aina tietenkin ite ostaa jotain värikästä kaveriksi, niin pystyy käyttää noita valkoisiakin vaatteita :) Olis niin ihana mennä jo katteleen vaunuja yms. mutta oon päättänyt, että ei nyt kuitenkaan ihan vielä :snotty: voishan sitä tietenkin käydä vain vähän fiilistelemässä kaupoissa, mutta parempi varmaan odotella vielä muutama viikko, ennen kuin menee..
 
Mie sain siivottua! Hyvä minä :D

Olen pessyt vessan, imuroinu, pessy lattiat, pessy peilit, toinen koneellinen peseytymäs, astianpesukoneen tyhjentänyt. Vienyt turhat tavarat varastoon.

Kohta pitäis lähtee sankko ostaa, et voin laittaa siman valmistuu ja esikoinen kai lähtee mökille yöksi, mummon, miehen tädin+miehen kaa. Mitähän siitäkin tulee..

Heräsin ihan ite vähä ennen lapsukaisia. Ei vaan saa nukuttuu täs flunssassa.

Eilen ostettii mun pyörää uus satula, jospa sen sais huomen paikalleen, ni pääsis sit maanantaina töihin pyörällä. Säästyypähän bensaa, ku syöppö mikä syöppö on meidän auto :whistle:. Mutta kulkeepahan senkin edestä. :D

En ole saanut virkattua niitä verhojakaan varmaan kohta yli viikkoon :eek: . Ei ole ollut aikaa, enkä kyl ole jaksanutkaan. Vaan olen ihan suosiolla pitäny taukoa, etten ainakaan virheitä tee :saint: .

Meille tulee tiistaina hamsteri :heart: . Menin eilen lemmikkieläinkaupasta ostelee häkkitarvikkeita ja siellä oli pari syrkki naarasta ja päätin varata toisen niistä, pitkäkarvaisemman. Häkin pitäisi tulla tiistaina, jolloin pääsen hakee meille uuden lemmikin. Kasvattajasta ei ole kuulunut mitään, vaikka kuinka olen yrittänyt pitää yhteyttä. Tänne palstalle oon pari-kolme viestii laittanu + sähköpostiviestin, mutta mihinkään ei ole vastannut. Joten nyt loppui sitten minun kärsivällisyys.

Vaikka monet on sitä mieltä, että lemmikkieläinkaupasta ei kannata hankkia, mutta tämän ensimmäisen hankin siis tuolta ja seuraavan yritän kasvattajalta.. Mutta katsotaan nytten.

Red Dragon & Masukki rv 12+6 :heart:
 

Yhteistyössä