**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

miracle: Niinhän se on. Jokaisella on omat mielipiteet ja ajatukset :D. Meillä kuitenkin meni 6 vuotta, ennen kuin mentii naimisiin, joten ajatuksena näin jälkikäteen.. Ni mikä anoppi ois ollu jos ei anoppi sen kuuden vuoden ajan :LOL:
 
Heipsis!

Tulin just neuvolasta ja siellä pienen pieni sydän jumpsutti! :heart: Ei mahtanut mitään, itku tuli. Niin paljon helpotti kuulla se ihana ääni. Huh.

Jos lääkäri oli eilen ammattitaidoton kun etsi niitä sydänääniä navan korkeudelta, niin hiukan erikoinen oli tämä sijaisterkkakin... Äänet löytyi kyllä oikeesta paikasta, ihan alhaalta häpyluun päältä, mutta sitä ennen sain aika erikoisen luennon spontaaneista keskenmenoista ja siitä kuinka ollaan sentään saatu raskaus alulle vaikka nyt olisikin kesken mennyt. Olin ihan kauhuissani. Teki mieli sanoa että oo nyt hiljaa ja kuunnellaan ne sydänäänet. :/

Mutta kylläpäs on huojentunut olo. :D
 
pixie: onnea. ihana kuulla että kaikki on hyvin :hug:
neuvolassa taas käyty:
rv 39
painoa tullu 400g viikossa, yhteensä 11 kiloa :headwall:
turvotusta sikana
verenpaineet koholla 147/89 mut ei ollu huolissaan neuvolan täti
virtsa puhdas mut sain silti tikkuja joista pitää itse seurata alkaako valkuaista olemaan..
sf 33
hemppaa ei otettu ku oli pari viikkoa sit 135
raivotarjonnassa on ja kaikki ok

välillä vähän kypsyttää tuo neuvolan täti kun aina pelottelee minuu sillä myrkytyksellä.. nytkin sano että vaikka virtsa on puhdas niin silti sitä valkuaista voi äkkiä tulla kun on nuo verenpaineetkin koholla niin pitää tarkkailla tosi tarkasti mikä olo on ja lähtee heti sit sairaalalle jos alkaa huimata tai päähän ja mahaan sattua.. arvatkaa vaan kyttäänkö nyt sikana kaikkia oireita sit itsessäni.. :kieh:
 
pixie: joo sitä hemppaa oon itekkin ihmetelly kun en oo rautaa syöny yhtään koko raskauden aikana niin silti säilyny se noin hyvänä.. ehkä raparperin popsiminen on auttanu.. oon aina sillon tällön sitä syöny.
 
nää viimeset viikot on kyllä tuskaa odotella kun haluais jo että kaikki olis ohi ja että olis jo oma vauva. tää on kiva pino kun ollaan kaikki vähän eri vaiheessa raskautta niin on kiva jutella kun ei samoilla päivillä mennä.
miten pixie tupakkalakko muuten? onko pitäny?
millos teillä muilla on neuvoloita ja ultria?
 
mulla ois 18.8. neuvola-aika ja 20.8. olis sitten lääkärille aika, jolloin kahtoo vauvan koon ja kohdunsuun tilanteen ja mitä muuta lie kahtoo. :heart:

Mie oon niin väsynyt.. Sain just imuroitua.. Ja rupean pesee lattiat. Silloin oisin tän päivän hommat tehtyä. Eiliset pyykitkin sain laitettuu kaappiin. Jos sitten heräis kunnolla, ni vois pestä pari koneellista pyykkiä lisää.

Mie, ku oon taistellut monta päivää hahtuvavillahousujen teon kanssa.. Ja enhän mä viimekään yönä malttanut mennä nukkuu, ennen kuin oon saanut ne "pirun" housut valmiix.. Tänää pitäis vain "läppä" ommella kii ja tehä lahkeet.

Miehän aloitin niiden teon oliko se maanantaina vai sunnuntaina.. Olin jo tekemässä kavennuksia.. En luottanut itseeni tarpeeksi vaan rupesin ohjetta miettii vaikeammaksi.. Joten purin resoriin asti takas.. Ja aloitin taas toisella yrittämällä.. Kunnes sitten neuvojen kautta huomasin, että se ensimmäinen tapa, millä olin tehnyt melkein loppuun asti.. Olikin ollut se oikea tapa :headwall:

En vain luottanut tosiaan ihteeni tarpeeksi. Meinas lähtee koko työ roskiin.. Ja oma luottamus siihen, että en taida mitään käsitöitä osata tehdä. Noh, jos sais nuo tehtyä tänään loppuun, ni vois ruveta tekee seuraavat.. Ja tehdä niitä yhteensä sen 3-4, ni ois ensimmäiset hahtuvavillahousut valmiina vauvalle. Ja joka kokoa ois hyvä tehdä jo valmiiksi :whistle:

Mutta nyt pesee lattiat. :wave:

Red Dragon & Nuppu 27+3 :heart:
 
RD, sulla tota energiaa ja puuhaa riittää :D Eiks su miehes tee mitään? Ko tuntuu, et sä oot koko ajan pesemäs lattioita, ikkunoita, imuroimassa, pesemäs kaappeja tai muuta vastaavaa :p

Miul siis eka nla ois 25. pvä ja lääkäri 26.8 =) Ja sit jos huomen vaiks tulis taas ne esitietolomakkeet täyttöö varten, ni jos ne kirjottas huomen :)

**miracle & mytty 4+6**
 
miracle: Toinen on autoa laittamassa mökillä :D . En mie haluu toista tielle, ku siitä ei tuu muuta ku sanomista :whistle: . Mies tekee meillä ruoat. Mie en niihin puutu. Ja toisella on muumi-urakka, joka pitäisi saada pikku hiljaa valmiiksi. Kunhan levytkin saapuis postiin.

Huh huh.. Sainpas siivottua, minkä tältä väsymykseltä jaksoin. Pieni on ruvennut myllää ihan urakalla.. Koko ajan on potkimassa. :heart:
 
Niin ja tänään pitäis käydä postista hakee vauvan jutut, mitkä tilasin viime pe anttilasta. Pinnasängyn suojus pe pussilakanasetti :heart:

Onkohan missään myynnissä pinnasänkyyn nalle puh -kuosilla verhokatosta? :whistle:
 
mikä toi WLAN on :ashamed: ?

Minnuu himottais ostaa muute kestoja enempikii :p tuleekoha must jo iha koht joku himoshoppailija huutikses :D Mies sit varmaa kyl toppuuttelis vähä ko näi alus vast :D Mut kylhää ne kaapis säilyis.. :saint:
 
Eli siis selvyyden vuoksi ilmoitan kaikille, että olen entinen TähtiTaika nimimerkillä kirjoittanut. :wave: Tuolla nimimerkillä kirjoitin vauvakuumepuolella ja vähän aikaa tällä puolella, kunnes tympäännyin siihen nickiin. :D
 
Kuinka paljon olette jo hankkineet uusia tavaroita, vaatteita yms. vauvalle? :eek: Me ei olla ostettu vielä mitään. :ashamed: :snotty: En tiedä ostetaankokaan muuta kuin vaunut. Ne ostetaan sen takia, kun esikoiselle saatiin ilmaiseksi miten monta vuotta lie vanhat yhdistelmät ja käytettiin niitä näille kahdelle. Nyt ovat kyllä niin karmeassa kunnossa. Voisi sanoa, että loppuun käytetty. :whistle: Niin haluan uudet vaunut. Varaa ei ole ostaa mitään 800? vaunuja vaan ostetaan Emman yhdistelmät jotka maksaa alle 300?. Hyvin menevät meillä. Samat toiminnotkin löytyy, kun kalliimmissa malleissa. =) Ja noista muista tarvikkeista sen verran, että meillä kaksi poikaa ja kolmaskin kai poika, niin vaatteita löytyy vino pino. Hoitopöytää en aio ottaa nyt käyttöön tilanpuutteen vuoksi. Laitan pehmusteen pesukoneen päälle. Luulen, että menee siinä ihan hyvin. Ja vaihdan vaippoja milloin missäkin. Niin tein viimeksikin. =)
 
Molla Maija: Me ollaan ostettu uudet vaunut, tässä kuussa ostetaan sänky+katos, ja sitten syyskuussa tai lokakuussa recaro:n turvakaukalo isofix-jalustalla (vai mikä se on nimeltään). Nuo hommataan ihan uutena siis.

Sitten oon yrittänyt neuloa ja tehdä jotain.. Ja noita hahtuvavillahousuja. Harsoja ostin, että ompelen niistä 80*80 paloja, harsovaippoja varten.. Kokeilen kestoilua ainakin.

miracle: Voihan sitä jo valmiiksi ostella, ni ei sitten tarvitse kaikkea ostaa :D
 
Varasin kuin varasinkin varhaisultraan ajan!! 27.8 ois siis aika klo 15!! Sillo ois vkoja 7+6! Jännittää ja pelottaa jo nyt! Haluis niin kovin tietää, et siel ois kaikki hyvin! Ja sit ainakaan ei ehtis millekään 12 vkolle mennä jos se kesken meniskin aiemmin. Näin on parempi, on siel sit elävä tai kuollu alkio sitten. Mut kovasti uskon ja toivon, et tää mytty siel sydänääniään jumputtelis ja kaik ois hyvin äidin rakkaalla!! :heart: Ja tuol hämeenlinnas se on siis vähän halvempaa ko maksaa siinä kuuden kympin tienoilla kuulema :)
 

Yhteistyössä