**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

onnea tuhannesti rouva pikkumyy ja miracle!! :heart: :heart: :heart:
täällä yhdessä kasassa eikä tietoakaan synnytyksestä. tai kyllä pari iltaa sit supisteli parin tunnin ajan mut loppu sit. ja oli tosi lieviä supistuksia. vaan pientä kuukautis jomotusta. no jospa sitä pian pääsis synnyttämään. koko ajan tekee mieli syyä jotain mut ei kehtais kamalasti mässätä kun painoo tosiaan tullu se 10 kiloa jo.
voikaa hyvin.
-nea ja vauva rv 38+4-
 
nea: Kyllä vauveliini pihalle vielä jossain vaiheessa tulee :D Ja jospa nuo supistukset enteileevät jo jotain. Voimia sinulle! :hug:

Rouva Pikkumyy: Selvä plussa :heart: .

miracle: milloin sinulla on alustavast laskettuaika, ni voisin lisäillä sinut tuonne listalle!

Vein tytöt mummolle & papalle hoitoon.. Pitää ruveta siivoo nuo keittiön kaapit..

Red Dragon + Nuppu rv 27+0 :heart:
 
Mie vein tänään tytöt mummolaan hoitoon ja rupesin siivoamaan keittiön kaapit. Niiden siivous olisi pitänyt jo aikoja sitten tehdä, mutta en oo saanut itseäni niskasta kiinni niin paljoa.

Nyt on siistit kaapit. Jätesäkillinen lähti roskiin. Kulmahyllyt jäi toiselle päivälle.

Nyt olen tyytyväinen taas itseeni, että oon saanut jotain aikaiseksikin.

Nivuskivut on ihan hirveät. Hyvä, että pystyn kävelee ja kaappien siivous oli yhtä tuskaa. Ja yöllä kyljen kääntäminen on niin hirveää.. |O

RD + Nuppu 27+0 :heart:
 
Rouva Pikkumyy & miracle :flower: Onnittelut tähänkin pinoon!

Nea, kyllä se aika koittaa, tsemppiä!! meillä tyttö syntyi rv 38+5 :heart:


tämmöistä täällä, sain eilen koko lastenhuoneen siivottua, sängytkin pyyhin ja patjat imuroin. jee! ja kaikki tasot yms. yms.

pakko oli tilata HM uusia vaatteita tytölle! Olivat niin superihania, värit, kuosit ja kaikki! Pojalle on kivasti saatu serkuilta kierrosta vaatteita, mutta tytölle ei ja hänen synttäritkin lähenee...tässä vaan itelleni perustelen tuota tilaamista... :saint:
ne oli oikeesti niin ihkuja!!! =) käykää vaikka kattomassa. ;)

nyt ei kerkiä tän enempää...palaillaan taas!!

Pamuk ja kolmonen tasaviikolla 24
 
RED DRAGON,

nyt pukkaisin vetoon mukaan (jostain sun kirjoituksesta, jossain pinossa?) luin, että oot lyönyt vetoa miehes kanssa ett ens kesänä vaaka näyttää 56kg?!
jos huolit mut kaveriks niin tulisin ihan kiljuen!!!
eikös me olla muuten suht samankokosiakin?
mä 168 cm ja ennen tätä raskautta paino oli 58/59 kg ihanne olis tuo 56/57kg. Nyt paino on 65kg --> veikkaan että synnärillä se on siinä 72kg jos tämä menee niin kuin nuo aiemmat, eli saan sen n. 12 kg odotuksesta, tosin suht helposti on lähtenyt se -10kg...

(joskus oon painanut 55kg mutt sen painon pitäminen vaati aikalailla itsekuria eikä siinä voinu juuri koskaan herkutella)
niin, ett huolitkos mut sun kilojenkaristusseuraks?
mikä on virallinen punnituspäivä deadline? 1.6. / 1.7. ? mikä on kesä? =)
 
Pamu: Ihan mielelläni otan kaverin messiin! :wave: Taidan vain ite olla se, jolla ei itsekuria löydy.. No mie oon 163 cm ja viime nla:ssa painoin huimat 75,6 kg :ashamed: . Eli katsotaan paljonko painan lopussa. Lähtöpaino oli raskauden alussa 74,4 kg.
Normaalipaino, mihin oon tottunut ja mihin sain laihdutettua ennen rintaleikkausta yms. ni on ollut sen 56 kg. Sinne ois tarkoitus siis päästä.

Mikäs me otettais deadline? Ei ainakaan 1.6.2009 :whistle: Ehkä kuitenkin vaikka 1.7. tai puolessa välissä heinäkuuta :whistle:
 
huomenta vaan kaikille. eipä tullu uni taas silmään. heräsin jo viiden aikaan.. no onneks ei ole päivällä kiire minnekkään. voipi nukkua sit jos väsyttää.. synnytyksestä ei mitään merkkejä. paitsi pari päivää on tuntunu painetta rakossa enemmän kun ennen. siis yölläkin kävin 4 kertaa vessassa. sen lisäks rakossa tuntuva sukkapuikko kipu on lisääntyny. ehkä vauva on jo vähän laskeutunut?
miten kipeitä supistuksia teille tuli ennen kun lähditte sairaalaan ja kuinka tiheesti niitä tuli?
rd on tainnu aina olla jo sairaalassa valmiiks mut mites pixie ja muut joilla jo muksuja on?
pelottaa etten osaa lähtee sairaalaan oikeeseen aikaan. tai että lähden sit turhaan sinne. harmittaa hälyttää ukko töistä turhaan jos sit ei ookkaan synnytys vielä..
 
ja miracle: elä turhaan stressaa siitä pienestä riidasta mikä teillä on eilen ollu tuolla kuumeilu puolella.. varmasti kaikki on iloisia sun puolesta. joskus vaan se kateus nostaa päätään kun muita onnistaa. pitäis yrittää vaan olla iloinen muiden puolesta. aina se vaan ei oo niin helppoa. muistan ite kuinka katkera olin kun paras kaverini tuli raskaaks ja minä en. olin kateellinen ja katkera parhaalle ystävälleni kun en itse raskautunu ja hän raskautu heti. oli itellä tosi inhottava olo kun ei osannu olla iloinen toisen puolesta.
 
Huomenia kaikille! :flower:

Ja kiitoksia vielä onnitteluistanne! :hug: :heart:

Tänä aamuna alkaa tuntua sitä ns kestokrapulan oloa ja vähän myös huonovointisuutta! :saint:

Nyt onkin sitten mukava mennä iltavuoroon, katsomaan kuinka sujuu! :D

Sain vahvistettua varhaisultra ajan 22.8.2008:ksi :heart: , silloin rv 7+2 :heart:

Ihanaa pvää ´kaikille! :D :flower:

Rva Pikkumyy ja Pirpana 4+5 :heart:

 
mukavaa kun tänne saadaan lisää tuttuja :heart: oliko teillä miracle jotain riitaa tuolla kuumeilupuolella?? missä pinossa? näköjään sitä riitaa saahaan sielläkin aikaan jo ihan hyvin :ashamed: ennen se oli vaan mitäs nyt puolella..ja suuret onnittelut :heart:

nea tsemppiä sulle synnytykseen lähtemisen kanssa :saint: voi kun tuntuu niin kaukaiselta, mutta olithan sinäkin vasta vähän aikaa sitten kuumeilemassa ja nyt menossa synnyttämään :D

tupakanpoltto loppui nyt täällä suunnassa!! kahvia juon vielä 2-4 pientä kuppia päivässä, eiköhän se ole ihan sallittua... on tää kamalaa kun joka hetki miettii pahinta, viikkoja vielä niin vahän ja pitkä matka sinne turvalliselle puolelle :ashamed: pelottaa koko ajan :'(
 
JJ-t kiitos =) Ja juu, riitoja ilmeisesti sielkii tulee tämän tästä. Mut nooh, onneks mie sielt sain lähtee jo :p Tuos samaises pinos vaa, kesäunelmasta haaveilevien pinos jottai sanaharkkaa, kai mie sit sen alotin mut eräs toine osas sit lahjakkaasti jatkaa. Mut toivot. sinne ei tartteis enää palata vaan sais pittää tän ny huhtikuuhu asti :heart: Ja onnea siullekii viel kerra! :hug: Ja eiköhän meil kummallakii ny nää raskaudet menis hyvin! =)

Mie näin painajaisia jossa mul tuli km :( Mut toivot. se ol vaa uni ja tarkottas päinvastasta.. En jaksais taas sitä uuvellee..

Ja itkukohtauskii tuli yöllä ko oli iha pienen pieni riita miehen kans. Lopuks itkin vaa koko ajan ja haukoin henkeä (sit ko haukoin henkeä ni alko oksettamaanki samaa aikaan), enkä millää saanu sitä loppumaan. Kamalia noi, toivottavasti ei ennee tulis iha noi rajuja itkukohtauksia... :ashamed: :snotty:

Rva Pikkumyy
, ni meekkö sie yksityiselle vai saikko iha julkiselta puolelta sen ultran?


nea, toivotaan et pian synnyttäsit!! :hug:

**miracle & mytty 4+4**
 
red
no mitäs jos sovittais se 1.7. ni sit ois 6kk aikaa vuoden alusta. ehtii vähän palautua ja hakea rytmiä elämään synnytyksen jälkeen ja sen semmoista, joulun pyhät viettää yms. ennen kevennystämme!

sopiiko? 1.7.2009.
 

Yhteistyössä