**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

kisut on ihan tavallisia maatiaisnaperoita, koira on pikimusta bishónhavannainen.... niin unohdin sanoa että synnytän sit jorvissa....ups...kiva viimein saada joku kirjoittamaan mun kans kun oon asunut täällä pari vuotta eikä mulla ole yhtään tuttua eikä kaveria...mieskin on niintylsää seuraa kun se tekee vain omia juttujaan...
 
terve.. käytiin äsken ukon kanssa syömässä ihan kunnon ravintelissa ja kyllä on masu nyt täys.. vauveli ei oo tänään pahemmin potkinu.. eilen piti kamalaa diskoa, tänään ei mitään.. toivottavasti huomenna olis taas liikettä masussa tai tulee mulle hätä.. :|
 
nea85: meillä esikoinen piti mahassa aina kaks rumba-päivää ja sit yhen lepopäivän että ei juuri mitään liikkeitä tuntunu. Ja sit taas kun oli voimia keränny niin parin päivän rumbaaminen alko! :)

flipi: tervetuloa!
 
Ultrakuulumisia :):

Tänään kävin siis np-ultrassa. Kävin äippäpolilla ja tosi mukava kätilö sattui ultraamaan. Mahan päältä ultras ja tosi hyvin näkyi.

Eli siellä se pikkupalleroinen viuhtoi kovasti. Mahoton meno oli päällä. Pituus oli 69mm ja niskaturvotus 1,2mm eli ihan hyvä sekin. Koko vastasi viikkoja. Sykkeet oli n. 150 ja mukavasti jumpsutti ja sydämen syke näkyi. Kattoi myös navan seudun ja pään rakenteen ja muutenki että kaikki osat oli suht paikoillaan.

Voi pientä! Nyt sitä sit voidaan olla ihan turvallisin mielin raskaana! :) Tulipas helpottunu olo! :)

Anzkuli 12+5
 
Paljon onnea Katrinainen.

Tänne ei kuulu mitään uutta. Pahoin vointi vähän helpottanut. Katsotaan miten huomenna alkava harjoittelu menee. Lapset menee myös ekaa kertaa hoitoon huomenna päiväkotiin.
En ajatellut harjoittelussa mitään kertoa raskaudesta kun on vielä alussa. Ellen sit joudu raskaisiin töihin. Sit on eriasia.

tikruliini ja pörris 8+1
 
katrinainen paljon onnea tytön syntymän johdosta, ihana juttu :heart:

Oltiinpas me tiputtu jo pitkälle, oltiin jo 3 sivulla, pakko tulla nosteleen pinoa :kieh:
Täällä ei ihmeellisempiä, oon ollut nyt jotenkin tosi väsynyt. Saattaa kyllä johtua töistäkin, oon tehnyt pitkää päivää ja on ollut suhteellisen rankkaa. Siksi en oo paljoa jaksanut täälläkään käydä..

Kuinkas muiden masut jakselee? Onko teillä muuten masut kasvanut jo paljon ja koska teillä on vauvamasut alkanut näkyä? Itse tuossa mietin, että koskahan sen pitäis alkaa näkyä :p Pienen pieni pömppis on havaittavissa, mutta sellainen siinä on kyllä ollut jo ennen raskauttakin, että taitaa olla ihan samaa kumpua :D odotan vain, et alkais jo jotain tulla ;)
Mutta mukavaa ja aurinkoista viikonlopun jatkoa kaikille! :)
 
Mie oon tänään väsynyt.. aamulla olin pirteä, mut sit oli kismaa ukon kanssa.. Joten sen jälkeen olen ollut ihan kuoleman oma..

Tultiin just pieneltä pyörälenkiltä ja mie kuolen tänne. Tänään oli tarkoitus, että teen uuden satsin munkkeja.. Mut en jaksa. Huomenna sitten ehkä.. Tänään en jaksa tehdä yhtään mitään.

Olen mie sen verran yrittänyt, että liikkeen toimintasuunnitelmaa olen viimeistellyt..

Minulla näkyy maha ihan selvästi.
 
Paljon onnea katriaiselle pikkuisen prinsessan johdosta! :heart: :flower: :heart:

Tänne ei mitään uutta. Helpolla olen tässä raskaudessa kyllä päässyt, että ihan pelottaa mennä reilun viikon päästä sinne ultraan. :ashamed: Mun masu näyttää vaan sille, että oisin alkanu herkutella vähän enemmän. :LOL: Ei vaivamaha vaan sellainen läskikumpu. :ashamed: :x Kaikki turvotuksen mukana tulleet kilot ( yhteensä 3kg ) ovat sitten tietysti tuossa navan ympärillä. :headwall:
 
Heipsis pitkästä aikaa! Jos vaikka tämä kirjottelu tänne nyt onnistuisi, kun tuossa toissailtana aloin juttua kirjottamaan niin menikin sähköt poikki ja eipä tullut koko hommasta mittään.

Ekaksi onnittelut katrinaiselle pikkuisesta prinsessasta! :flower:

Täällä just viime sunnuntaina haikeana muistelin kun meidän prinsessa syntyi vuosi sitten, ja nyt on jo iso tyttö. :D Niin se aika vaan menee. Oli kivat kemut, tosin sankari itse oli kipeä, ja käytin tuossa eilen lääkärissä niin korvatulehdushan se siellä jyllää. Muutenkin ollaan koko poppoo oltu enemmän ja vähemmän flunssassa.

(.) Masussa potkutellaan ahkerasti. Ensi viikolla olisi taas neuvolakin, laittelen sitten kuulumisia. Miulla alkaa olla kyllä jo sellanen vauvamassun näkönen kumpu tuossa, ei voi enää erehtyä. Ollaanhan tässä jo lähellä puoltaväliäkin, että alkaahan sitä kokoa olla. Vielä olis kuukauden verran tuonne rakenneultraan, ei jaksaisi odotella. Onneksi tuo aika menee noissa pihahommissa, sen takia täälläkin tulee harvemmin roikuttua. Tomaatit laittelin kasvihuoneeseen ja pitäisi alkaa kukkapenkkejä perustella.

Voikaahan hyvin. :heart:

AngelEyes ja masukki 17+1
 
odotan hoitajan soittoa että menenkö lääkäriin vai en.Kun viikkoja oli omien laskujen mukaan vain 8+2. Kerkesin juuri viedä lapset hoitoon ja pääsin melkein töihin asti. Nyt sit tarttis jotenkin jaksaa lapset iltapäivällä hakea hoidosta. Mies on sopivasti tämän koko viikon reissuhommissa tulee tiistaina vasta kotio.

 
Soitin juuri miehelle. Tulee nyt sitten jo sunnuntaina päivällä kotio. Onneksi hänellä on ymmärtäväisiä työkavereita. Vaikka ei se tätä päivää helpota mutta tietää että toinen tuleekin aikasemmin ja pääsee kainaloon piiloon.
 
tikruliini menin ihan sanattomaksi, kun näin sun viestin :'( oon tosi pahoillani. Paljon voimahalauksia sinne, vaikka tiedän että varmasti ei paljoa helpota :hug: :hug: toivottavasti pääset lääkärissä käymään ja tehdään ultra. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vain olisikin jotain muuta vuotoa. Onneksi miehesi pääsee jo sunnuntaina kotiin. :hug:
 

Yhteistyössä