**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

Ai, niin... Pamu k ja RD: Mäkin voisin liittyä tuohon teidän karista kilot heinäkuuksi-kampanjaan. :D Ennen raskautta oisin voinu laihtua vielä ainakin 10kg, mutta into ei riittänyt ja nyt raskauden aikana on painoa tullut jo 7kg lisää, joten katsotaan miten kova urakka on tiedossa. :eek: :whistle: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molla Maija:
Ai, niin... Pamu k ja RD: Mäkin voisin liittyä tuohon teidän karista kilot heinäkuuksi-kampanjaan. :D Ennen raskautta oisin voinu laihtua vielä ainakin 10kg, mutta into ei riittänyt ja nyt raskauden aikana on painoa tullut jo 7kg lisää, joten katsotaan miten kova urakka on tiedossa. :eek: :whistle: :headwall:
jeejee! mukaan vaan!
yhdesä se onkin kivempaa!

oon ollut aina suht kova liikkumaan, mutta tämä nykyinen elämäntilanne ei oikein suosi kavereiden kanssa yhdessä harrastamista
(meidän lapset kun on niin pieniä 3 ja 2 vuotiaat)
niin helpoiten urheilu = jumppa käy kotona, ja sitten miehen kanssa lenkkeillään vuorotellen. Siks ois kiva saada edes virtuaaliliikuntaseuraa!!! :D
 
Mie sain varattua ekan nla ajan =) Ny on aika seesteinen olo taas kaiken suhteen onneks :heart: Tosin sitä kummastelin, et antoi ajan jo 7+4 vkolle eli 25.8 klo 14.30 ja lääkäriaika het seur. pvänä. Eli aika kumman aikaisin taas! :eek:
 
Pamu k: Meillähän taitaa olla aika saman ikäiset lapsoset. Meillä esikoinen 12/04 ja kuopus 08/06. =) Mie jo innolla odotan, että pääsisin hoikempaan kuntoon. :whistle:

miracle: Eikös se ensimmäinen neuvola ole yleensä siellä rv 8 paikkeilla, että ei tuo minusta nyt niin aikaisin ole. ;)


Molla Maija ja batman rv 23+6 :heart:
 
Molla Maija, nii.. jotenkii tuntuu vaa hirmuse aikasi olevan, mut siihe lie vaikuttaa se, et mä sain viimeks keskenmenon vkolla 7+5... :ashamed: Mut noh, täs raskaudes ei kesken mennä!! Nih :p Kauhia ko sie oot jo pitkällä :) Tosin me ei taideta olla olleet ees samois pinois?
 
miracle: Siitä se lähtee:D. Olisiko se varhaisraskauden ultra. Kahtoovat, että kaikki on hyvin. Pääsetpähän kurkkaa pienokaista :heart:

Molla Maija: Tervetuloa mukaan vaan! :wave: :D

Pamu:Mie ilmoittauduin sinne ladyline:n, että pakko jotain tehdä.. Mutta mulla on kuitenkin pudotettavana sellaset vähintään 24 kg.. Joten siinä on mulla tekemistä, jos aion siinä onnistua.. Tulee olee vaikeeta.. Kun viimeksi laihdutin sen vajaa 13 kg, niin siihen meni sellaiset vajaa puoli vuotta.. Mutta en pahemmin liikkunut yms.. Joten 24 kg taitaa olla aika mahdoton saavutus puoleen vuoteen?

Tänään oon ollut todella väsynyt.. Oon edelleen.. Oli tarkoitus tänää pestä pyykkiä.. Mutta kun menin entisiä ottaa pois narulta, ni ne oli viel kosteat. Oli sit ukko aamusuihkullaan saanut ne kostumaan :headwall: En pese siis tänään.. Silmät menee väkisin kiinni.
Ei oo samaa energiaa, mitä oli eilen siivotessa noita kaappeja. |O

Red Dragon + Nuppu 27+1 :heart:
 
RD, nii oishaa se sinällään mut toisaalt en viitsis siitä sitä satkua maksaa.. Vaikken kyl tiiä hintoja.. Paljo ne ees maksaa?

Ko toisaalt taasen ois aika seesteinen olo ny, ni ei sillai tuntuis kauheelta se vkolle 12 odottaminenkaan :) tää pvä jotensakii on paljo parempi. Eile ko tuli sitä tuhruaki ni se pisti varuilleen, mut ny jotenki on tosi luottavainen mieli. Viime raskaudessaha musta alussaki tuntu iha siltä, et raskaana oon, mut ei musta äitiä marraskuussa tuu. Ja niihä se piti paikkaansakin. Et jospa tää seesteinen olo olis sit enne hyvin menevästä raskaudesta :heart:
 
rd: varmaan sit eri käytäntö teillä siellä. täällä pääsee ekaan ultraan vasta viikolla 12, jos menee ennen sitä niin pitää käydä yksitysellä.. muutenkin täällä on vaan 3 ultraa, viikoilla 12,20 ja 37..
 
RD, juu no tollei jos ois sen sanonu, ni varmaa ois kyl saanu alkuraskauden ultran.. Mut miulla ko oli tavalliset menkat enkä ossaa valehellakaan ni en sua ultraakaan muuta ko yksityiseltä. Tääl kunnallisen kautta pääsis kai sit jos ois 3 km takana.
 
RD, nii en mie siis sanonukaa et sie oisit valehellu :D:D Mut siis tarkotin, et ite joutuisin valehteleen jossain tommoses, jos yrittäsin kunnalliselta puolelta ultraa suaha. Ja se 26.8 oleva lääkäri on se tavallinen alkuraskauden lääkäri, joka tekee vain sen sisätutkimuksen. Mies sano kyl, et voitais me mennä yksityisellekin (ku kerroin miks sinne vois olla hyvä mennä -eli esim. se ku:n toteaminen, et jos ei oikeas paikas kasvakaan yms-), mut niin... En oikee tiiä viel miten tekis..
 
Mie rupesin tekee ensimmäisiä hahtuvavillahousuja.. Katotaan minkälaiset niistä tulee, ku mie en housuja yms. osaa tehdä.. ja tuolla langalla on aika mielenkiintoista neuloa :whistle: .

Mistä tilaatte yleensä lankoja?

Mutta eikun vaan jatkamaan.. :heart:
 

Yhteistyössä