Aurinkoista torstaita kaikille! B) Taas on pitänyt kiirettä töissä ja en oo ehtinyt käydä koneella edes joka päivä. Nyt otin taas itseäni niskasta kiinni ja ajattelin kirjoittaa muutaman sanan
Onneksi oli taas kaikilla mukavia neuvola-ja ultrakuulumisia! Ihanaa Mammutti-Mamma, että np-ultrassa kaikki hyvin :heart: Mullakin tänään neuvola, toivottavasti painoa ei olis tullut hirveesti lisää, pelottaa aina se vaihe :/ kun en oo paljo jaksanut miettiä, mitä suuhuni pistän, vaikka varmasti pitäis!
Voi nea, vitsi että sä oot jo pitkällä! Mieti, kohta sulla on oma ihana tuhiseva nyytti sylissä :heart: Me varmaan ruvetaan sit ihmettelemään, jos et käyt päivittäin täällä, et onkohan se päässyt tosi toimiin
kyllä se pikkuinen sieltä syntyy sitten, kun on valmis siihen. Vaikka ymmärrän, että varmasti alkaa tuskastuttaa varsinkin näillä säillä :snotty:
RD: sinä se jaksat siivoilla
mistä mäkin saisin moisen siivousvimman. Täällä pyörii villakoirat jaloissa koko ajan :/ laiska mikä laiska. Oli muuten ihana masukuva sulla ja Molla Maijalla :heart: Mulla taitaa Molla Maija olla saman kokoinen pallo kuin sulla
mietinkin, että minkähän kokoinen se on lopuksi, kun tuntuu nyt jo välillä olevan tiellä :kieh: Toivottavasti ootte RD ja Pixie saanut selvitettyä ajatuksianne ja puhuttua miestenne kanssa, kyllä te varmasti itse tiedätte, mikä on parasta teidän kohdallanne :hug:
Hei kuulkaa, koska neuvolatäti alkaa tunnustella, onko vauva missä tilassa? Entäs kattooko se jostain viikoilta lähtien kohdunsuun tilannetta? En viitti kaikkea kysellä siltä neuvolatädiltä, kun sillä menee varmaan hermot, kun mulla noita kysymyksiä riittää
Eipä tänne muuten kummempia, harjoitussuppareita tulee ja menee, on aika inhottavia välillä :/ odotan vain, et aika kuluis ja sais mennä osteleen enemmän vauvalle tarvikkeita